אנומליה של המים: החיבור בין תורה ומדע

אנומליה של המים: איזה סוד מסתירים המים? 

המים מטהרים, מרעננים, מחדשים וגם ממיתים. מרפאים ומטהרים, מרווים ומשקים.

אם אתה חוקר מערות ונכנסת למערה ובה כתב יתדות לא מזוהה אתה (אם אתה סקרן מספיק) תבקש לפענח את הכתוב. פענוח הכתב לוקח ימים וגם חודשים ומן הסתם תהיה שקוע בזה עד שתצליח לפענח את הכתוב.

אם פגשת חייזר והוא אומר לך: תה תה תה תה תה תה תה… והוא ממשיך בשלו. אתה לא מבין למה הוא מתכוון, מה הוא רוצה ממך. פענוח כתב היתדות, כמו פענוח שפת החייזר דורשת להגיע למפתח המקור. יש ומפתח אחד פותח מנעול אחד ויש מפתח אחד (מאסטר) הפותח אלף מנעולים. החכמה להגיע למפתח כלשהוא ממנו יתחילו להפתח שאר המנעולים.

אתה יכול להתעלם ולהאמין במראה עיניך ואתה יכול להתפתח וללמוד.
אנשי המדע טוענים שהאדם מכיר ב – 4 אחוזים (של ידע) וחסרים לו 96 אחוזים. הם כוללים את אנרגיה אפלה וחומר אפל (חורים שחורים ביקום). ואז אתה לומד על האנומליה של המים ומגלה שהמים עושים בדיוק ההפך מהמצופה. הם מקבלים הוראה מגבוה ב- 4 מעלות (פלוס). כך בשעה שהטמפרטורה יורדת הם מתחילים להתרחב ולא מתכווצים כמצופה מכל חומר בטבע. מסתבר שאותו חייזר שפתח את השיחה ב… תה תה תה תה תה תה מתכוון – שים לב למים, להתנהגות שלהם. והרי המים מכילים 70 אחוזים מגוף האדם בדיוק כמו כדור הארץ. ומהי ההוראה ל – 4 מעלות להתרחב או להתכווץ היא הוראת ה-7.
וכך ממשיך החייזר החביב שלנו … תה תה תה תה תה תה. ואתה מתחיל להבין את שפתו. הרי ארבע בגימטריה 273 ו-שבע בגימטריה 372 ויש לנו התהפכות של הוראה. אני יעצור כאן כדי לתת לכם לנשום.

לפתוח את הברז, למלא את הכוס במים ולשתות לרויה. עוד יותר פשוט לפתוח את הברז באמבטיה ולהתענג על הרחצה. מים מטבעם פשוטים. אולי הכי פשוטים שניתן לתאר, אין להם טעם וגם ריח ואפילו שקופים. ולמרות הפשטות שלהם הם הכי מורכבים שיש, הכי מיוחדים שניתן לתאר. המים מהווים שני שליש מגופינו ומכדור הארץ. המים נשמעים כמו יסוד חיים לכולנו בשעה שהמורכבות שלהם בעצם אוחזת בשני אטומי מימן וחמצן אחד. 

בואו נעשה היכרות עם האנומליה של המים ואולי ננסה למצוא תשובות לשאלות שמדענים לא מצאו להם תשובה.

א. המים כממיס.

ב. חום כמוס של המים גבוה במיוחד.

דוגמא לחום כמוס: להפיכת קרח למים, מבלי לשנות את הטמפרטורה, דרושה כמות חום שווה לזו הנצרכת בהרתחת אותה כמות של מים פושרים.

'חום כמוס' בגימטריה 180, שווה למים במילוי (ממ יוד מם). נמצא כי אחרי שנוריד מים נקבל שוב מים (180-90=90). אלו מים תחתונים ומים עליונים בבחינת שמים וארץ.

(חום כמוס: במקרה של מים, כשמולקולת מים מגוף מים כלשהו מתאדה באטמוספירה, מועבר חום ממולקולת המים ליחידת האוויר שהיא קרה ממנה ומכילה יותר אדי מים מאשר סביבתה. כיוון שנדרשת אנרגיה כדי להפוך מים לאדי מים, אזי פליטת אדי מים ("הזעה") היא דרך שבה יכול גוף לשחרר מתוכו אנרגיה. אם כן, השינוי הוא בהשקעה ובשחרור אנרגיה).

מטבע הדברים: אקלימו של כדור הארץ מושפע בזכות החום הכמוס של המים. משום שכל מולקולה של אדי מים באטמוספירה ובענן מכילה ים של אנרגיה.

נמצא גם כי אין אנרגיה הולכת לאיבוד. אין גם אובדן מים. הכל נשאר במחזור הטבע רק עובר צד, כיאה למוצק, נוזל, גז. ומעבר לכדור הארץ בהיותו התצורה הרביעית שלו – פלאסמה.

ג. המים אוגרים חום ואוצרים אנרגיה.

נדרש צורך בחום רב לשם העלאת טמפרטורת המים. נמצא אם כן כי בעת שהמים הופכים לקרח הם בעצם משמרים את החום של סביבתם.

מענין כי עם התהפכות ההתכווצות ב4 מעלות מעלה את שיעור נפח המים ב9 אחוזים.

השלג מצידו הם אוגר חום ידוע.

ד. יכולת המים לטפס כנגד כח הכובד והמשיכה. נמצא כי בעצי סקויה המתנשאים לגובה של 120 מטרים נדרשים המים לעמוד בעוצמה של 12 אטמוספירות. רק לצורך ההשואה אנו חיים בלחצים של 1 אטמוספירות, כמו גם ירידה של 30 מטרים למצולות הים מעמידה את האדם בלחצים של 3 אטמוספירות בלבד.

אלו נימיות (קפילריות) המסוגלים להעלות עמוד של מים. היפוך המגמה, נגד כח המשיכה, נגד הטבע.

איוב פרק לז

פסוק יב

וְהוּא מְסִבּוֹת מִתְהַפֵּךְ (בְּתַחְבּוּלֹתָו) [בְּתַחְבּוּלֹתָיו] לְפָעֳלָם כֹּל אֲשֶׁר יְצַוֵּם עַל-פְּנֵי תֵבֵל אָרְצָה:

פסוק זה עולה במנין 4704. סוד המהפך נמצא במספר 4 המתהפך ל-7. זה סוד עלית המים, הפיכת המים למוצק ועוד.

למעשה המהפך הוא בבחינת חול (בגימטריה 44) העולה ומתהפך לקדש (404).

האש (א"ש במילוי – אלף שין מתקבל 471) כלואה במים. מתחת למים, אלו מים תחתונים, נמצא אדמ"ה. ואילו מים עליונים שואפים לתוכם את הרוח.

לשם חיות הנשימה באדם הוא נזקק לאש וחמצן. פעולת הנשימה כמוה כעיכול החומר, הוא הגוף המתכלה. לפיכך, הריאקציה של האש עם החמצן משמשת גם את החומר וגם את הרוח מותנה במעשיו של האדם, מצפונו, הלך רוחו, נתינה וקבלה. האש הזקוקה לחומר בעירה מייצרת חום הינה חלק מתוצר לוואי של השמש. על כן כשהרוח בבחינת החמצן פוגשת את החומר, בבחינת הגוף כאדמה לו, היא מביאה את הדרגה הגבוהה במפגש למראה של אש כחולה כמשל הסנה הבער שלא אוכל – זו אש התמיד שלא תכבה לעולם. ובמפגש בין הרוח והחומר כשהתיאום מתרחש רק בחלקו האש היא אדומה ופולטת רעלים ופיח. 

בראשית פרק ב, פסוק ז

וַיִּיצֶר יְהֹוָה אֱלֹהִים אֶת-הָאָדָם עָפָר מִן-הָאֲדָמָה וַיִּפַּח בְּאַפָּיו נִשְׁמַת חַיִּים וַיְהִי הָאָדָם לְנֶפֶשׁ חַיָּה:

"וַיִּפַּח בְּאַפָּיו נִשְׁמַת חַיִּים" הרי "ויפח" אחרת פי"ח וגם רוח. עכשו הכל מתגלגל לפתחו של האדם. כיצד ינהג? אם יצליח האדם להוציא את השחור מתוכו ויגלה את האור, את היהלום החבוי בו. כידוע היהלום הוא פחמן טהור, המינרל שדרגת הקושי שלו כה גבוהה, שיש בו אחידות ורב גוונים, איכותי וייחודי. מדמה את הנשמה, נוגע בכחול שבו, באש הכחולה, באור הכחול.

חשבו על כל התהליך המתרחש בגוף – בנשימה מודעת, בהתייחדות עם החלק העליון הרוחני אל מול תאוות בשרים, יצרים וסיפוק בשר.

מעניין ההקשר ברצון בני האדם להאניש את העולמות הגבוהים (המשלה, דימוי של…), לתת בהם סימנים, משל מלך ומלכה, נסיך ונסיכה להם דם כחול.

נמצא כאן הקבלה לאציל גלוי ואציל נסתר. אציל גלוי הוא בחיצוני – שכולם רואים כי הוא יפה ומושך פרסום. כולם מבינים כי זורם בו דם כחול והתנהגותו מצביעה על כך. לעומתו אציל נסתר, מי שנדיבותו נסתרת מעיני הציבור, מעשיו הולכים לפניו, איש חזון, איש מילה, איש בעל עקרונות נעלים.

זו דרגה בה האדם מתמזג עם העליונים. דרגה בה הטוב מצוי בכל מקום, מקום הארה ואור מרצד. מקום בו אין פחד ואין יתרון לאדם. מקום בו כל אחד עומד ניצב ביחס לשיעור קומתו. דרגה של צדיק נסתר. ברכה וקבלה.

למים ניתנו גבולות ברורים אותם אסור לעבור, בבחינת קדש וחול. משנוצר הגבול נולדים הנחלים, אלו הנימיות.

נמצא כי עלית המים הינה בבחינת מגנט במילוי (ממ גימל נון טית), בגימטריה רחפ"ת, הדוחף כלפי מעלה ומעורר את 'הגיעו מים עד נפש', זו הנקודה שבלב. המגנט פועל בדרך של משיכה הפוכה מתוך הקטבים. עלית המים לצמרת העץ לשם העברת חומרי מזון מדמה את הדנ"א העולה באלכסון.

ורוח אלהים מרחפת על פני המים. מרחפת אחרת רחפת – מבקשים המים לעלות לקצה העליון של העץ. המים משמשים כמקור חיים, משל "מנשמת אל יתן…" לומר שיש בהם נשמה, כשהם מהווים 70 אחוזים בגוף האדם.

מבקש לו האדם לחיות חיים מאוזנים. פרנסה, משפחה, בריאות. ישנו כח המעורר את המים לעלות. הם יכולים לעלות במובן החיובי – 'הגיעו מים עד נפש', מספקים מזון וחיים. והם גם יכולים לעלות במובן השלילי – כשדרכו של האדם התקלקלה. אז נוצרת פירצה שבעקבותיה אדם מגיע לסבל, קושי, והעדר אור. עליה בכל מקרה הינה באלכסון הפוך – כמעשה הדנ"א. כל עוד יש מי המבקש אותך – אתה מרגיש חיוני ומתקיים בך חיות. אם הנך מרגיש מיותר ולא חיוני – תוצאה של הזנחה ורפיון שכל.

מתקיים כאן מאזן בין כוחות מנוגדים: הכוחות המתקיימים בין המולקולות או בין האטומים בנוזל – נקרא כח קוהזיה, לבין הכוחות המתקיימים בין המולקולות לבין האטומים של החומר ממנו מורכב דופן צנור הנימי – נקרא כח אדהזיה. למעשה הכל מתרחש בשולי הצינור הנימי – דרך הקטבים המנוגדים. מדרגה אחר מדרגה, משיכה אחר משיכה המים עולים ומטפסים מעלה. בפועל על כח אדהזיה לגבור על כח קוהזיה.

איוב פרק ה

פסוק י

הַנֹּתֵן מָטָר עַל-פְּנֵי-אָרֶץ וְשֹׁלֵחַ מַיִם עַל-פְּנֵי חוּצוֹת:

פסוק יא

לָשׂוּם שְׁפָלִים לְמָרוֹם וְקֹדְרִים שָׂגְבוּ יֶשַׁע:

"וְשֹׁלֵחַ מַיִם עַל-פְּנֵי חוּצוֹת לָשׂוּם שְׁפָלִים לְמָרוֹם"בגימטריה 2336. בפסוק זה מצוי סוד עלית המים מעלה.

כח אדיר קושר שני אטומי מימן לאטום חמצן במולקולת המים. כח זה נקרא קשר קו-וולנטי.

לאטום מימן קליפה יחידה סביב לגרעינו. למרות שבקליפה זו קיים אלקטרון אחד, יש בה מקום לשנים.

ואני אתרגם זאת כך. 'אטום מימן' בגימטריה 196 בחשבון 14 בריבוע. לומר יד פעמים יד הרי ידיד או דייד (באנגלית מוות). והדבר תואם את תכונות המים: מחיים אותנו וממיתים אותנו. מכיון שיש שני אטומי מימן הרי החיים והמוות הולכים יד ביד, שזורים זה בתוך זה.

אטום חמצן מורכב משתי קליפות, הפנימית יש בה שני אלקטרונים והחיצונית לה ששה אלקטרונים אך מובנית לשמונה.

דווקא בשל אי יציבות הקליפות כשאך הם מוחזקים כראוי, אטום המימן והאטום החמצן הם יציבים וחזקים יותר מתמיד.

פירמידה וקרח: 

הזווית בה מוחזקים שני אטומי המימן ביחס לאטום החמצן עומדת על 104.45 מעלות. התוצאה היא שני מטענים חשמלים חיובי ושלילי. בכך נעשית המולקולה לדו קוטב כשווי הערך החשמלי של המגנט.

זוית זו כשהיא נחצית לשנים הינה כזוית הבניה של הפירמידות.

ידוע כי הפירמידה מונעת מהמים את הלחות. באין טל (39) – הוא הכתר העליון, יורד הלחות (38) ועד 36, מקור היבש והלאה – מדבר. לפיכך קפא הזמן כמו הזמן עמד מלכת. שימו לב כי נוצרה קפיצה במספר 37 מכיון שהוא סוד היחידה ואין לפירמידה רשות לגשת לשם. בפירמידה מתרחשת פלא מדעי שהמדע מתקשה להסביר. לא מצליחים להבין מה יש בפירמידה שמאפשר חניטה. באוויר כל חומר מתכלה ונהרס בשל מגעו עם חמצן. ובפירמידה נוצר מצב כאילו מישהו או משהו נרדם, קפא בזמן. לא מתקלקל ללא קירור.

טל – זו הלחות המאפשרת חיים עלי אדמות. משם המספרים יורדים… 39 (ט"ל) ל-38 (ל"ח) מדלג על 37 (בגימטריה יחיד"ה – מדרגה גבוהה למדי) יורד ל36 – יובש, מדבר. קפא הזמן, עומד מלכת. אדם בגימטריה 45 בסוד הויה במילוי (הא ואו יוד הא). התפתחות אדם מתחילה טרם ה"א, לומר עד שיושלם להיות אדם. 45 חסר 6 (ה"א) מתקבל 39, הוא ט"ל.

104.45 בגימטריה ק"ד-מ"ה מכאן קדמה מקור התפתחות החיים של האדם עלי אדמות. המילה מים בתורה מוזכרת לראשונה במילה ה-21. זה קוד 21 אחוזי חמצן, כמו גם ענין מים עליונים ומים תחתונים. בדקו וגילו כשאדם נפטר הוא מאבד 21 גרם ממשקלו. זה גם קוד אהיה אשר אהיה, מתקבל המילה אמ"ת ((21 בריבוע בגימטריה 4411).

הקרח ידוע בשיעורו המקפיא לשמור את טריות האיבר, בדומה לפירימידה בה חנטו את מתיהם.

גביש קרח נוצר כאשר כל מולקולת מים מתקשרת עם ארבע מולקולות אחרות ואלו שוב ממשיכות את קשריהן עם אחרות. כך מתקבלת מערכת של קשרים היוצרים גביש מוצק שצורתו כפירמידה מאורכת משולשת. בתוכה של הפירמידה אין אטומים – זהו חלל ריק, ולפיכך זהו מבנה מרווח ומאוורר, קל משקל.

זה סוד 'מים אדמה מים' בה מוקף האדם – פנימי וחיצוני, בבחינת אור חיה.

בין ארבע לשבע: 

משה מטה ארבע, אחרת מטה א"ר-ע"ב על המים ובקעם. מאחר וארבע מתרחש בסוד "וְיָבֹאוּ בְנֵי-יִשְׂרָאֵל בְּתוֹךְ הַיָּם בַּיַּבָּשָׁה" ובהיפוך שבע מתקבל "וּבְנֵי יִשְׂרָאֵל הָלְכוּ בַיַּבָּשָׁה בְּתוֹךְ הַיָּם" לפיכך לא יכלו המצרים עליהם.

שמות פרק יד, פסוק כט

וּבְנֵי יִשְׂרָאֵל הָלְכוּ בַיַּבָּשָׁה בְּתוֹךְ הַיָּם וְהַמַּיִם לָהֶם חֹמָה מִימִינָם וּמִשְּׂמֹאלָם:

שמות פרק יד, פסוק טז

וְאַתָּה הָרֵם אֶת-מַטְּךָ וּנְטֵה אֶת-יָדְךָ עַל-הַיָּם וּבְקָעֵהוּ וְיָבֹאוּ בְנֵי-יִשְׂרָאֵל בְּתוֹךְ הַיָּם בַּיַּבָּשָׁה:

Anomaly of water: 

What secret is concealed in water and what spiritual command is it hiding? Water purifies, refreshes, renews. It heals and cleanses, provides a drink and quenches thirst. It also kills.

How easy is it to simply open the tap, fill up a glass with water and drink with great satisfaction?

Filling up a bath, indulging in a relaxing cleanse, is also fairly simple.

Water, as a whole, is simple. As simple as can be. It has no taste, or smell and is even transparent. Despite its simplicity, water in fact, is unbelievably complex and extraordinary, so much more than we can ever imagine.

Water comprises two thirds of our bodies, as well as our planet.

To most of us, water appears to be a classical element, when actually its complexity contains two hydrogen atoms and one oxygen.

Let’s get to know water from up close, and address topics that scientists have not been able to explain.

  • 1.Water as a dissolvent
  • 2.The particularly high latent heat in water

An example of latent heat: To convert ice to water, without changing the temperature, the exact same amount of heat is required as to that used for boiling warm water.

Both כמוס חום (Latent heat)and מים (water) filled out in Hebrew (Mem, Yud, Mem), equal 180 in Gematria. If we subtract the word מים (water) from either, we’re still left with מים (water). Gematria: 180-90=90. These are the two opposing worlds of water. One is the ‘Above Waters’ and one is the ‘Below Waters’.

Latent heat: In the case of water, when a water molecule from a water source, evaporates into the atmosphere, heat is transferred from the water molecule to the air, which is colder and contains more water vapor than its surroundings. As energy is needed to convert water to vapor, the discharge (sweat) is a way for the body to release energy. Therefore, the change is in the precipitation and release of the energy.

Naturally, the earth’s climate is affected by the water’s concealed heat. This is due to the amount of energy contained in each molecule of water vapor in the atmosphere.

No loss of energy. No loss of water. It all stays within nature’s cycle, only transfer’s sides, i.e. solids, gas and liquid, and beyond earth, as it’s fourth state of matter, plasma.

  • 3.Water accumulates heat, and contains its energy.
    Immense heat is required to raise water’s temperature. We discover that when water turns to ice, it’s actually maintaining the heat of its environment.
    Aside from water, snow is also a renowned heat container.
    It is an interesting fact, that at 4 degrees, water flips over and begins to contract, raising its mass by 9%.
    Every compound in nature condenses when the temperature drops and only water begins to expand, precisely at four degrees. Why? The secret of the inversion is connected to absolute zero. In essence, the key of the secret of water is a testimony to the nature of man's existence. It affects physiological and mental aspects, which are related among other things to illnesses.
  • 4.Water’s ability to climb, resisting gravity.
    It has been discovered that within sequoia trees, soaring to heights of 120 meters, water is required to withstand pressure of 12 atmospheres.
    In comparison, we live in an atmosphere of 1. Even at depths of 30 meters below the sea, we are challenged only with relatively small pressures of 3 atmospheres.

These are capillaries that are able to raise pillars of water; opposing its natural orientation, gravity and nature itself.

Job chapter 37

Verse 12

“And it is turned round about by his counsels: that they may do whatsoever he commandeth them upon the face of the world in the earth.”

The Hebrew verse amounts to 4704 in Gematria.

The secret behind “turned around”, lies within the number 4 that “turns around” into the number 7.

ארבע (four) equals 273, whereas, שבע(seven) equals 372.

This is the secret behind the water climb, and its transformation into solid form.

In fact, the turn around relates to weekdays (חול), which equals 44, and is the spiritual opposite of the Holy Sabbath (קדש), which equals 404.

אש (Fire), filled out in Hebrew (Alef Shin), equals 471 (4 & 7 are known opposites, and 1 represents g-d). The fire is trapped in water, like a man’s passion. Beneath the water, i.e. “Below Waters” is אדמה (Earth), whereas, “Above Waters”, aspire רוח (spirit) to them.

A man needs fire and oxygen for his liveliness.

The reaction of fire with oxygen teaches us not only of the burning but also the outcome as a substance.

In other words, fire, which requires substance, oxygen and heat, is part of the sun’s by product.

Therefore, when spirit meets substance, it connects on the highest level, in the form of a blue flame (look at a candle), like the story of the burning bush that was not consumed; this is the fire that never extinguishes. When the wind and substance only partially meet, the flame is red hot and emits toxins and soot.

Genesis Chapter 2

Verse 7

And the LORD God formed man of the dust of the ground, and breathed into his nostrils the breath of life; and man became a living soul.:

How should a person act?

Try to remove the darkness and discover the light, the diamond that is hidden within. Diamond is a pure carbon, a mineral whose solidity is such, that it has unity, with multi-shaded and unique characteristics.

It resembles the soul, the blue flame.

Think of the whole process that takes place in the human body.

Conscious breathing, together with enlightened spirituality, opposing the cravings, desires, tendencies.

What’s interesting is the need for man to define the spiritual world, find signs. Just like a king and queen or prince and princess with royal blood.

In comparison, take an undisguised nobleman and a mysterious nobleman.

The first resembles the exterior, drawing attention to his admirable good-looks.

People realize it’s royal blood, with his behavior only reinforcing their perception.

On the contrary, the latter, who’s generosity is hidden from the public’s eyes, is a visionary, who is a man of action, with supreme principles.

At this level, man begins to merge with the supreme worlds.

The level at which, good is everywhere.

A place of enlightenment.

A place without fear.

A place where all people stand, in relation to their stature.

A level of righteousness.

Concealed.

Blessings and acceptance.

Water has clear boundaries that are forbidden to be crossed (a separation of “Kodesh and Hol”) translated into; the Holy Sabbath and Weekdays, Water and Sand, Spirit and Substance. Just like the sea’s tides that are regulated, but if nature is out of balance then a Tzunami will easily come and cross those boundaries and wreak havoc. If a neighbor asks for help but we take advantage of that situation, then boundaries are being crossed. “Higiu Mayim Ad Nafesh” literally translates into; Water has filled up the soul, meaning, passed one’s boundaries, cannot take anymore. A person’s only wish is to live a balanced life of prosperity, wellbeing and health. There is a force that stimulates the water upwards. They can rise in a positive way, providing food and life, or in a negative way, when a person is off balance and begins to endure suffering and lack of light in their life.

The rise of water resembles a magnet (Magnet in Hebrew is spelt; Mem, Gimel, Nun, Tet).

It’s Gematria equals 688, which is also “Rahefet”, from the sentence; Ve Ruach Elohim “Merahefet” Al Pnei Hamayim (the spirit of g-d “hovers” over the water). Water is constantly seeking to climb to the treetop for nutritional purposes. The climb resembles the D.N.A, rising diagonally.

This is a balance between opposing forces: the attractive forces existing between molecules or atoms in liquid, known as cohesive forces, and the attractive forces existing between molecules and atoms, in the capillary vessel’s wall, known as adhesive forces. It is up to the adhesive forces to overcome the cohesive forces.

Job Chapter 5

Verse 10

Who giveth rain upon the earth, and sendeth waters upon the fields:

Verse 11

To set up on high those that be low; that those which mourn may be exalted to safety.

A mighty force bonds two hydrogen atoms to one oxygen atom in a water molecule. This force is called a covalent bond.

The hydrogen atom has a single shell surrounding its nucleus.

Even though only one electron exists in the shell, there is in fact, room for two.

I translate as follows:

אטום מימן (‘Hydrogen Atom’ in Hebrew) equals 196. That’s 142. 14 in Gematria is ‘יד’ (‘Hand’ in Hebrew).

So that’s ‘Hand’ 2, in other words, ‘Hand in Hand’.

‘די‘, which also equals 14, is pronounced DIE (as in death).

This matches the water’s characteristics: providing us with life and taking life from us.

The two hydrogen atoms resemble life and death, entwined with each other, walking ‘hand in hand’.

A hydrogen Atom is consisted of two shells. The inner contains two electrons, while the outer one has six, with a capacity of eight.

Pyramid & Ice:

The angle at which the two hydrogen atoms are held, relative to the oxygen atom is 104.45 degrees. The outcome is two electrical charges, positive and negative. This way, the molecule becomes bi-polar, just like the electrical properties of a magnet. This angle, when cut in half, is identical to the pyramids structural angle.

It’s a known fact, that the pyramids reject humidity from water.

Ice is known for its ability to preserve organs, like the pyramids which embalmed the dead.

Ice crystals are formed when one water molecule connects to another four molecules, and they in return continue to connect to others. This is a system of relations, which forms a solid crystal , shaped like a long triangular pyramid.

Inside the pyramid there are no atoms. It is an empty space.

Therefore, this is a spacious, ventilated structure, weighing very little.

The word שמים is comprised of the words שמש and מים(water and sun) and in Gematria אור חומר אנרגיה (Energy light substance).

For that reason, the sun sends its commodities via the earth’s filters, oxygen and carbon dioxide, through the cycle of life.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *