ספרי לב הארי: תודעת הנסתר

הקוד הסודי של ההחלמה

רכישת תובנות בדרך להחלמה

ביום יום אנו נחשפים לים של אינפורמציה. הבעיה היא לא עם השפע ולא עם ההתעלמות אלא עם אלו שאנו נתפסים אליהם. להיות נקי מדי, להיות ישר מדי, להיות אמיתי. כל מה שהוא מוקצן לוקח את האדם לצד השני של המתרס ועשוי להתהפך עליו. ברגע שאדם נדבק בחולשה או בעיוורון הוא נהפך לחולה שלא בידיעתו. עכשו צריך להעביר אותו ארץ. אבל כמו שאתם יודעים לעבור ארץ זה קל לשוב ממנה זה קשה. וכאן נכנסים התובנות אשר יאירו את הדרך – לשוב לאיתנך להחלמה מלאה.

אני שמח לבשר כי יצא הספר "הקוד הסודי של ההחלמה". אני יודע שרבים חיכו לו. חידושים ובעיקר הדרכים להירפא. יחודיות הספר "הקוד הסודי של ההחלמה" בתפיסה של המח. אנחנו נוטים להפריד בין היגיון (השייך למח) ללב (השייך לרגש). ולא מבינים, הלב הוא השליט הבלעדי. המח אינו מוגבל בכלום. כחסר מגבלה יכול להגיע לכל נקודה ביקום. כחסר מגבלה יכול לרפא את המחלה (כל מחלה). ורק הלב לא מאמין. ספקני, לעיתים ציני, ולא פעם חסר אמונה.
מגיע אדם (קטן אמונה) לאיש הגדול (למח שלו) ורוצה לשלוט בו. זה נשמע לכם הגיוני!
חושב האדם שהוא כבר ראה הכל, יודע הכל, וכן – שהוא אדון לעצמו (המחליט הבלעדי). ובמציאות, כמו במציאות מישהו משחק בחוטים האחוריים שלו מבלי שירגיש. חברות התרופות, הבחירה לנשיאות, ואפילו מה יקנה בסופר!!!  מחיר הספר 95 ש"ח.

אלפון הדנ"א של המקרא – היכולת לקרוא מאחורי הקלעים אודות אנשים ואירועים. מתאים לבחירת שם לתינוק, לזוגיות ולענינים עסקים. שני כרכים 220 ש"ח. 

החיבור בין תורה ומדע

כתבים עתיקים – אופיר וליבי שני ארכיאולוגים. אופיר קנה בית בירושלים בתוך יער, שם הוא מצא מערה. במערה מצא כתבים עתיקים של 'בניהו בן יהוידע'. כתבים עתיקים הוא על מהות החיים המחברת בין רוח וחומר. מים הם התוצר המחבר בין העולמות. חשבו על טיפת מים מבראשית העולם דרכה עובר האור המוקרן עליה, מתחלקת לזכר ונקבה. כמה עמוקה הטיפה המלמדת על תולדות היקום. התגלו כתבים עתיקים מלפני 3000 שנה. תובנות אודות היקום, מסתרי הפירמידות, חורים שחורים ועוד. 95 ש"ח.

התובנות היקרות בעולם – אודות הזמן, סודות האושר, כלים להתפתחות ועוד. 90 ש"ח. 

 אלף פנים לאדם – האדם הוא תשבץ, יש לבחור את מבנה הפנים ולהתאים אותו לחלקיו המובנים. כולל קריאת האדם דרך הישבן.

90 ש"ח.  

מספרים וגורלות – בנית מפה נומרולוגית יחודית פרי פיתוח של אהרון לב הארי. כולל היבטים אסטרולוגים. ספר פלוס גלגל המזל 130 ש"ח. 

 משמעות החיים דרך הקבלה – תובנות על החיים עם מוסר השכל. ראיה אחורית והבנה לגבי החיים הסובבים אותנו. 90 ש"ח. 

 

קלפי תארוט קבליים – היכולת לראות את החיים כהמשלה לקלפים הנושאים מתוך המקרא כמו חציית ים סוף,הסנה הבוער, פרעה, יציאת מצרים, בריאת עולם ועוד. ספר פלוס קלפים. מחיר 180 ש"ח. 

חזרה לאחור – ספר המעניק לקורא חוויה המתרחשת בתוך מערה. גלגול נשמות, מעברי חיים. 90 ש"ח.  

להזמנות אהרון לב הארי 050-6359000

לרכישה דרך האתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *