שביל החלב: ליבת הגלקסיה של אוריון

שביל החלב: ליבת הגלקסיה של אוריון 

כדור הארץ נמצא על זרוע אוריון שהיא אחת מארבע זרועות המקיפות את ליבת הגלקסיה 'שביל החלב'. מדובר במרחקים הנמדדים בפראסק שזו מידת שנות אור. שני שליש ממרכז שביל החלב. מענין כי מיקומו של כדור הארץ על מערכת השמש מצוי באיזור הקליפה הפנימית. לומר כי אנו מצויים באיזור האנרגיה הנעלמה הנראית לעין.

שביל החלב מדמה את הסערה, כספירלה, עת ליבה יקרא 'עין הסערה' בסוד "אֵשׁ לֹא-נֻפָּח" מקור השקט, וממקום היקום אנרגיה אפלה מניעה את החומר האפל כי "כָּל-חֹשֶׁךְ טָמוּן לִצְפוּנָיו תְּאָכְלֵהוּ" בשעה שמיקום החיים נע בשוליה בבחינת "יֵרַע שָׂרִיד בְּאָהֳלוֹ".

זכרו כי במציאות רגילה האש היתה במרכז הענינים. וכאן היא "אש לא נפח" כמו אנטי אש בתוכה (מל-אש אחרת שמאל ובגימטריה הוריקן).

איוב פרק כ, פסוק כו

כָּל-חֹשֶׁךְ טָמוּן לִצְפוּנָיו תְּאָכְלֵהוּ אֵשׁ לֹא-נֻפָּח יֵרַע שָׂרִיד בְּאָהֳלוֹ:

'עין הסערה' בגימטריה 470, הרי איחוד 4 ו-7.

הוריקן (אחרת אור-קין) מתוך ויקיפדיה.

מבחינה מבנית, סופה טרופית היא אזור לחץ נמוך אשר מכיל עננים ופעילות של סופות רעמים, כל אלה נישאים עם הרוח, שלעתים מגיעה לעוצמות קטסטרופליות, סביב מרכז הלחץ הנמוך. מקור האנרגיה של הסופה הטרופית הוא שיחרור חום כמוסמהתעבות המים בשכבות הגבוהות של האטמוספירה. כלומר, מי האוקיינוס מקבלים אנרגיה מן השמש ומתאדים, אז הם מטפסים מעלה באטמוספירה ומתקררים, וכאשר הם מגיעים לטמפרטורה מסוימת (נקודת הטל) הם מתעבים ומשחררים את האנרגיה שהושקעה באידוי קודם לכן. למעשה, אפשר לחשוב על סופה טרופית כעל מנוע חום אנכי עצום.

מכיוון שסופות טרופיות מרוויחות את האנרגיה שלהן משחרור של חום כמוס, הן מובדלות משאר המערכות הברומטריות, כמו שקעים בקווי הרוחב הבינוניים – אלה פועלים על הפרשי טמפרטורה אשר כבר קיימים באטמוספירה בין גושי אוויר. על מנת שסופה טרופית תמשיך לחיות ולפעול, היא חייבת להמצא מעל מקור מים חמים גדול (כמו למשל האוקיינוס קרוב לקו המשווה), אשר מספק את אנרגיית החום לסופה. כאשר סופה טרופית מגיעה לאזור יבשתי, או מגיעה לאזור שבו המים קרים יותר, התהליך נפסק והסופה הופכת לשקע ברומטרי רגיל (בהשראת אפיק רום שנמצא באזור, אם נמצא) או דועכת ומתמלאת.

סופות טרופיות נקראות סופות בעלות ליבה חמה – במהלך סופה טרופית הטמפרטורה בשכבות הנמוכות של הטרופוספירה גבוהות מהרגיל ב-20 עד 500 מעלות צלזיוס. ליד הקרקע לעומת זאת, הטמפרטורה נמוכה בכמה מעלות מן הממוצע בזכות כיסוי העננות והמשקעים הרבים.

סופות טרופיות מתאפיינות בעין הסערה – מרכז הסופה בקוטר של עד כמה עשרות קילומטרים ששורר בו שקט ושמש זורחת בו, אבל מסביבו נעות הרוחות העזות ביותר שעלולות לגרום את הנזקים החמורים ביותר.

כדי שתיווצר סופה טרופית כמה תנאים צריכים להתמלא. טמפרטורת מים שתהיה חמה דייה, מעל 25 מעלות, כדי שתיווצרהתאדות של המים, ולכן סופות טרופיות נוצרות כאשר יש מזג אוויר חם ובקרבת האזור של קו המשווה. כמו כן, צריך מסת ים גדולה כדי שהתאדות המים תתורגם לסופה, ולכן סופה טרופית תיתכן רק באוקיינוסים. עוד צריך שקע ברומטרי שיאפשר לאוויר לעלות למעלה כדי שיוכל להתעבות.

התפיסה המחשבתית אומרת שעולם האנרגיה, הוא יקום אנרגטי המספק חיים על פני כדור הארץ. מעולם האנרגיה אל עולם החומר זורמים כל העת חלקיקים, שהם בבחינת מגן דוד, אלו שש מימדים המספקים הצצה דרכם על עולם החומר.

עוצמת החלקיקים עצומה כשהיא משפיעה על התנהגותו ועל מידותיו ולכן אין לאדם היכולת למדוד אותה, אלא רק לקבל אותה כחלק מחייו. כאשר עוצמת החלקיקים מאטת בהגיעה לכדור הארץ היא יוצרת את התנהגות החומר המקובלת, חומר שיש לו פנים ואחור בסוד "כִּי לַיהֹוָה מְצֻקֵי אֶרֶץ וַיָּשֶׁת עֲלֵיהֶם תֵּבֵל".

שמואל א פרק ב

פסוק ח

מֵקִים מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן לְהוֹשִׁיב עִם-נְדִיבִים וְכִסֵּא כָבוֹד יַנְחִלֵם כִּי לַיהֹוָה מְצֻקֵי אֶרֶץ וַיָּשֶׁת עֲלֵיהֶם תֵּבֵל:

אם נתבונן במכונת כביסה נראה כי במהירות של 600 סל"ד כל צבעי הבגדים הופכים לצבע אחד בלבד והוא לבן. כשהמכונה מאיטה את הקצב ניתן לראות בצבעים השונים.

האדם חי בין 4 ל-7 אלו עולמותיו המצומצמים. כאשר 4 הוא עולם החומר וה-7 הוא עולם הרוח. מתחת ל4 ומעל ל7 אין לאדם היכולת לחיות. המידתיות של הערך הזה מלמדת על האנשה של האדם כשהוא מבקש לאחוז במציאות או ליצור אותה כראות עיניו.

ארבע זרועות מקיפית את ליבת הגלקסיה שם האנרגיה מתבשלת למידות של חומר אפל ואנרגיה אפלה. זרוע אוריון, קשת, פרסאוס, קנטאורי.

הטמפרטורה בחלל עומדת על מינוס 270 מעלות חסר 3 להעדר קיום. אם כן נמצא כי המספר 3 מעביר את מידותיו ל4 וזה מעביר ל5. יחדו 345 הוא משה.

שופטים פרק ה, פסוק כה

מַיִם שָׁאַל חָלָב נָתָנָה בְּסֵפֶל אַדִּירִים הִקְרִיבָה חֶמְאָה: 

שביל החלב בעוצמתו "חָלָב נָתָנָה בְּסֵפֶל אַדִּירִים" כשגרעינו מושך כל העת מטה כי שם נקבע "נפש כל בשר" בדרך של ניצוץ מרחפ"ת חסר הויה לשלמות א'-דם.

איוב פרק יב, פסוק י

אֲשֶׁר בְּיָדוֹ נֶפֶשׁ כָּל-חָי וְרוּחַ כָּל-בְּשַׂר-אִישׁ:

איוב פרק כא, פסוק כד

עֲטִינָיו מָלְאוּ חָלָב וּמֹחַ עַצְמוֹתָיו יְשֻׁקֶּה:

המעבר בין שביל החלב, היא תוצר של האנרגיה האין סופית אל דרך הבשר הוא בשר ודם עלי אדמות.

ויקרא פרק ג, פסוק יז

חֻקַּת עוֹלָם לְדֹרֹתֵיכֶם בְּכֹל מוֹשְׁבֹתֵיכֶם כָּל-חֵלֶב וְכָל-דָּם לֹא תֹאכֵלוּ:

"מוֹשְׁבֹתֵיכֶם כָּל-חֵלֶב" ממקור שביל החלב יוצק תוכן "כִּי תָבֹאוּ אֶל-אֶרֶץ מוֹשְׁבֹתֵיכֶם" זו נקודת המפגש "עַד-תַּכְלִית אוֹר עִם-חשֶׁךְ". זכרו כי "אֶרֶץ מוֹשְׁבֹתֵיכֶם" הוא כדור הארץ.

במדבר פרק טו, פסוק ב

דַּבֵּר אֶל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל וְאָמַרְתָּ אֲלֵהֶם כִּי תָבֹאוּ אֶל-אֶרֶץ מוֹשְׁבֹתֵיכֶם אֲשֶׁר אֲנִי נֹתֵן לָכֶם:

יהושע פרק ו, פסוק א

וִירִיחוֹ סֹגֶרֶת וּמְסֻגֶּרֶת מִפְּנֵי בְּנֵי יִשְׂרָאֵל אֵין יוֹצֵא וְאֵין בָּא:

ומי יכול להכנס לארץ ישראל אם לא בני משה אח אהרן (בגימטריה 1256) כדי ליצור לכדור הארץ את ירחו בבחינת "כֶּסֶף הַפִּדְיוֹם מֵאֵת הָעֹדְפִים עַל פְּדוּיֵי הַלְוִיִּם", אלו 273 העודפים מבני הלוים.

עזרא פרק ב, פסוק לד

בְּנֵי יְרֵחוֹ שְׁלֹשׁ מֵאוֹת אַרְבָּעִים וַחֲמִשָּׁה:

6 תיבות, 25 אותיות הרי אדם במילוי.

ישראל משולים ללבנה, אין לה אור משלה, מתכסה ומתרוקנת כל העת.

בראשית פרק טו, פסוק ה

וַיּוֹצֵא אֹתוֹ הַחוּצָה וַיֹּאמֶר הַבֶּט-נָא הַשָּׁמַיְמָה וּסְפֹר הַכּוֹכָבִים אִם-תּוּכַל לִסְפֹּר אֹתָם וַיֹּאמֶר לוֹ כֹּה יִהְיֶה זַרְעֶךָ: 

אברהם נקרא אב-רמה הנושא בקרבו בתחילה תהו"ם וממנו נמשך לעפר בסוד "נטֶה צָפוֹן עַל-תּהוּ".

איוב פרק מא, פסוק כד

אַחֲרָיו יָאִיר נָתִיב יַחְשֹׁב תְּהוֹם לְשֵׂיבָה:

כי מרגע המלבוש 'תהום עפר' חייו של האדם קצובים למידת 120 שנה בסוד "תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ".

בראשית פרק א

פסוק ב

וְהָאָרֶץ הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ וְחשֶׁךְ עַל-פְּנֵי תְהוֹם וְרוּחַ אֱלֹהִים מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִם:

כאמור המעבר מחלל היקום בטמפרטורה של מינוס 270 חסר 3 דרך "וְחשֶׁךְ עַל-פְּנֵי תְהוֹם" עד למידת אדם, אם תרצו מקלוין לצלסיוס.

מסתבר שתהום פועל בשני מישורים. האחד הוא מושך את החומר למטה והשני הוא מלביש את תוכנו על האדם. מכאן הוא מקיים את כח המשיכה – נופל לא נופל בבחינת תהום כח המשיכה כנגד אובדן שיווי משקל.

מעבר לכך, המכה התשיעית, מכת חשך מצאה את בני ישראל היחידים שהיה להם אור במושבותיהם. לומר כי ישראל מוארים בבחינת אור לגוים. צריך רק לזכור כי מדובר בחשך של אור, הוא האור הגנוז.

ישראל בגימטריה 541.

שחור בגימטריה 514.

א' במילוי (אלף למד פה) עולה במנין 270. כזכור, אנו בין ה-1, אלהים אחד למספר 111, זה האות א'.

כח המשיכה על כדור הארץ מוליד עמו את המגנט, ובעצם את כל ארבעת הכוחות הפועלים עליו. תצורת החגורה המגינה על כדור הארץ נקראת חגורת ואן אלן כשהיא בצורתה כדבורה, זו המלכות המגינה מפני קרינה וחלקיקים מיוננים היכולים להזיק.

תהלים פרק צ

פסוק ב

בְּטֶרֶם הָרִים יֻלָּדוּ וַתְּחוֹלֵל אֶרֶץ וְתֵבֵל וּמֵעוֹלָם עַד-עוֹלָם אַתָּה אֵל:

כזכור מידותיו של האדם הם המעבר בין ט"ל אורות חסר ה"א לשלמות אדם. השם המפורש הוי"ה לו ארבע אותיות, כשרק שלש מהן מאוחדות והרביעית מצטרפת לאדם עם לידתו וחסרה עם מותו. מבקש האדם את "ברכת תהום רבצת" עליו.

בראשית פרק מט, פסוק כה

מֵאֵל אָבִיךָ וְיַעְזְרֶךָּ וְאֵת שַׁדַּי וִיבָרֲכֶךָּ בִּרְכֹת שָׁמַיִם מֵעָל בִּרְכֹת תְּהוֹם רֹבֶצֶת תָּחַת בִּרְכֹת שָׁדַיִם וָרָחַם:

ישעיה פרק כט, פסוק ד

וְשָׁפַלְתְּ מֵאֶרֶץ תְּדַבֵּרִי וּמֵעָפָר תִּשַּׁח אִמְרָתֵךְ וְהָיָה כְּאוֹב מֵאֶרֶץ קוֹלֵךְ וּמֵעָפָר אִמְרָתֵךְ תְּצַפְצֵף:

כי מתחת ל'תהום עפר' שוכנים חסרי הגוף בסוד "וּמֵעָפָר תִּשַּׁח אִמְרָתֵךְ".

תהלים פרק מב, פסוק ו

מַה-תִּשְׁתּוֹחֲחִי נַפְשִׁי וַתֶּהֱמִי עָלָי הוֹחִילִי לֵאלֹהִים כִּי-עוֹד אוֹדֶנּוּ יְשׁוּעוֹת פָּנָיו:

פסוק ז

אֱלֹהַי עָלַי נַפְשִׁי תִשְׁתּוֹחָח עַל-כֵּן אֶזְכָּרְךָ מֵאֶרֶץ יַרְדֵּן וְחֶרְמוֹנִים מֵהַר מִצְעָר:

פסוק ח

תְּהוֹם-אֶל-תְּהוֹם קוֹרֵא לְקוֹל צִנּוֹרֶיךָ כָּל-מִשְׁבָּרֶיךָ וְגַלֶּיךָ עָלַי עָבָרוּ:

כך מנקודת המפגש של 'תהום עפר' נוצר 'נפש אדם' האוחזת בחיים, אלו יחידה חיה נשמה רוח.

איזור המחיה של האדם הוא שדה חשמלי, הנקרא קרית ארבע – חברן, עת "כעין החשמל" נוגע בתהום המשמש חיץ ומתווך בין הרקיע העליון לרקיע התחתון.

השמירה על אזור המחיה של כדור הארץ בדרך האטמוספירה העליונה המגינה מפני קרינה.

משלי פרק ד, פסוק ט

תִּתֵּן לְרֹאשְׁךָ לִוְיַת-חֵן עֲטֶרֶת תִּפְאֶרֶת תְּמַגְּנֶךָּ:

"עֲטֶרֶת תִּפְאֶרֶת תְּמַגְּנֶךָּ" ובגימטריה 2273.

תהלים פרק קד, פסוק ו

תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל-הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:

המערכת החשמלית המקיפה את האדם, מה שאנו מבינים כאאורה.

יחזקאל פרק א, פסוק ד

וָאֵרֶא וְהִנֵּה- רוּחַ סְעָרָה בָּאָה מִן-הַצָּפוֹן עָנָן גָּדוֹל וְאֵשׁ מִתְלַקַּחַת וְנֹגַהּ לוֹ סָבִיב וּמִתּוֹכָהּ כְּעֵין הַחַשְׁמַל מִתּוֹךְ הָאֵשׁ:

כך מתקבל 'תהום עפר חשמל נפש שנת עולם' לזכות אד וממנו לאדם זה אחד הנהרות הסובבים אותו.

בראשית פרק ב, פסוק י

וְנָהָר יֹצֵא מֵעֵדֶן לְהַשְׁקוֹת אֶת-הַגָּן וּמִשָּׁם יִפָּרֵד וְהָיָה לְאַרְבָּעָה רָאשִׁים:

פישון, גיחון, חדקל ופרת ובגימטריה 1345 כי משם א'-משה בא.

במחשבת החיים קודם לכל הוא נשמת חיים המכילה את מהותו של האדם. הצרכים הנלווים המיושבים עם נשמת חיים כוללים מזון הנובע ממקור של עשיה – שדינו כסף ופרנסה בבחינת "ארורה האדמה". למעשה הכסף עובר דרך קנה הנשימה – חמצן, ברם אפילו אדם עשיר אינו יכול להגדיל את כושר ספיגתו של קנה הנשימה והוא בעצם מפנה את האנרגיה העודפת לכיוון היצר ושעבוד החומר לרצונותיו. 

מצד הימין נמצא את בריאות – המושפעת ממצב הרוח והלחצים המופעלים על ציפיותיו. מצד השמאל נמצא תא משפחה הסובב אותו כקליפה מגינה. מצד שמאל למטה נמצאת את היצר הנובע מהסיבות לעיל, שהוא יצר המין והקיום ויצר הרע הדוחף אדם ללכת נגד המצפון שלו. על הכל מולבש ביתו של האדם שמושפע ממצב הכלכלי, המשרה והמעמד. זה לבוש חומרי המתלבש בלבוש רוחני מבחירות כמו משלח יד, רדיפה אחר פרסום והנאה, אושר ושמחה, עצב וכאב. ובתווך כל העת מצויה השרדות – המנצח של הזמנים, הוא השורד האחרון. ואחרון היא השינה – המייצרת התחדשות כימי לידה ומוות.

כשאדם נפטר מהעולם מלבושיו בבחינת "בגדים צואים" – והוא טמא, לכן עוטפים אותו בתכריכים.

זכריה פרק ג, פסוק ד

וַיַּעַן וַיֹּאמֶר אֶל-הָעֹמְדִים לְפָנָיו לֵאמֹר הָסִירוּ הַבְּגָדִים הַצֹּאִים מֵעָלָיו וַיֹּאמֶר אֵלָיו רְאֵה הֶעֱבַרְתִּי מֵעָלֶיךָ עֲוֹנֶךָ וְהַלְבֵּשׁ אֹתְךָ מַחֲלָצוֹת:

ע"ב – חכמה נותן הוראה לס"ג – בינה נותן הוראה מ"ה – ו"ק נותן הוראה לב"ן – מלכות. הכל יחדו נובע ממקור עץ החיים המבקש את עץ הדעת להשיב אותו למקומו.

נראה את הבגדים במכונת הכביסה הסובבים במהירות, נאמר כי הצבע הוא בענין של אלומות אור הנתפסות רק בקליפותיו של האדם. אם אלומת האור שידרה לו את הצבע הנכון – הוא יתמיד לחשוב כך. ראו מקרה רעש של אקדח פיקות. בתחילה הוא מפחיד אחר האדם מתרגל אליו ולבסוף הוא מתעלם ממנו. כמו גם נטרול האור המוליד ליצירת מנגנון המבטל אור, כך נולד החשך.

אשה מוכה יכולה להחליט לגבי בן זוגה שהיא מסכימה לחיות בתנאים שנוצרו עבורה – יען כי תמצא להם הסברים. ואחר מסכים לקבל את המחלה שלו. בשעה שאינו מסכים הוא מתגונן ותוקף בחזרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *