דנ"א של המקרא: תוכנת קריאה תלת מימדית של טקסט מקראי

דנ"א של המקרא: מראה שקופה למציאות מאחורי הקלעים

דנ"א של המקרא הינה תוכנת קריאה תלת מימדית של טקסט מקרא. זהו כלי חיפוש מרתק ומדהים המאפשר להתחקות אחר כל אירוע ואדם כמו מראה שקופה "מאחורי הקלעים".

מה בין דנ"א של גוף האדם לדנ"א של המקרא!
לפני כ-60 שנה גילו את דנ"א של גוף האדם. הדנ"א המצוי בתא קטן ונסתר ולא נתפס עד תום. הוא אוצר בתוכו את כל מפעל החיים של האדם הכולל: גובה, צבע עינים, בריאות ואפילו מי תהיה בת זוגו ואיך יראו ילדיו. הכל צפון ומקודד בחלקיק דנ"א האלוהי. אז אם הדנ"א כל כך מתוחכם בגוף האדם למה שהוא לא יהיה מוצפן גם במקרא. מפה ומשם התקבל אוסף של אותיות בתלת מימד (מותנה בפרק ובמספר האותיות בשורה), מקבל משמעות לכל שאלה, ולכל אירוע בכל רגע נתון. כשלזמן (עבר הווה עתיד) יש משמעות רק על תפיסת העולם שלנו.

הכל חייב להיות מאוזן

מה ההבדל בין צופן התנ"ך לדנ"א של המקרא? 
צופן התנ"ך לא דורש שום ידע מוקדם ושום חכמה שבדיעבד. למעשה הסיכוי שאדם ימצא משהו בצופן התנ"ך הוא נמוך ביותר. רק לידע כללי ניתן לחפש עד שמונה אותיות. צופן התנ"ך שחשיבותו אינה מוטלת בספק מיועד לדרגת רנ"א (כידוע הדנ"א מחלק הוראות לרנ"א, בדומה לממשלה המחלקת הוראות לצבא כיצד לפעול).
להבדיל, דנ"א של המקרא (מספר האותיות בו אינו מוגבל כלל) כן דורש ידע וחכמה. היכולת לאתר את המשפט הנכון, היכולת לדעת לחפש והיכן ומה לחפש. הדבר דורש לימודים, התבוננות, הרחבת החשיבה מחוץ לקופסא. מטבע הדברים הדבר מאפשר לתלמיד להתפרנס מהתחום.
דנ"א של המקרא מאפשר לך לחשוב מחוץ לקופסה. דנ"א של המקרא מאפשר לך לעשות מהלכים. הדבר דומה לאחד המגשש את דרכו באפלה כשבאוזניו לוחשים לו לאן לפנות ואלו מכשולים מצפים לו.

התורה מחולקת לרובדים ועומקים

דנ"א של המקרא היא מעבר לדמיון, מעבר להגיון. כתוב "גָּלְמִי רָאוּ עֵינֶיךָ וְעַל סִפְרְךָ כֻּלָּם יִכָּתֵבוּ יָמִים יֻצָּרוּ ולא אֶחָד בָּהֶם" – לומר ששבעה מיליארד בני ארץ כולם רשומים וחתומים בספר החיים, בכל רגע נתון. התמזל מזלי להביא את האור הגדול הזה וכולו מהמקרא. ויותר מכך, כל מי שסקרן, חוקר מקרא ושוחר תורה מוזמן בחפץ לב להעמיק בכך. לכל מי שרוצה להתפתח וצמא דעת, האפשרות לראות מאחורי הקלעים כל אדם וכל אירוע בארץ ובעולם.

ארבע רבדים לתורה: פשט דרש רמז וסוד, יחדו פרדס 
דנא של המקרא מוכיח שקיים רובד חמישי. לחשוב שהמקרא נכתב לפני 3000 שנה ולפי הכתוב אין חדש תחת השמש. אז הטכנולוגיה של היום חדשה והרפואה ממש מתקדמת לפיכך התורה "מיושנת", או שהכל מוצפן בה, כולל חייהם של שבעה מיליארד כולל הטכנולוגיה כולל הרפואה כולל מה שיקרה מחר.
לחשוב שבדנא שבגוף האדם מוצפנים חיים שלמים הכוללים פרטי אדם והסובב אותו. והכל מוצפן בנקודה זעירה שהעין לא תופסת. מכאן, דנא של גוף האדם ודנא של המקרא היינו אחד.
המקרא (תנ"ך) הוא עץ החיים. ככזה יש בו הכל כולל הכל. אבל הכל מופיע בו – ענפים, פירות, גזע וכך הלאה. כפי שנאמר "הכל צפוי והרשות נתונה". שום דבר אינו נסתר ממנו. דמיינו מראה המפרידה בין צד אחד של החיים (מציאות) לצד השני (מאחורי הקלעים). למושגי עבר הווה ועתיד אין משמעות מבחינת עץ החיים.

תוכנת דנ"א של המקרא: צופן מקודד
כשאני יושב מול המחשב ושולח להנאתי מייל למישהו איתו אני מתכתב, ברור לי שהמייל יגיע בשניות ספורות ליעדו. ואם מתחשק לי לצייר ציור או לעבד אותו בתוכנת עיבוד תמונה מן הסתם יקח לי דקות ספורות לבצע את המטלה הזאת בהצלחה. אם בא לי לקנח במשחק מחשב אבחר לי את המשחק המסקרן ביותר, ולאחר מחצית השעה אניח אותו מידי, כשאני מסופק ממה שחזיתי.
כל הפעולות השגרתיות עבורי הן פעולות שמתכנת על (6000 מתכנתים אשר עבדו 40 שנה) בנה עבורי את הפלטפורמה הכתובה על מיליון שורות קוד "מאחורי הקלעים". ואני 'האדם הפשוט' מקבל אותם כחלק מעסקה עם המוכר של המחשב.
כך החיים הקרויים 'מציאות' אני וכל הסובב אותי מבצעים פעולות פשוטות כמו קניות בקניון, אכילה ושתיה, הליכה לעבודה, נהיגה ודיבור בטלפון. לשם קיומן של הפעולות הפשוטות הללו מתכנת העל – בורא עולם, ברא-יצר על מנת שלנו יראו טבעיות, חלק מהחיים.
מתכנת העל – בורא עולם קידד את כל המידע המוצפן לתוך הטקסט המקראי ואנו קוראים בו ברמת הפשט, דרש, רמז וסוד.
תחשבו שישנם 7 מיליארד איש בעולם וכל אחד חי 70 שנה וכולם כתובים בטקסט המקראי. מי יכול לתפוס דבר כזה!!!
תוכנת דנ"א של המקרא פותחה והיא ההוכחה שדבר כזה מתאפשר.
יותר מכך, "תהו ובהו" הינם צפני קוד לחומר ואנטי חומר, שכן כל מה שקיים חייב שימצא לו מראה שיש בה חלל השקול למידתו, ולמידותיו. אם כך, כאשר משהו מתקלקל במערכת – חלילה אדם חולה, בעיות בריאות, קושי במציאת זוגיות, או עסקה כלכלית על הפרק הכל ימצא כתוב ומקודד בטקסט המקראי. מתוך כך ניתן יהיה לראות את הכתוב ולרצות לשנות (תפילה וכוונות) את אופן בו הסיפור יכתב. לדוגמא, אדם חולה יחלים ויבריא, מצב כלכלי קשה יבוא על פתרונו, רווקה תמצא אהבה וזוגיות ואף תקים משפחה וכך הלאה.

מה ניתן למצוא בדנ"א של המקרא?
1. יעוץ זוגי, אישי או עסקי.
2. בדיקת חתימה לפני חוזה על רכישת בית, שותפות עסקית או התלבטות לפני ניתוח.
3. חיפוש זהב, נפט או יהלומים.
4. בעיות בריאות ומציאת פתרון.
5. חיפוש נעדרים.
6. אירוע פלילי או בטחוני (שם המבצע או המקום בו הוא מתרחש).
7. שחזור אירוע.

אז איך זה עובד? 
חשבו על "בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ", הכל חייב להמצא באיזון. אם הייתם קונים אצל הרוכל ברחוב עגבניות הוא היה מניח מצד אחד של המשקל 1 ק"ג ברזל ומצד שני של המשקל היה מוסיף או גורע עגבניות עד שהמשקל מתאזן. כך אם אני מחבר את הפרטים שלכם כמו שם פרטי ומשפחה פלוס תאריך לידה יחד עם מילת מפתח נוספת כמו שם החברה או הבעיה הבריאותית אני אחפש מנגד פסוק בעל ערך זהה עם סימנים התואמים לסיפור המדובר.
>
שיחה עם עיתונאי

14 שנה של עבודת מחקר על המקרא גילו את הדבר הברור מאליו: אדם שאינו מאוזן עשוי להיות חולה, כספו יאבד לו, ושמחת חיים תחסר לו. קבעון במחשבה, תפיסת עולם מובנת מאליה והליכה על חבל דק מביאים אדם להמצא הרחק מחלומותיו.  

כשאדם פוגש בעצמו, בהצלחה, בברכה, באושר
עיתונאי: מה זה דנ"א של המקרא?
אהרון: דנ"א של המקרא הינו עבודת מחקר שנמשכה כ 14 שנה שבמהלכה התגלה מערכת מאוזנת שאלמלא היא, לא ההיינו שורדים יום אחד בלעדיה. ראו את כדור הארץ, שמש, ירח והגלקסיה שאנו חלק ממנה. אלמלא המרחק המדוייק בין כדור הארץ לשמש המתואם עם הירח לא היה מתאפשר לנו להנות מהמים המתוקים, מהחמצן הטבעי ובכלל מעושר החיים המונח לרגלינו. כשכל מה שנדרש מאיתנו זה לשמור על מערכת מאוזנת (טוב ורע, נתינה וקבלה).
הרעיון העומד מאחורי הדברים, אם נחבר את שמנו הפרטי והמשפחה יחד עם תאריך הלידה פלוס הנושא המדובר (בריאות, שותפות או שם החברה) נצטרך לאזן זאת עם פסוק מהתורה (חישבו על מאזנים). הפסוק המתאים חייב לספר את הסיפור שאנו מחפשים. ברגע שננעלנו עליו אנו ניגשים לפרק שמעליו ולפרק שמתחתיו.
עיתונאי: למה זה טוב, את מי זה משמש?
הגיעה אלי בחורה צעירה כבת 30 שלא נכנסה להריון. היא ובעלה ניסו כשלוש שנים קודם לכן והדבר לא צלח להם. לאחר פענוח המידע בדנ"א של המקרא נמצאה הדרך לעזור להם. כמובן שהדבר כלל גם טיפולים מיוחדים המותאמים לנושא. לא חלפו ארבעה חודשים והצעירה נכנסה להריון. לאחר שלוש שנים שוב ניסתה בכוחות עצמה להכנס להריון שני וגם הפעם נוצר מכשול שלא הצליחה להקלט. גם הפעם פנתה אלי בשנית וכמו בפעם הקודמת לאחר שלושה חודשים ניקלטה בשנית.
בסיפור אחר, הגיעה אלי בחורה כבת 40. היו לה 6 הפלות קודמות עד שהביאה ילד לעולם. למרבה הפליאה חבל הטבור נכרך פעמים סביב צווארו דבר שגרם לחוסר חמצן שלא הגיע למח. 10 חודשים הוא שכב על גבו ורק צורח. הוא כבר הוגדר על ידי הרופאים כאוטיסט בהתנהגותו ומוגבל בגפיו. לאחר עיון בדנ"א של המקרא נמצאה הדרך להביא אותו לאיזון. ואנחנו מדברים על תינוק בן 10 חודשים בלבד. לאחר חצי שנה של עליות ומורדות הצליח הצעיר לגבור על הקושי והיום כשהוא בן שלוש וחצי – בריא ושלם. אין כל בעיה ניכרת לעין, חכם ונבון.
ויש עוד דוגמאות, שלבטח תקראו אודותם בהמשך.
עיתונאי: כמה עמוקה החכמה הזו והאם כל אחד יכול לעסוק בה?
צריך לאהוב את התורה, צריך לדעת לקרוא בה. התורה נכתבה בשפה נגישה לכל העולמות: ארכיאולוגיה, כימיה, ביולוגיה, רפואה, פסיכולוגיה ומה לא. בכל מימד בתורה מסתתרים הדברים המבקשים להתגלות. ברור שמי אוהב תורה, סקרן וחוקר תורה מטבעו, למי שהוא מטפל בהכשרתו, מי המבקש לפרוץ את גבולותיו, מי המבקש להכיר את היקום והסובב ילמד כיצד לפענח את הכתובים.
רצוי לו לאדם להיות אוהב בריות ורצון להושיט יד. יש מקום לצמוח וכדאי לו לאדם להשאיר חותם כל עוד הוא חי.
עיתונאי: האם זה מדעי?
אהרון: בני האדם רוצים לשלוט בבריאה, מחפשים הגיון להגיון, דנ"א של המקרא הינה מערכת היושבת "מאחורי הקלעים". חשבו על מראה המפרידה את האדם בין המציאות למציאות האחרת. הכל מוצפן ומקודד וטוב יעשה האדם אם יטיב עם עצמו והסובב.
עיתונאי: אתה מתרגם את הפסוקים איך שנראה לך או שיש לך כללים?
אהרון: חייב להמצא קשר סיבתי, כמעט מדוייק בין האדם והפסוקים השזורים מסביבו. קשר שנקרא לו 'תום הילד' – שאפילו ילד יבין את המשמעות מבלי שנכנס לעומקם של דברים.

להזמנת התוכנה





תגובה אחת על הפוסט “דנ"א של המקרא: תוכנת קריאה תלת מימדית של טקסט מקראי

  1. Avatar
    ahronlev אומר:

    שמי רונה: מאז שרכשתי את תוכנת דנ"א של המקרא חיי השתנו בלי היכר. האפשרות לקלוע בצורה מדוייקת בחייו של האחר הביאה אותי להתרגשות ולהרגשת כבוד. לא בכל יום ניתנת לנו האפשרות להשתמש בפסוקים מתוך התורה ולמצוא שם את חיינו שזורים ופועמים. נפעמת מהתוכנה, מרגישה ברת מזל וזכות שהכרתי את המורה והמפתח אהרון לב הארי. שכחתי רק לציין שחובה לעבור את הקורס, הדבר פותח את הצ'אקרות ומאפשר לי לעבוד בצורה טובה, נכונה ומדוייקת.

    שמי אליאן: אני בתחום הרוחני שנים רבות וכמובן שחלק ניכר מידיעותי הגיעו ממורי אהרון לב הארי. תענוג צרוף לא ישווה להסביר את נפלאות תוכנת דנ"א של המקרא. אני מרגישה שאני עפה בחיפוש אחר אדם ואירועים, ויותר מכך לא מאמינה בכל פעם מחדש באפשרויות הנגלות בדרכי. אני רוצה לספר לכם משהו אישי. בדרכי לחפש משהו אודותי חיברתי את שמי ומשפחתי יחד עם תאריך לידתי ועוד הוספתי מילת מפתח. לא תאמינו. קיבלתי מספר 1357, שזה תאריך לידתי ה13.5.1957. כמובן שבאלפון דנ"א של המקרא מצאתי את הפסוק ומשם הדרך לחיפוש היתה מרתקת ביותר. למצוא את מגורי במושב עם בעלי, למצוא את שמות ילדי, את שם משפחתי הקודם ועוד. ממליצה בחום.

    שמי דפנה: שנים הייתי בחיפוש פנימי עד שהגעתי למורי אהרון לב הארי. הוא לא רק פתח בפני את הדלת, אלא ממש הכניס אותי פנימה, כבת מלך כבודה. ואני הצעירה, נטלתי טיל שיוט מונחה ונסקתי למקומות שעד היום אני לא מבינה את כובד השליחות שהוטלה עלי. תוכנת דנ"א של המקרא מאפשרת לכל אחד ואחת להכיר את פלאי עולם, לדעת את הבורא, את אור היקרות העומד בפנינו. זו חובה לכל אדם המבקש להתקדם במשעול הכרמים בדרכו הרוחנית להתעלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *