זה בדנ"א שלך: לשנות את התודעה שלך

זה בדנ"א שלך: לשנות את התודעה שלך

דנ"א של המקרא הינה תוכנת קריאה תלת מימדית של טקסט מקרא. זהו כלי חיפוש מרתק ומדהים המאפשר להתחקות אחר כל אירוע ואדם כמו מראה שקופה "מאחורי הקלעים".

תחשבו על במאי המצלם סרט, הבמאי מתכנן הכל בבחינת "הכל צפוי והרשות נתונה". רק הצופה נחשף לפרטים ככל שמתקדם הסרט. כל אחד רואה את הסרט שהוא רוצה לראות. כמו נקודת המבט של כל אחד שונה ואף המיקוד משתנה (קרוב או רחוק מהאובייקט). השפה בה הפרטים נחשפים שונה במעט מההבנה שלנו את המציאות. המציאות שלנו תלת מימד מצולמת במהירות מסויימת ואילו הפרטים "מאחורי הקלעים" מופיעים במהירות גבוהה פי 4 (ביטוי המדמה שעה שקולה לדקה). הבחירה היא לא בין טוב ורע אלא בין טוב לטוב ובין רע לרע. אדם יכול לבחור רק בטוב. הרע בוחר בו (לכן צריך להיות מרוכז ומפוקס). מכאן, התרגום שלנו לגבי האירועים מקבל משמעות יחודית, מעין קוד אותו צריך לפענח. לפעמים מילה פשוטה מקבלת תרגום של משפט מורכב ולעיתים משפט מורכב מקבל משמעות של מילה יחידה. לדוגמא, טלסקופ. מבחינתנו הדבר ברור כאילו אנו המצאנו אותו. מבחינת התורה הוא יקרא כך: "וְנֹגַהּ כָּאוֹר תִּהְיֶה קַרְנַיִם מִיָּדוֹ לוֹ וְשָׁם חֶבְיוֹן עֻזֹּה".
בעולם שנקרא לו גן עדן הטוב והרע הם אחד, בזרימה אחת, והם נחשבים לטוב. בעולם שלנו הטוב והרע אמורים להיות שקולים אבל התרגום שלנו מבחין בטוב ורואה אותו דווקא כרע. והרע לעומת זאת נראה ממש … רע. אז היכולת שלנו להבין "מאחורי הקלעים" את המסר די מוגבלת. לכן אנו יכולים לבחור רק בטוב. לדוגמא. אדם נוהג בשכרות ושוטר עוצר אותו ורושם לו קנס. מבחינתו זה רע. הנהג לא רואה את מצבו ושהוא לא כשיר לנהיגה. ואם אמשיך את האנלוגיה, נבחין בין חיים ומוות. כל עוד החיים והמוות שזורים זה בזה האדם נקרא חי. ברגע שהם נפרדים… אז נשמתו ורוחו עוזבים את גופו.
אם המימד שלנו הינו תלת מימד אזי המימד האחר מכיל בתוכו ארבע מימד. אנו מצויים על מימד שיש בו זמן – ציר של זמן. במימד "מאחורי הקלעים" הוא נטול זמן או שיש בתוכו חלקיק מהזמן. יש לזכור, כדור הארץ מסתובב במהירות עצומה ואנו לא מרגישים בזאת.
כמובן שאנו לא מדברים על מימד אדיר יותר משל שנות אור (רחוק מאיתנו, רחוק מהתפיסה שלנו). פשוט אנו מתארים את החיים כפי שאנו יכולים לספוג אותם (ליכולת שלנו להבין אותם). לדוגמא, צילום של נוף טבע מים משעה שש בבוקר למשך 24 שעות למחרת. עכשו אם נאיץ את קצב האירועים ל24 דקות ונקבל סדרת אירועים המדמה פרח שנפתח ונסגר לחילופין, עננים המשנים כיוון, גאות ושפל של הנהר עת המים נסוגים מקו החוף. בצילום וידיאו אנו רואים סרט המחולק לפריים בחשבון 24 תמונות בשניה. ושוב נדמה במימד האחד כביש הנמשך לאורך 10 ק"מ. עכשו נדמה אותו לדף חלק ואז נקמט אותו, את הדף. המציאות שלנו היא הדף המקומט ואילו המימד המהיר "מאחורי הקלעים" מצוי בפתיחה שלו. לא במקרה 'הלומי קרב' חווים את המימד האחר. מחושך יוצאים לאור גדול, חווים מציאות מואצת ודחוסה יותר. התוצאה, יותר פרטים הם חווים בזמן קצר.
אפילו חלום שהוא שונה מהמציאות שלנו עדין מצוי בזמן תואם מציאות. הכי קרוב למציאות האחרת "מאחורי הקלעים" זה המעבר בין ארבע לשבע, אנומליה של המים, המייצרת מעבר מקדש לחול.
מתוך כך נוכל ללמוד על אדם חולה. החולה נדרש לעבור החלמה במהירות גבוהה מאשר היה בריא. הטיפול בו יתבצע כך שהוא צריך לעבור 24 שעות ב 24 דקות. עָבִים סֵתֶר לוֹ וְלֹא יִרְאֶה וְחוּג שָׁמַיִם יִתְהַלָּךְ… אֲשֶׁר קֻמְּטוּ וְלֹא עֵת נָהָר יוּצַק יְסוֹדָם (איוב פרק כב, יד).

כוחה של התודעה להיקרש וליצור מציאות חדשה

האם אפשר לרפא בעזרת הדנ"א של המקרא?
האם קיימת אפשרות לרפא אדם או לפחות להקל עליו.
שיפור גן יכול להתבצע בעזרת אימונים ולמידה. לעיתים רחוקות שיפור הגן נעשה בעזרת אתחול הגן הפגום.
אדם נולד עם גן – זה הקובע את חוזקו הנפשי כמו זה הקובע את צבע עיניו. ניתן להשיג שיפור גם עבור גן פגום המקשה על תפקודו של האדם ביום יום וזאת על ידי שתילה של גן מתוקן (רוחני) מחדש באדם.
בעולם המדע,
מדענים הנדסו גנטית עגבניה שתהיה עמידה לקור בכך שלקחו גן מדג הקוטב – גן האחראי על קור. הם שתלו את הגן האחראי על קור, מעולם החי לעגבניה, שהיא מהצומח.
הם גם הנדסו חיטה חסרת חלבונים בכך שתיקנו את הגן עם אפונה שהיא עשירה בחלבונים.
אני מאמין, את מה שהמדע מבצע ניתן להכיל אותו על הדנ"א של המקרא בבחינת "הכל צפוי והרשות נתונה".

להזמנת התוכנה





 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *