יצחק תשובה: להפוך חול לגז

יצחק תשובה: הופך חול לזהב או גז

יצחק תשובה עלה מלוב לארץ. כבר מגיל צעיר לא שקט על השמרים והחל לצמוח כלכלית. היכולת המופלאה שלו לזהות פוטנציאל הרבה לפני אחרים, היכולת שלו להשביח נכסים. ידוע כבעל מגע זהב.

יצחק תשובה נולד בתאריך 7.7. 1948 ל סיון תשח

הורים: ג'וליה ורחמים.

בחרתי לחבר את שמו ושם משפחתו יחד עם תאריך לידתו עוד הוספתי את חברת דלק עליה הוא השתלט לפני כעשור. התקבל 1919. באלפון הרוחני נמצא כתוב "קוֹל יִלְלַת הָרֹעִים כִּי שֻׁדְּדָה אַדַּרְתָּם" – מסתבר שהשתלטות של יצחק תשובה על חברת דלק נחשבה להשתלטות עויינת ומשפחת רקנאטי היו מופתעים. אלו האחרונים נמצאו בהלם ועד היום הם לא מבינים כיצד נפלה אחזקתם בידיו.

עוד נמצא "לְפָנָיו אָכְלָה אֵשׁ וְאַחֲרָיו תְּלַהֵט לֶהָבָה כְּגַן עֵדֶן הָאָרֶץ לְפָנָיו" – זו חברת הדלק "לְפָנָיו אָכְלָה אֵשׁ" אותה הוא הפך למנוע "וְאַחֲרָיו תְּלַהֵט לֶהָבָה כְּגַן עֵדֶן", ממנה הוא הכפיל את הונו – אלף פעמים לשם צמיחה מטאורית.

מעניין לקרוא בדנ"א של המקרא (דלק – 39) אודות המאגרים:

שדה גז, הכי קרוב חיפה, הימור, כי אבדק ציר קידוח שדה (וגם יאבד הגיאולוג, יוסי לנגוצקי, יוזם קידוחי הגז את הזכויות), תמר, אפיקי ימים, מאגר שדה גז, אש אכלה, כריש, שדה גז לויתן, נובל אנרגי, מאגר הידרוקרבון, אסדת קידוח, רבוע עצום כמוהו לא נהיה, אוצרות, ממגרות, שמחה וגיל, וירגזו כל ישבי ארץ.

עוד חיפשתי את נושא הגז.

חיברתי את שמו הפרטי והמשפחה יחד עם תאריך הלידה ועוד הוספתי את המילים 'גז לויתן'. התקבל 2291. באלפון הרוחנינמצא "הַנִּשְׁאָרָה שֹׁרֶשׁ לְמָטָּה וְעָשָׂה פְרִי לְמָעְלָה" – ניגשתי למקור.

מלכים ב פרק יט

פסוק כח

וַהֲשִׁבֹתִיךָ בַּדֶּרֶךְ אֲשֶׁר בָּאתָ בָּה:

פסוק כט

וְזֶה לְּךָ הָאוֹת אָכוֹל הַשָּׁנָה סָפִיחַ וּבַשָּׁנָה הַשֵּׁנִית סָחִישׁ (מופיע שָׁחִיס: בישעיהו לז לא) וּבַשָּׁנָה הַשְּׁלִישִׁית זִרְעוּ וְקִצְרוּ וְנִטְעוּ כְרָמִים וְאִכְלוּ פִרְיָם:

ספיח – הוא צמח הגדל מאליו אחרי הקציר ללא חרישה או זריעה.

סחיש – הוא ספיח דספיח של השנה השניה.

תרגום: מדובר במאגר גדול בעל שלוש שכבות. מעבר לכך, רק בשנה השלישית תינתן בו התוצאות. עד אז יהיה בו הרבה הוצאות.

פסוק ל

וְיָסְפָה פְּלֵיטַת בֵּית יְהוּדָה הַנִּשְׁאָרָה שֹׁרֶשׁ לְמָטָּה וְעָשָׂה פְרִי לְמָעְלָה:

לענין המאגר. בחרתי לחבר את המילים הבאות: 'קידוח גז לויתן חול טרצייר אוליגוקן' (זה עומק השכבה). מתקבל 1403. באלפון הרוחני נמצא כתוב "מִבּוֹר שָׁאוֹן מִטִּיט הַיָּוֵן וַיָּקֶם עַל סֶלַע רַגְלַי".

נגשתי למקור

תהלים פרק מ

פסוק ג

וַיַּעֲלֵנִי מִבּוֹר שָׁאוֹן מִטִּיט הַיָּוֵן וַיָּקֶם עַל סֶלַע רַגְלַי כּוֹנֵן אֲשֻׁרָי:

בשכבת המטרה באיזור הסלעי ימצא המאגר הגדול.

לענין דלק נדלן.

חיברתי את שמו הפרטי והמשפחה יחד עם תאריך הלידה והוספתי את המילים 'דלק נדלן'. התקבל 2053. באלפון הרוחני נמצא "הַחֲתוּמִים נְחֶמְיָה הַתִּרְשָׁתָא בֶּן חֲכַלְיָה" – ניגשתי למקור.

נחמיה פרק י

פסוק א

וּבְכָל זֹאת אֲנַחְנוּ כֹּרְתִים אֲמָנָה וְכֹתְבִים וְעַל הֶחָתוּם שָׂרֵינוּ לְוִיֵּנוּ כֹּהֲנֵינוּ:

החתמים, מוסדיים וקרנות אשר השקיעו, קנו אג"חים עבור הפנסיונרים.

פסוק ב

וְעַל הַחֲתוּמִים נְחֶמְיָה הַתִּרְשָׁתָא בֶּן חֲכַלְיָה וְצִדְקִיָּה:

פסוק כט

… כֹּל יוֹדֵעַ מֵבִין:

פסוק ל

מַחֲזִיקִים עַל אֲחֵיהֶם אַדִּירֵיהֶם וּבָאִים בְּאָלָה וּבִשְׁבוּעָה…

צריכים לחתום על ויתור של "שְׁלִשִׁית הַשֶּׁקֶל".

פסוק לב

וְעַמֵּי הָאָרֶץ הַמְבִיאִים אֶת הַמַּקָּחוֹת וְכָל שֶׁבֶר… וְנִטֹּשׁ אֶת הַשָּׁנָה הַשְּׁבִיעִית וּמַשָּׁא כָל יָד:

המוסדיים אשר רכשו בשמם של הפנסיונרים יסרבו לקבל עסקה שהיא לא הוגנת לדעתם.

פסוק לג

וְהֶעֱמַדְנוּ עָלֵינוּ מִצְוֹת לָתֵת עָלֵינוּ שְׁלִשִׁית הַשֶּׁקֶל…

בקש תשובה להתחייב בהזרמה של 330 מליון.

כיצד בעלי האג"חים מרגישים?

חיברתי את שמו הפרטי והמשפחה יחד עם תאריך הלידה והוספתי את המילים 'דלק נדלן אג"ח'. התקבל 2065. באלפון הרוחני נמצא "הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ" – כך המוסדיים מרגישים (מחכים לו בפינה). ואלו ציבור הנפגעים הקטנים מוסיפים "הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ".

כל מה שאתם קוראים כאן זה רק קצה הקרחון. יש באפשרותי להמשיך ולחפש עד בלי די. אפשרויות החיפוש מדהימות ומרתקות. זה כמו לקרוא דף אחד מתוך ספר. אפשר תמיד לעבור לדף הבא במיוחד כאשר כל דף מראה לך את התמונה מזוית אחרת. מעבר לכך, אפשרויות החיפוש שאתם רואים או כפי שאתם תופסים הם רק דרך אחת מתוך אמצעים נוספים העומדים לרשותי. הייתי כמובן שמח אם אנשים רבים וטובים יצטרפו אלי.

חלק מכם תוהים אם ניתן לראות עתיד – "זה כל מה שמעניין אותנו", תאמרו. כאילו מישהו כבר המציא את המכונה שרואה עתיד ואני, דור ישן של ממציא מנסה לשחזר את העבר שאינו ניתן לשינוי. אז תציינו לפניכם את המצב הבא, אם ניתן לראות את העבר שלכם, ניתן לראות גם את ההווה שלכם וניתן לרואי העתיד מביניכם להציץ במשהו על העתיד. חברים יקרים, אנו בתחילתה של מערכה מיוחדת במינה, חזון ולא אחרית הימים, בו השכינה רוצה להגלות. בואו ותהיו שותפים גם אתם לתהליך ואולי בזכותכם ההיסטוריה תשתנה לטובה, ומהבחינה האישית תהפכו לאנשים טובים יותר, מועילים יותר לכם ולזולת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *