פוטוסינתיזה של האור: המרת אנרגיה

הפלא של הטבע המספק אנרגיה חלופית בדמות חמצן לבני האדם

פוטוסינתזה של האור: המרת אנרגיה 

תהליך הפוטוסינתזה קשור בפירוק מולקולת מים. מענין כי האנרגיה הדרושה לפירוקה של מולקולה זו שווה לאנרגיה המתקבלת בעת שהמולקולה שווה ומתאחה. דהיינו, בעת אכילת פחמימות ושריפתן בגופינו אנו חוזרים ומאחים את מולקולת המים, כי דבר אינו הולך לאיבוד.

בראשית פרק א, פסוק ג

וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים יְהִי-אוֹר וַיְהִי-אוֹר:

למעשה ההטמעה מתחילה בסוד "עטה אור" בדרך של "אַיֵּה הַמַּעֲלֵם מִיָּם" זו תוצאת קיום המילה אר"ץ המוליכה 'אור מים' יחדו לתכלית הנשימה, היא הרוח. מכאן התהליך קורם עור וגידים לחומר וחוזר חלילה כחי, הכולל אדם, הנדרש לאבד קלוריות למען האיזון החוזר שלו.

תהלים פרק קד, פסוק ב

עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:

פסוק ג

הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם-עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל-כַּנְפֵי-רוּחַ:

מענין כי נקודת האיזון בין המעבר 'אור מים' מוליד את המקצב, הוא השעון הביולוגי, בסוד "בוקע מים מפניהם" דבר המספק חיים וגם מידע צפון.

בתחילה אור, הוא 207, עובר למצב גלי בשיפוע אלכסוני לשם איחוד עם מים בקוד 273. כתוצאה 'אור מים' (בגימטריה 297) מאבד תחילה את המספר 6 ואחר את המספר 18, יחדו 618 לשם יצירת מבנה המולקולות, החומר הקטן בטבע המאפיין תרכובת מולקולרית כלשהיא.

פוטוסינתזה מתרחשת עת הכלורופיל, הוא הצבען הירוק, הופך את אור השמש למזון. בעצם ניתן לומר כי שמן כלורופיל, במידה ונפיק אותו מהעלה בסוד "ועלהו לתרופה" ישמור על עור האדם בכלל, ובפרט על עור פניו בסוד "קרן עור פניו".

זכרו כי 'טרף אור' הוא סוד הפוטוסינתזה, נקודת שרש מלכות עלי אדמות לקיום חיים.

מענין כי פחמן דו חמצני + מים משמשים את הפוטוסינתזה, שזו יצירת 'אנרגיה אור' בשרשרת המזון הגלובלית.

מעבר אור לאנרגיה מוליד את הגלוקוז, הוא חד סוכר, פחמימה בסיסית, מזון זה הוא יסוד חסד. הוא המגיב הראשון בתהליך נשימה תאית בבחינת 'מטבע אנרגיה' הרי נש"ם לשלמות נשמה. מכאן מולקולות חמצן מיוצרות בפוטוסינתזה כתוצר לואי. דרך פליטתם החי קולט ופולט במעגליות חזרה (מעגל דצח"מ).

אם כן ידוע כי העלה הוא המכין את המזון לצמח.

זכריה פרק יד, פסוק ז

וְהָיָה יוֹם-אֶחָד הוּא יִוָּדַע לַיהֹוָה לֹא-יוֹם וְלֹא-לָיְלָה וְהָיָה לְעֵת-עֶרֶב יִהְיֶה-אוֹר:

"וְהָיָה לְעֵת-עֶרֶב יִהְיֶה-אוֹר" עולה במנין 1035 אחרת אל"ה הוא בחינת ריבוי אור, זה ה' פעמים אור, כמנין יום אחד בסוד אלהי"ם.

היכולת של הצמח לספוג ולהמיר מפחמן דו חמצני לחמצן

תובנות האור: 

אור, למרות שהוא נראה לעין, אינו בא במגע ישיר עם האדם. הוא מתחיל את דרכו במצב דומם, עובר למים בחלק הצומח שבו, ממשיך לרוח מהצד הנשימתי מבחינת החמצן ומסיים בחומר המקיים חיים.

אם ההבנה מובנת הרי, אל יבקש אדם לראות אלהים חיים בסוד לא יראני אדם וחי. ילמד אדם להטמיע את החיים בדרך האלכסונית, בדרך שיש בה ניצוץ חיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *