גרפולוגיה ופענוח ציורי ילדים: החופש לבחור

גרפולוגיה ופענוח ציורי ילדים: החופש לבחור

האם הילד בא עם דף חלק?

התורה מחולקת כפי שאתם יודעים לפרד"ס: פשט דרש רמז וסוד כלומר מה שרואים מכאן לא רואים משם. עומק המשפט והמילה לא נתפס כפי שהוא אלא מקבל משמעות חדשה כשיורדים לעומקם של דברים. ילדים המשרבטים לא מקשקשים כפי שנתפס בעין הרגילה. הם למעשה מציירים קווים הבאים מהמוח החושב והיוצר. לא המוח של המבוגר אלא כל התהליכים המתרחשים במעמקי המוח המיצרים לימים את המחשבה כפי שהיא באה לידי ביטוי בנפש האדם. לכאורה, הילד שמגיע לעולם מגיע עם דף חלק. רק נראה. הוא מתחיל עם דף חלק אך מתייצב עם מערכת מובנית שממנה מבנה הנפש שלו תבנה.

תכלית חייו, קרי צורת החשיבה שלו ירקום עור וגידים במערכת החשמלית במוחו, אלו הנוירונים. למעשה מערכת החשמלית הזו תופיע פעם נוספת אצל אדם מבוגר, במקרה ומחלה מסוג האלציימר ובעיות כמו של אקסון גלוי ישתבש משל חוט חשמל גלוי. קצר במערכת יביא לשיתוק, לבעיות זכרון עד אובדן התמצאות. כך שכל מה שנראה אצל המבוגר יופיע בתחילת חייו של הצעיר.

יוצא שהילד שמקשקש ומשרבט בעצם מתאר את החוטים במוחו, את ההתפתחות, את היצירה המתחדשת, את הנפש הבונה עצמה מחדש. למעשה היא בונה את מה שצפוי לה, בדומה לשקע המבקש להתחבר עם התקע.

להיות תמים בעולם בו העולם מתרחק ומתפשט כיקום

בעולם עתיק וישן מעין כמותו הילד מתקשר עם עצמיותו שאבדה לו ובמקביל הוא צריך גם לבנות את החומות החדשות המכילות את עצמיותו, חומות של תקווה, מין ויצר שעוד לא חרג ממקומו. בנית מערכות הגוף יחוללו בו שינויים שכן ההורמונים יקבעו אותו למקומו. עד כדי כך שהאמונה שלו תבנה את המסגרות שלה.

להבדיל מאדם בוגר שכבר יצר אצלו חיץ וחומות כמעט בלי תקווה. הוא כבר יודע, הוא כבר חושב, מוגבל, עצור, מסתיר את פנימיותו עמוק. אדם בוגר פועל על שבע חומות להבדיל הצעיר מדבר על שבע חומות דקיקות. לא נותן עליהם את עינו עד שיסברו לו את האוזן, פתוח, תמים ונכון לכל שינוי – ובעיקר סומך על הוריו שילוו אותו למקומו הטבעי.

התפתחותו של הצעיר בימיו הראשונים תהיה גם לקבע את היצר שלו, את מינו, זה אשר יתן בו את הזהות שלו.

הצטרפו לקורס לימודי גרפולוגיה יחד עם פענוח ציורי ילדים

באבחון ציורי ילדים נשים את ליבנו לצורת החשיבה וההתפתחות של הילד.

נעמוד על עולם עשיר ורחב ידים שהילד מגיע ממנו, ועל כל הפרטים החבויים שהילד מגלה מבלי משים.

במהלך הלימודים נלמד על משמעות החתימה. ציורי ילדים, התאמה זוגית, בעיות בריאות, התאמת מועמד לתפקיד ועוד.

הקורס משלב עבודה עצמית תאורטית ומעשית. זו יכולה להיות הפרנסה הבאה שלך. 

משך הקורס 4 חודשים פעם בשבוע שעתיים אקדמיות. 

לבירור פתיחת הקורס ומיקום צלצלו 050-6359000 או השאירו את פרטיכם כאן למטה.

להרשמה לקורס





קורס גרפולוגיה למתחילים

קורס גרפולוגיה למתקדמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *