רצח שלושת הנערים: אייל יפרח, גל-עד שער, נפתלי פרנקל

רצח שלושת הנערים: אייל יפרח, גל-עד שער, נפתלי פרנקל 

חטיפתם ורציחתם של שלושת הנערים: האם ניתן היה לאתר אותם, האם ניתן היה להצילם?

שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו, במותם ציוו לישראל את החיים. כידוע הדבר גרר את ישראל לצאת למבצע צוק איתן דבר שהוביל לגילוי המנהרות, שאלמלא כן מאות מחבלים היו יוצאים מהם ביום הדין הישר לתוך מדינת ישראל.

כל ישראל התפללו ששלושת הנערים החטופים יתגלו בריאים ושלמים. רצון גדול שימצאו בחיים ויחזרו למשפחותיהם. עכשו, אני יכול לעדכן אותכם בדבר המידע שנמצא בדנ"א של המקרא. אם היה שיתוף פעולה מלא (שב"כ וכוחות הבטחון) ניתן היה להגיע אליהם מוקדם יותר. מספר ימים לפני שנמצאו העברתי המידע לרשויות.

שימו לב לכמות המידע שניתן למצוא, לפרטים המדוייקים
בתמונה נמצא, ליד המילה רכב אתה מוצא את דגם הרכב שביצע את החטיפה – יונדאי. התוצאה המתקבלת מאשרת שמדובר ברכב אויב. מיקום הרכב שנשרף הוא בכפר דורא. רואים שהם בקשו לתפוס טרמפ.
ואם לא די בכך נוכל למצוא את שמות המבצעים משמאל: עאמר אבו עיישה ומרוואן קוואסמה.

 

כפי שתוכלו לקרוא יחד עמי אלו הפרטים שנמצאו: קרא מכשיר נייד (הבחור התקשר למוקד המשטרה הודיע על חטיפה – אלו לא התייחסו אליו). בכי חסוי (החוטפים נשמעים מאיימים, מכים ונשמעת יריה). מקום המצאם (קבורתם) חברון, חלחול, בית כחיל, חירבת ארנבה. כל המידע מופיע במקום אחד.
לקח לי כארבעה ימים ויותר עד שהגעתי למסגרת.

אני אסביר מה משמעות הדבר 'להגיע למסגרת'. המידע המתקבל הינו כמראה של פרח: כאשר האותיות מסודרות במבנה כפרח, נוגעות אחת בשניה, מחוברים כיחידה אחת. סדר האותיות לא חשוב כל עוד האותיות נוגעות אחת בשניה. ככל שיותר מידע מרוכז במקום – הדבר מאפיין פרח שנפתח, המאשר שאתה נמצא במיקום בנכון – במסגרת הנכונה.

אפשרויות השימוש בתוכנת דנ"א של המקרא הם אין סופיות כולל אירוע המתרחש בזמן אמת.

ניתן לחפש תשובות על מגוון שאלות בכל נושא: אישי, עסקי, זוגי, או בריאותי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *