רושם ראשוני: שלושים שניות של התרשמות

רושם ראשוני: שלושים שניות של התרשמות

רושם ראשוני הינו שבירת מחסום של דעות קדומות והעזה. רושם ראשוני הינו השלב שבו מתאחדים כל כוחות הנפש שלך עם הצד השני למפגש גורלי. מה המשותף שלך עם הצד השני, מה יקנה לך יתרון על אחרים, עד כמה תכבוש את עוצמת רגשותיו של הצד השני, מה יש לך להציע שאין לאחרים!

רושם ראשוני מתחיל בשניה הראשונה ונמשך דקות מועטות. זה השלב בו כל מילה שנאמרת יכולה להיות הרת גורל. החיים שלך מונחים על כף מאזנים והיום שלך יכול להשתנות מקצה אל קצה. דמיין חומה בצורה אותה עליך לעבור.

קראו אוצר המילים ושננו: רושם ראשוני הוא הרמה להנחתה, מפגש קצוות, כימיה, קשר של עוד. וכל מה שתאמר ישמש נגדך. לפיכך, אתה צריך לחשוב על זה שמולך. אם הוא מפנה לך מקום, אם הוא בכלל רואה אותך, אם יש לו זמן בשבילך, אם הוא צריך לענות לטלפון, קוטע את השיחה החשובה שלך. ואתה חייב להעניק לו במלאכת מחשב את הרגעים הקסומים שלא ישכח. קח בחשבון, אולי הוא כבר עייף מזה ששוחח עם עשרה אנשים לפניך.

בשיחה עליך להיות ניחוח, מקרין בטחון וידע. אל לך לדבר מבלי לתת לצד השני אפשרות להוסיף עליך. טוב יותר שהוא יסביר את צרכיו מאשר אתה תגלה שאין לו בעצם כל שימוש בך. עליך למקד את היתרונות שלך ולא את החסרונות של האחרים. עליך למקד את התועלת שלך לחברה שלו, עד כמה אתה חשוב ובשל, ומהו ערך המוסף שלך.

מדי פעם קח אוויר, תן חיוך ואתנחתא. תן לצד השני להכיל אותך. תן לצד השני לחשוב על מה שאמרת.

זכור, רושם ראשוני מתחיל בפגישה עיוורת ונגמר בחברות לנצח. אתה חייב להיות נוכח בחיבור. אתה צריך ללמוד להשיג את המטרה שלך ויהי מה. 

רושם ראשוני מורכב מהפתעות ואתה חייב להכין כמה הפתעות בכיס. ברגע נתון תהיה מוכן לשלוף אותם ולצפות בהבעה של התפעלות.

מצא מכנה משותף ועשה שיעורי בית. התאם את עצמך לצד השני.

רושם ראשוני מתחיל בלחיצת היד ונגמר בניחוח של עוד.

אודות המרצה אהרון לב הארי.
אהרון לב הארי מומחה לשפת גוף ופנים. מרצה בצבא בפני חיילים וקצינים. לאחרונה העביר סדנא בפני כ200 חוקרים ובלשים של משטרת ישראל מחוז ירושלים. כמו כן נכתבו על ידו 18 ספרים, ביניהם 3 ספרים שתורגמו לפורטוגזית. בספר "אלף פנים לאדם" ניתן למצוא את מבנה קלסתרון פניו של האדם משולב בשפת גוף יחודית לו.

להזמנת הרצאה





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *