קורס לימודי קבלה: האור בקצה החיים

זה הזמן להושיט יד לעולם עשיר מעין כמותו

הצטרפו אלי ללימודי קבלה ומשמעות החיים 

לימודי קבלה למתחילים ומתקדמים כאחד. למי שמרגיש שמיצה את עולם החומר. הגיע לכל פסגה וכבש אותה, מתחיל להרגיש ריקנות. אדם שהגיע למקום שכזה הוא אדם עם פוטנציאל ענק. הנשמה שלו יודעת שהיא זקוקה לגירוי אחר. מי המבקש לעלות שלב אני מציע את לימודי הקבלה. חוכמה אין סופית עם תובנות והעשרה רוחנית שלא נגמרת.

לימודי הקבלה: צמצום, שבירת כלים, פרצופים, עולמות

א. סוד הצמצום

בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ. מאחר והארץ היתה תהו ובהו, אלו מידות שיש לתקנם ולצמצמם, הרי נדרשו ז' מלכים – מלכי אדום, להשבר וליפול אל עמקי הקליפות על מנת שהמלך השמיני – הדר, יחזיר עטרה ליושנה.

כל עולם מורכב מעולמות ותת עולמות

ב. שבירת הכלים 

שבירת הכלים הינה במובן התבטלות בפני בורא עולם על שנתן בנו את הכח לשנות את חיינו על ידי תיקון מידותינו.

ג. פרצופים

אריך אנפין נושא את דגל כתר. אבא נושא את דגל חכמה. אמא נושאת את דגל בינה (לאה אימנו). ו"ק אחרת ששת הספירות התחתונות יחשבו לזעיר אנפין. והנוקבא המקבלת את שפעה מהיסוד היא ספירת המלכות (היא רחל אימנו).

לדעת לראות מעבר

ד. עולמות 

אדם קדמון, אצילות, בריאה, יצירה ועשיה. מעצם היותו אדם עלי אדמות כבר נולד בו חטא שיש לתקנו. חשבו מגנט. כשהוא שלם אין קלקול בו. אם נשבור אותו וננסה לאחדו במקומו יסרב ויתהפך. אם נקרבו נגד רצונו יצרח ויבקש לאזן את מקומו על ירידה למצב של רגלים (כלומר חציו האחד יבלוט מעלה וחציו השני יבלוט מטה). אם נפוך את צדדיו יתאחד בשלמותו (הרי זכר ונקבה מתייחדים להם).

ה. הקשר בין הפרצופים ונשמת האדם

הספירות חוברות לנר"ן-ח"י אלו נפש רוח נשמה חיה ויחידה. כל עולם בבחינת תא חיים בגופינו מכיל בעצם את כל מערכות החיים. אלא מה בתהליך החילוק מוצא את עצמו פועל תחת מטריה מסויימת ולו תפקיד מוגדר. מדהים לחשוב איזו תבונה אלהית מעניקה חיים לאותו איבר שידע לנהוג בחכמה במה שזכה לעמוד בראשו.

עולם החומר מציע הרבה גירויים. הוא מאפשר לנו לשדרג את החיים החומריים לדרגות של הנאה לפעולה. קניה של בית ושכלולו דרך רובוט עם בינה מלאכותית. שופינג, טיולים ובזבוזים עד לשעות הלילה המאוחרות.

למי שמרגיש שמיצה את עולם החומר. הגיע לכל פסגה וכבש אותה, מתחיל להרגיש ריקנות. אדם שהגיע למקום שכזה הוא אדם עם פוטנציאל ענק. הנשמה שלו יודעת שהיא זקוקה לגירוי אחר.
מי המבקש לעלות שלב אני מציע את לימודי הקבלה. חוכמה אין סופית עם תובנות והעשרה רוחנית שלא נגמרת.

משך הקורס 4 חודשים, פעם בשבוע שעתיים אקדמיות.

לבירור בדבר מיקום ופתיחת הקורס התקשרו 050-6359000.

להרשמה לקורס





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *