הרב ישראל מאיר לאו

הרב ישראל מאיר לאו: רבה של ישראל רבתי

הרב ישראל מאיר לאו שימש כרב הראשי לישראל וכרבה של תל אביב. יו"ר מועצת יד ושם. חתן פרס ישראל למפעל חיים.

הרב ישראל מאיר לאו נולד בתאריך 1.6.1937 כב סיון תרצז.

חיברתי את שמו הפרטי והמשפחה יחד עם תאריך לידתו והוספתי את המילה 'רב'. התקבל 1876. באלפון דנ"א של המקרא נמצא "אוּלָם שְׁלַח נָא יָדְךָ וְגַע אֶל עַצְמוֹ וְאֶל בְּשָׂרוֹ אִם לֹא אֶל פָּנֶיךָ יְבָרֲכֶךָּ" – ניגשתי למקור.

איוב פרק ב, פסוק ג

וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל הַשָּׂטָן הֲשַׂמְתָּ לִבְּךָ אֶל עַבְדִּי אִיּוֹב כִּי אֵין כָּמֹהוּ בָּאָרֶץ אִישׁ תָּם וְיָשָׁר יְרֵא אֱלֹהִים וְסָר מֵרָע וְעֹדֶנּוּ מַחֲזִיק בְּתֻמָּתוֹ וַתְּסִיתֵנִי בוֹ לְבַלְּעוֹ חִנָּם:

הרב ישראל לאו פועל על פי אמות מידה "כִּי אֵין כָּמֹהוּ בָּאָרֶץ אִישׁ תָּם וְיָשָׁר יְרֵא אֱלֹהִים וְסָר מֵרָע".

פסוק ד

וַיַּעַן הַשָּׂטָן אֶת יְהוָה וַיֹּאמַר עוֹר בְּעַד עוֹר וְכֹל אֲשֶׁר לָאִישׁ יִתֵּן בְּעַד נַפְשׁוֹ:

כזכור הרב ישראל לאו שהה במחנה השמדה כאשר בני משפחתו ניספו שם.

פסוק ה

אוּלָם שְׁלַח נָא יָדְךָ וְגַע אֶל עַצְמוֹ וְאֶל בְּשָׂרוֹ אִם לֹא אֶל פָּנֶיךָ יְבָרֲכֶךָּ:

פסוק ו

וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל הַשָּׂטָן הִנּוֹ בְיָדֶךָ אַךְ אֶת נַפְשׁוֹ שְׁמֹר:

זכה הרב להינצל "אַךְ אֶת נַפְשׁוֹ שְׁמֹר" וגם הוציא ספר 'אל תשלח ידך אל הנער'.

בחיפוש לעומק רנ"א של המקרא נמצא:

דרכו נסתרה שואה, גטו פיוטרקוב טריבונלסקי פולין, אמי חיה, ילכני חוטם (בן 8), באוכנוולד קול נגש, טרבלינקה מחנה ריכוז, שאלו אירופה, אסירים עבד חופשי, רבי אשקוד שופר, איש תם וישר נפשו שמר.

כל מה שאתם קוראים כאן זה רק קצה הקרחון. יש באפשרותי להמשיך ולחפש עד בלי די. אפשרויות החיפוש מדהימות ומרתקות. זה כמו לקרוא דף אחד מתוך ספר. אפשר תמיד לעבור לדף הבא במיוחד כאשר כל דף מראה לך את התמונה מזוית אחרת. מעבר לכך, אפשרויות החיפוש שאתם רואים או כפי שאתם תופסים הם רק דרך אחת מתוך אמצעים נוספים העומדים לרשותי. הייתי כמובן שמח אם אנשים רבים וטובים יצטרפו אלי.

חלק מכם תוהים אם ניתן לראות עתיד – "זה כל מה שמעניין אותנו", תאמרו. כאילו מישהו כבר המציא את המכונה שרואה עתיד ואני, דור ישן של ממציא מנסה לשחזר את העבר שאינו ניתן לשינוי. אז תציינו לפניכם את המצב הבא, אם ניתן לראות את העבר שלכם, ניתן לראות גם את ההווה שלכם וניתן לרואי העתיד מביניכם להציץ במשהו על העתיד. חברים יקרים, אנו בתחילתה של מערכה מיוחדת במינה, חזון ולא אחרית הימים, בו השכינה רוצה להגלות. בואו ותהיו שותפים גם אתם לתהליך ואולי בזכותכם ההיסטוריה תשתנה לטובה, ומהבחינה האישית תהפכו לאנשים טובים יותר, מועילים יותר לכם ולזולת.

הזמינו עוד היום את אלפון דנ"א של המקרא שני הכרכים במחיר של 220 ₪. באלפון דנ"א של המקרא מעל 30000 ערכים. באלפון דנ"א של המקרא ניתן למצוא כל אדם ואירוע, וגם בזמן אמת. ועתה כל אחד יכול למצוא את עצמו והסובב אותו.

נושאים שאלפון דנ"א של המקרא עוסק בהם: זוגיות, התאמה מקצועית, כדאיות השקעה בנכס או במניות, שאלת חלום, חיפוש נעדרים, בריאות והחלמה, אמינות ויושרה ובחירת שם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *