אודות אהרון לב הארי

אהרון לב הארי מורה של מורים ותלמידים

התמזל מזלי לפתח תורה שלמה בנושאים מגוונים העוסקים בחקר האדם על גווניו. בקורס לנומרולוגיה קבלית המורה יוכל לרכוש כלים מתקדמים אשר יאפשרו לו להבין טוב יותר את האנשים על התובנות שלהם. בהתאמה מורים לשפת הגוף והפנים ילמדו לשכלל את ידיעותיהם דרך הבעות וסימנים בפנים משל תקשורת לא מילולית.

האסימון ירד לי לאחרונה כשנזכרתי בגברת מכובדת האחראית על תסריטים בחברת הסרטים הגדולה בעולם. דווקא היא העירה את תשומת לבי לכך, "שהידיעות הרבות בידך טוב יהיה אם תנוע ממקום למקום, בארץ ובעולם שם יחכו לך מורים על תלמידיהם, להם תוכל בתמצית ובהרחבה להאיץ בהם ללמוד את התורה שפיתחת (חכמה מתוך חכמה של הדעת). החכמה שלהם תאפשר לך להתמקד בתוכן הפנימי, בו בזמן שהם יהיו לך לפה – בדומה לאהרן שתרגם את משה. המדרגות ישתשלו בהדרגה ויחלחלו ויביאו את האוצר הבלום לפתחם של בני האדם הרבים ברחבי עולם".

כפי שאתם מבינים, התעמקות של שנים איפשרה לי לפתח תורה שלמה בנושאים מגוונים כגון: קבלה, נומרולוגיה קבלית, שפת פנים וגוף, גרפולוגיה, כף היד. חשיבה מתקדמת זו תאפשר למורה-התלמיד לצבור ידע ודעת דבר שיעניק לו מקדמה, אותה יוכל לנצל ולהעניק לתלמידיו חלק מהשפע העצום.

אני מציע:

  • הרצאות
  • יעוץ
  • מרפא
  • קורסים

שבעים שניות על חיי האדם

החיים כחיי נצח נמשכים בדיוק שניה אחת, זו הנמשכת בעיני המתבונן 70 שנה. בדומה לפרח ממנו מפיקים שמן אתרי. על ידי סחיטת הצמח מתקבלים טיפות אחדות, אלה הם במספר מילים חייו של האדם, כל הוויתו ורוחו כנר לרגליו. ראוי לו לאדם לתת יותר מעצמו.על תמצית החיים:

נפלה בידי הזכות להמצא בעולמות רוחניים אל על עולמות הקבלה מתוך פירושי התורה וזוהר סודותיה. סודות אדירים וענקיים אלו ראויים להופיע ברחבי עולם למען ידעו וילמדו בהם גדולים וגם קטנים. אך נחשפת אל המידע השוקק מים חיים תמלא נפשך ונשמתך תוכן וידע שאין אתה לבדך.

עד היום נכתבו על ידי שמונה עשר ספרים בתחום הרוחני והקבלה.

Kabbalah: Thoughts Create Reality

Our Services:

  • Lectures
  • Consultation
  • Therapy

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *