קורס קבלה ונומרולוגיה קבלית: מאחורי הקלעים של המקרא

קורס קבלה ונומרולוגיה קבלית: "מאחורי הקלעים"  של המקרא

לחיות את החלום ולהגשים אותו בתודעה

מדובר בקורס יחודי המחבר בין תורה ומדע. ההבנה שהתורה נכתבה בשפת תכנות צופן אלוקית המאפשר לנו להציץ מעבר לנו, אל היקום הסובב אותנו, לחכמה העתיקה, לשפה עשירה מאין כמותה. אלו מלבושים רוחניים המוקרנים בתודעה, משפיעים מלשון שפע על המחשבה שלנו.

רגע אחד לפני שתקראו אודות הקורס, אבקש את תשומת לבכם לדרך והשיטה בה אני מלמד. אני בתחום משנת 85, זאת אומרת 34 שנים אני מלמד וחוקר את התחום. במהלך השנים תוך התעמקות בקבלה הבנתי שהיקום הסובב אותנו – בבחינת זעיר אנפין ואריך אנפין והכל הוא אחד. להבין את שפת האותיות והמספרים, המקודדים ומוצפנים מהעין וכי הדבר דורש התמדה ובעיקר אהבה לדבר. התמזל מזלי לחבר בין תורה ומדע, עוד התאפשר לי לפתח את תוכנת הדנ"א של המקרא המאפשרת לצפות בכל אדם בארץ ובעולם.

מה מטרת הלמידה?

אתה רוצה להתפרנס מהתחום.

אתה רוצה להיות מקצועי, הכי טוב, מרגיש שיש לך צורך לעזור לאחרים, הרגשה של שליחות.

אותיות ומספרים תמיד דיברו לליבך.

למה כדאי ללמוד אצלי?

אצלי לא מצמצמים.

הולכים על מים עמוקים (לא מייד, בהתחלה מרטיבים את הרגלים),

מידע ותוכן שמעולם לא נחשפתם אליו. ייחודי לי (לקח לי לפתח את הנושא מעל 18 שנה).

מה התלמידים אומרים:

יש לי תלמידים מעל 25 שנה. ואני מזמין אותך להתחיל ללמוד. מדובר בעולם אחר מכפי שאת/ה מדמיין, מדובר בידע אדיר אותו אשמח להעביר אליך.

  • דפנה תורג'מן מומלץ בחום ובאהבה. אחד ההחלטות הטובות שלקחתי בחיי, אם לא הטובות ביותר, ולשמחתי פגשתי את המורה הנכון, בזמן הנכון, הזדמנות מופלאה להכיר/לדעת מקרוב, את יופיה של הבריאה.
  • מארי בן-אבי כאשר מדברים על איש מואר, אנו רוב הזמן לא קולטים את משמעות המילים האלה. וכאשר המילים הללו נצמדות לאדם מיוחד, עם סיפור חיים יוצא דופן, של שורשים עמוקים בסודות הקבלה, יהיה לנו עוד יותר קשה לתרגם את זה בוויזואליות. כאשר שמעתי על קבליסט עם רשימה כזאת של ספרים וקורסים, חשבתי לתומי שמדובר באיש מבוגר, המרכז סביבו עבר עשיר ומדהים! כמה רחוק הייתי כאשר ראיתי איש צעיר, גבוה, צנום, מואר אשר ראשו כמעט נוגע בעננים. הידע שלך משתווה למקור מים אשר מקבל ונותן ללא מגבלות את שטף המידע הוותיק, הקסום שנקרא – "נומרולוגיה קבלית". משפט פשוט הלקוח מהמקורות הופך ליהלום שמקבל את ערכו האמיתי רק לאחר עבודה מפרכת של חיפוש וחשיבה ובעיקר התבוננות פנימית וחיצונית. לא רק סוד האותיות והמספרים הם האוצרות שלך, אלא גרפולוגיה, קריאת תווי פנים, קווי יד, קלפים וכו'.. כל-כך הרבה אוצרות באיש אחד וצעיר! המפגש איתך בפעם הראשונה פתח עולמות עליונים עבורי ועבור קבוצת הבנות, שבסופו של דבר זאת הייתה התחלה של ידידות מופלאה הרקומה בין כל המרכיבים בחוטי זהב, ידידות בינינו ובין בני משפחתך המקסימה! היה לי עונג וכבוד להיות תלמידה שלך, אהרון לב הארי, איש קבלה וליתר דיוק איש עם קבלות! לכן נכון לומר, אנשים טובים ומוארים באמצע הדרך, מומלץ בחום ובאהבה! תודה מעומק הלב.

קורס נומרולוגיה קבלית מחדד את תשומת הלב לפרטים שבחיינו. ממקום של צמצום הישר לתפיסה של הרחבה, דבר המאפשר למדריך להציץ מעבר למספרים, מ"אחורי הקלעים". לחשוף רובדים ושכבות של מצבים ואירועים. זהו קורס ייחודי המלמד אותך לחשוב, לעבד נתונים, לקלוט, להבין כי הכל מקודד ומוצפן וחבוי מהעין. קורס נומרולוגיה קבלית מחובר בנימיו לקורס קבלה, קשור לשיעורי קבלה, לצירופי אותיות ומספרים. 

לחשוב בגדול: לחשוב נומרולוגיה מורחבת

בכל תחום כמו מתמטיקה, כימיה, פיזיקה, אסטרונומיה או רפואה לומדים בהרחבה. אף אחד לא חושב על "לצמצם". רק בנומרולוגיה נמצאה השיטה "לצמצם" והיא כל כך רווחת עד שאנשים מאמינים "בקלות הצמצום". זה פשוט נוח. אם ברצונך להעמיק באותיות ובמספרים אתה תגלה שזה הרבה יותר עמוק ממה שאתה יכול לדמיין. למעשה הצפנים מקודדים בתודעה ברמת הגשמיות כי הם צריכים להוציא לפועל ממחשבה למעשה. זה מעבר למעבר. אדריכל המגיע לשטח לא מיושב נדרש לתכנן את כל דרכי הגישה עד לרמת כיווני אוויר, שירותים והנוף הנשקף מהמרפסת. כל התוכניות על הנייר יצטרכו לעלות לשטח, להינתן בידי הקבלן לביצוע.

אין מקום לצמצום ומי שחושב על כך מוותר על כל היופי, ההשקעה והסיפוק שבדרך.

כאשר אתה למד לראות את ההרחבה בעיניים אתה למד את פעולת בורא עולם. כמה חכמה מתיישבת דרך הדנ"א שבגוף האדם – 4 אותיות בלבד ויש בהן קומבינציה אדירה אין סופית. קשה לתפוס שהעולם נברא ב-22 אותיות האלף בית ועוד 10 ספירות כש- 96 אחוזים מהעולם נסתר מעיננו ורק 4 הנותרים גלויים. קשה לתפוס את החומר שברוח. כן, החומר שאנו בטוחים בקיומו מכיל 99.999 רוח. אפילו אנשי המדע הנעולים בדעותיהם, כמו אלברט איינשטיין הגאון התקשה לקבל את מכניקת הקוונטים. כי ברמה מסויימת העולם לא נשלט בידי האדם. האדם קיבל במתנה את החיים והוא נדרש לטפח אותם, מין גן עדן בזעיר אנפין.

צמצום מוביל לאובדן של מידע חשוב עד מאוד. תחשבו על המילה "לב" בגימטריה 32 ובצמצום 5. האם 5 מתאר את הלב? גם המילה "גב" נותנת 5. האם "גב" ו"לב" מתארים את אותו איבר?

בקורס נומרולוגיה קבלית – מאחורי הקלעים נלמד לקרוא את המפה הנומרולוגית האישית של האדם. נלמד שלא מצמצמים – חייבים לשמור על המקור שם האדם, תאריך הלידה והאירועים בחייו.

נלמד אודות ה-DNA של המקרא – המחשבה שהכל רשום במקרא, לכל אירוע ולכל אדם בארץ ובעולם.

מספרים ואותיות הולכים אחר תאריך הלידה

תוכן קורס נומרולוגיה קבלית:

* משבעת פלאי תבל: דנ"א של המקרא – לראשונה בעולם פוענח הקוד.

* מספרים ואותיות בחיינו: תאריכי לידה, שמות, אירועים, השפעות.

* חשיבה מתקדמת בדרך של הרחבה: לא מצמצמים.

* מה בין תאריך לידה עברי ללועזי.

* בנית מפה נומרולוגית.

* ברוח הזמן: סודות הבריאה ועד תאריך הלידה.

* בחירת שמות ומשמעותם.

* פירושי שמות לפי הקבלה.

* החיבור בין תורה ומדע.

* נלמד על אנרגית המספרים והאותיות – תוך התאמה זוגית לפי הקבלה.

משך הקורס: 16 שיעורים שעתיים אקדמיות. 

אודותי: שמי אהרון לב הארי, כתבתי 18 ספרים ועוד מאות מאמרי קבלה (מעל 10 ספרי קבלה). הצלחתי לחבר בין תורה ומדע. פיתחתי תוכנה, (לקח לי לפתח אותה במשך 18 שנה) דרכה הצלחתי להראות שכל אדם וכל אירוע רשום במקרא.

לבירור מיקום ופתיחת הקורס התקשרו 050-6359000 או השאירו את פרטיכם כאן למטה.

להרשמה לקורס





קורס נומרולוגיה למתחילים

קורס נומרולוגיה למתקדמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *