קורס קבלה ותודעת הנסתר: העלם לגלוי

קורס קבלה ותודעת הנסתר: העלם לגלוי

לדעת להשתמש בתודעה ככלי מושכל לחדירת אנרגיה קינטית

מדובר בקורס יחודי העוסק בפענוח נפש האדם מתוך המקרא, בו נפתח צוהר לחלון נפש האדם על פי אירועים ואנשים בארץ ובעולם.

רגע אחד לפני שתקראו אודות הקורס, אבקש את תשומת לבכם לדרך והשיטה בה אני מלמד. אני בתחום משנת 85, זאת אומרת 34 שנים אני מלמד וחוקר את התחום. במהלך השנים תוך התעמקות בקבלה הבנתי שהיקום הסובב אותנו – בבחינת מיקרו ומקרו הם אחד. להבין את שפת האותיות והמספרים, המקודדים ומוצפנים מהעין וכי הדבר דורש התמדה ובעיקר אהבה לדבר. כך חיברתי בין תורה ומדע, כך התאפשר לי לפתח את תוכנת הדנ"א של המקרא המאפשרת לצפות בכל אדם בארץ ובעולם.

מה מטרת הלמידה?

אתה רוצה להתפרנס מהתחום.

אתה רוצה להיות מקצועי, הכי טוב, מרגיש שיש לך צורך לעזור לאחרים, הרגשה של שליחות.

אותיות ומספרים תמיד דיברו לליבך.

למה כדאי ללמוד אצלי?

אצלי לומדים ללכת עד הקצה של החשיבה.

הולכים על מים עמוקים (לא מייד, בהתחלה מרטיבים את הרגלים),

מידע ותוכן שמעולם לא נחשפתם אליו. ייחודי לי (לקח לי לפתח את הנושא מעל 18 שנה).

בימינו נוהרים רבים אחר קאוצ'ר שילמד אותם להכיר את עצמם טוב יותר. למעשה מחברים בין שיווק לחכמה עתיקה, עמידה מול קהל והעברת מסרים לשם הצלחה.

מה תלמידים אומרים:

יש לי תלמידים מעל 25 שנה. ואני מזמין אותך להתחיל ללמוד. מדובר בעולם אחר מכפי שאת/ה מדמיין, מדובר בידע אדיר אותו אשמח להעביר אליך.

  • דפנה תורג'מן מומלץ בחום ובאהבה. אחד ההחלטות הטובות שלקחתי בחיי, אם לא הטובות ביותר, ולשמחתי פגשתי את המורה הנכון, בזמן הנכון, הזדמנות מופלאה להכיר/לדעת מקרוב, את יופיה של הבריאה.
  • מארי בן-אבי כאשר מדברים על איש מואר, אנו רוב הזמן לא קולטים את משמעות המילים האלה. וכאשר המילים הללו נצמדות לאדם מיוחד, עם סיפור חיים יוצא דופן, של שורשים עמוקים בסודות הקבלה, יהיה לנו עוד יותר קשה לתרגם את זה בוויזואליות. כאשר שמעתי על קבליסט עם רשימה כזאת של ספרים וקורסים, חשבתי לתומי שמדובר באיש מבוגר, המרכז סביבו עבר עשיר ומדהים! כמה רחוק הייתי כאשר ראיתי איש צעיר, גבוה, צנום, מואר אשר ראשו כמעט נוגע בעננים. הידע שלך משתווה למקור מים אשר מקבל ונותן ללא מגבלות את שטף המידע הוותיק, הקסום שנקרא – "נומרולוגיה קבלית". משפט פשוט הלקוח מהמקורות הופך ליהלום שמקבל את ערכו האמיתי רק לאחר עבודה מפרכת של חיפוש וחשיבה ובעיקר התבוננות פנימית וחיצונית. לא רק סוד האותיות והמספרים הם האוצרות שלך, אלא גרפולוגיה, קריאת תווי פנים, קווי יד, קלפים וכו'.. כל-כך הרבה אוצרות באיש אחד וצעיר! המפגש איתך בפעם הראשונה פתח עולמות עליונים עבורי ועבור קבוצת הבנות, שבסופו של דבר זאת הייתה התחלה של ידידות מופלאה הרקומה בין כל המרכיבים בחוטי זהב, ידידות בינינו ובין בני משפחתך המקסימה! היה לי עונג וכבוד להיות תלמידה שלך, אהרון לב הארי, איש קבלה וליתר דיוק איש עם קבלות! לכן נכון לומר, אנשים טובים ומוארים באמצע הדרך, מומלץ בחום ובאהבה! תודה מעומק הלב.

בקורס קבלה ותודעת הנסתר נעשה היכרות כיצד פועלת נפש האדם על כל מרכיביה.

נלמד על שינוי תודעה: מתודעת הנסתר למודעות גלוייה. הכל מוסתר מעינינו, למעשה 96 אחוזים מוסתרים מעינינו, בפועל 99.999 מוסתרים מעינינו. מה נותר?

אדם הוא יצור עם בינה – חכם מאוד, סקרן ואהוד על האלהים. הוא נברא כדי שיעבוד ויצבור רכוש ויחלק אותו. מה תכלית הבריאה שלו, לשם מה הוא הגיע לעולם? בריאת עולם מתאפיינת ברוח עד שזו בתורה מצמצמת את עצמה לחומר – מועט. בהתחלה משה בקע את המים – הביא לחציית ים על מנת שבני ישראל יוכלו לעבור בו. מהו המעבר הזה?

מעבר בין רוח ומים, מעבר בין אדמה ואש.

אדם הרוצה להיות ברוגע נדרש לחיות את הרגע. אם יעלה הדבר בידו יקיים ייחוד עם הבורא. אבל כמו בחיים כל קושי או מכשול יעביר אותו ממצב צבירה זה למצב מנוגד לו – שם יגערו עליו. בנקודה זו הוא עשוי לאבד את שלוותו, את מצב רוחו ולא ידע מי פגע בו. האם זה השכן שלא אמר לו שלום, האם זו בת זוגו שהוציאה אותו מהכלים, האם זה מנהל הבנק שהודיע לו שהחשבון שלו לא עומד בציפיות. רק אם יצליח למצוא את נקודת האיזון בתוכו – את הערגה שחסרה למילוי שלוותו, את המילוי המיוחל לנפשו, לרוחו, שם תשכון נשמתו. אז יחזור למקומו.

להביא את התודעה למקומה הטבעי

הקורס קבלה ותודעת הנסתר משלב בין כל העולמות: עמידה מול קהל, חשיבה מעבר, הכרה באדם ובפוטנציאל שלו.

משך הקורס: 16 שיעורים שעתיים אקדמיות. 

אודותי: שמי אהרון לב הארי, כתבתי 18 ספרים ועוד מאות מאמרי קבלה (מעל 10 ספרי קבלה). הצלחתי לחבר בין תורה ומדע. פיתחתי תוכנה, (לקח לי לפתח אותה במשך 18 שנה) דרכה הצלחתי להראות שכל אדם וכל אירוע רשום במקרא.

לבירור מיקום ופתיחת הקורס התקשרו 050-6359000 או השאירו את פרטיכם כאן למטה.

להרשמה לקורס





קורס קבלה ותודעת הנסתר למתחילים

קורס קבלה ותודעת הנסתר למתקדמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *