צפונות בתורה: הצופן התנכי הוא הקוד בתורה

צפונות בתורה: הצופן התנכי הוא הקוד בתורה

צופן תנ"ך הנקרא באנגלית biblecode עוסק בעיקר בדילוגי אותיות ובגימטריות. אלו צפנים בתנ"ך המוצפנים ומחכים שיגלו אותם, דברים שעניינם עמוקים בקבלה.
האלהות מבקשת להתגלות בדרכים משלה, כמו רק המאמין החסיד יזכה לו. מעשי האלהים הנגלים לנו, מלבד אלו המופיעים בספרים הקדושים ובמדרשים, טרחו להופיע בסימנם ובעתם. כלומר, אם עסקינן בטכנולוגיות ומחשבים הרי זכינו למצוא את ספר הספרים במחשב, כשהוא נגיש ומספק לנו גם את דעת המפרשים בכל שעה ביממה.

מתוכנת דילוגים לקפיצה קוונטית

עם התפתחות המחשב נמצאה הדרך להעלות את כל התנ"ך לתוכנה אשר מסוגלת לחשב בשברירי שניות מילים בדילוגים שווים אשר מטרתה היתה להראות שאין מקרה וכי כל שם ואירוע כבר מוצפן בתורה.
רצח יצחק רבין, ראש ממשלה בישראל, פתח את השער כשהמשפט "רוצח אשר ירצח" חוצה את שמו. זה היה מדהים לאותו זמן. מאז כח המחשוב השתפר וכמובן נדרשה תוכנה עם אפשרויות רבות יותר לגלות שהקוד מוצפן ונסתר ועדין מבקש לצאת לאור.

התוכנה המתקדמת: דנ"א של המקרא

מתוך הדברים הללו פיתחתי את תוכנת דנ"א של המקרא עליה שקדתי מעל 19 שנה. הכל בשביל להראות שמשפטים תמימים לכאורה מחביאים בתוכם פרטים עכשווים. אם קודם התוכנה פעלה רק בכיוון אחד מעלה או מטה עתה היא פועלת בשש מימדים, ויש בה הרבה יותר מדילוגים.

הקוד התנכי או צופן תנכי בעומק הדברים חושף שדנ"א של גוף האדם ודנ"א של התורה הם אחד. בעומקם של דברים למי שסקרן ימצא שהוא משמש כיועץ סתרים לאדם החוקר את האירועים, פותח בפניו דרך, מפלס לו שבילים חדשים.

תוך כדי חיפוש אחר שבילים עלומים, משל כף רגל של בן אנוש מעולם לא דרכה, מעולם בראשיתי הישר אל עולם מרתק ומרגש כאחד.

כל אדם יכול למצוא את עצמו, את תולדותיו, את חייו הנוכחיים שלו ואפילו את עתידו רשום ומוצפן בבחינת "הכל צפוי והרשות נתונה".
מסתבר שהטקסט המקראי בנוי משורות משתנות של קוד המתאים עצמו לאירוע ולאדם גם בזמן אמת. שורות הטקסט נקראים מימין לשמאל, מעלה ומטה, אחורה וקדימה – בדרך תלת מימדית.
ראו לדוגמא: אם כתוב, "כִּי אָבַד קְצִיר שָׂדֶה" אם אחבר את המילים ללא מרווחים ניתן לקרוא זאת כך, כיאבדקצירשדה ואז אקבל משמעות חדשה: כי אבדק ציר שדה – והכוונה הפעם מקבלת משמעות של כל מקום על השטח לאו דווקא במשמעות של שדה חיטה. יותר מכך, אם הראשון יאבד את השדה שלו (אפשרות אחת) הרי השני חייב להיות בעל מקצוע היכול לבדוק את ציר השדה ולהצביע שיש בו משהו שאחרים לא רואים.

אז בהמשך לתשובה שלי, הטקסט המקראי ודנ"א של גוף האדם – והכל הוא אחד. לומר, כל בני האנושות רשומים בו בסוד "עץ החיים". מכאן שיש בו עבר הווה ועתיד בכל רגע נתון.

סיבוב בריאת עולם ואדם: ראשון ואחרון

הכל מתחיל מהקשר שבין יקום לקיום. אדם המחפש משמעות ימצא אותו בקשר ביניהם, להורות שהכל הוא אחד. י-קו-ם הינו קו אופק ממנו אדם מרים עיניו לשמים, מחפש משמעות לחיים. אופק אחרת א-ופ-ק הרי אלהים בגימטריה פ"ו כאשר א"ק הינו אדם קדמון בבחינת בראשית ברא אלהים… הקיום מתקשר לחומר אל מול היקום הנושק עיניו לרוח.

נדמה אדם עשיר טייקון – את צורת החשיבה שלו. איך הוא חושב, איך הוא נוהג, כיצד אחרים מקבלים את פניו. נעמיד מולו מראה בדמות אדם עני ומרוד, אדם שמתקשה לעבור את היום, זוכה לגערות ותוכחות. לכאורה אין קשר בין השניים. אבל אם יאמרו שהם נולדו תאומים אשר הופרדו בלידתם. אז האסימון ירד על עולמם, על המקור שלהם. למרות ששניהם אחים תאומים התנהגותם ודרך גדילתם שונה בתכלית.

בְּרֵאשִׁית בָּרָא אֱלהִים אֵת הַשָּמַיִם וְאֵת הָאָרֶץ בגימטריה 2701.

נמצא כאן 7 תיבות ו-28 אותיות.

במקרה גם הפסוק הבא נותן את אותו ערך עם אותם נתונים

אֲנִי מַרְעִישׁ אֶת הַשָּׁמַיִם וְאֶת הָאָרֶץ וְהָפַכְתִּי (חגי, פרק ב, כא).

7 תיבות, 28 אותיות וגימטריה 2701.

אם אניח אותם אחד על השני ואת המילה הפכתי אניח בראשונה אקבל

בְּרֵאשִׁית בָּרָא אֱלהִים אֵת הַשָּמַיִם וְאֵת הָאָרֶץ

וְהָפַכְתִּי אֲנִי מַרְעִישׁ אֶת הַשָּׁמַיִם וְאֶת הָאָרֶץ

משמע, בראשית והפכתי – פירושו בונה והורס. והפכתי עניינו בסוד "להט החרב המתהפכת".

ברא אני – אני הויה אלהים ולא אחר.

אלהים מרעיש – כשספירת הגבורה והדין שלטת.

וככה מתחיל ספר חגי פרק ב

בַּשְּׁבִיעִי בְּעֶשְׂרִים וְאֶחָד לַחֹדֶשׁ …   מִי בָכֶם הַנִּשְׁאָר אֲשֶׁר רָאָה אֶת הַבַּיִת הַזֶּה בִּכְבוֹדוֹ הָרִאשׁוֹן וּמָה אַתֶּם רֹאִים אֹתוֹ עַתָּה הֲלוֹא כָמֹהוּ כְּאַיִן בְּעֵינֵיכֶם…   כִּי כֹה אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת עוֹד אַחַת מְעַט הִיא וַאֲנִי מַרְעִישׁ אֶת הַשָּׁמַיִם וְאֶת הָאָרֶץ…

מדהים לקרוא את הרצפים של הפסוקים "בַּשְּׁבִיעִי בְּעֶשְׂרִים וְאֶחָד לַחֹדֶשׁ" הוא בחשבון 2701 שכן התאריך בספרות 21.7.

ואף "הַנִּשְׁאָר אֲשֶׁר רָאָה אֶת הַבַּיִת הַזֶּה בִּכְבוֹדוֹ הָרִאשׁוֹן" בגימטריה 2700 ונוסיף לו אחד ככתוב "עוֹד אַחַת מְעַט הִיא" יחדו 2701. כאשר הבית הזה הינו האות ב' הפותחת ב'-ראשית.

מִי בָכֶם הַנִּשְׁאָר אֲשֶׁר רָאָה אֶת הַבַּיִת הַזֶּה בִּכְבוֹדוֹ הָרִאשׁוֹן וּמָה אַתֶּם רֹאִים אֹתוֹ עַתָּה הֲלוֹא כָמֹהוּ כְּאַיִן בְּעֵינֵיכֶם (חגי פרק ב, ג):

"והפכתי" לשון 'הפוך' בגימטריה האות אלף. א' – האות אלף במילוי דמילוי (אלף למד פה) מתקבל 270, וכבר נאמר "וּמָה אַתֶּם רֹאִים אֹתוֹ עַתָּה הֲלוֹא כָמֹהוּ כְּאַיִן בְּעֵינֵיכֶם" לומר, שאין הוא ונסתר מכם לעיניכם, כמעשה שבירת הלוחות הראשונים. חשבו על גיל אדם. מתחילים לספור את ימיו מרגע יציאתו לאוויר העולם, אלא ש-271 יום קדמו לו, אם תרצו 270 יום קדמו בבחינת 9 חודשים ו"עוד אחת מעט היא" יציאתו לעולם. נמצא כאן מחזוריות ושילוב בין חיים ומוות.

כל עוד החיים והמוות שזורים זה בזה הרי הם מסמלים חיים – זו הוראת המים לשם איחוד. כאשר נוצר פירוד בין חיים ומוות אלו מבשרים על מותו של האדם – זו הוראת האש לשם פירוד. מרתק ומעניין כי "בְּיוֹם עֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה לַחֹדֶשׁ בַּשִּׁשִּׁי" הוא כ"ד לחודש אלול, זמן בריאת עולם.

נמצא כי "עוֹד אַחַת מְעַט הִיא" בגימטריה 624 ובהיפוך מיקום ספרות 246 הוא ניצוץ – זה ניצוץ המעורר לפעולה, תחילת חיים. מולו נמצא "בְּיוֹם עֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה לַחֹדֶשׁ בַּשִּׁשִּׁי" הרי 24.6 זמן בריאת עולם, תחילת חיים. נשים לב כי 'עובר' זה המצוי 9 חודשים ברחם בגימטריה 278 בסוד 7 תיבות כמספר התיבות הפסוק הראשון בראשית ולו-28 אותיות.

מדוע כדאי ללמוד נושא ייחודי זה?

אם אתה סקרן ואוהב תורה אתה תופתע לגלות כמה מידע מוצפן ומקודד מוחבא בתוך הטקסט מחכה להתגלות. למעשה כל תחום שאתה מתעניין בו יכול להאיר את עיניך דרך הטקסט המקראי. כמו לדוגמא, ביולוגיה, אנטומיה, כימיה, פיזיקה, רפואה ומה לא. מעבר לכך, גילויים המבקשים להתברר בתקופה זו (חקר של נושא שהמגלה שלו עשוי לזכות בפרס נובל) עשויים לשפוך אור על גלויים, על הרעיון שלהם, מספק חומר למחשבה בדרכם.

מלבד זאת, ניתן לעקוב אחר כל אדם ואירוע בארץ ובעולם, גם בזמן אמת.

אם אתה סקרן ואוהב תורה, אם הנך מטפל בין אישי או חוקר מקרא האפשרות לראות מאחורי הקלעים כל אדם וכל אירוע בארץ ובעולם ככתוב, "אֵין אֹמֶר וְאֵין דְּבָרִים בְּלִי נִשְׁמָע קוֹלָם בְּכָל הָאָרֶץ יָצָא קַוָּם" (תהלים יט)   
"לא ראיתי דבר כזה מעולם" (הרב בצרי).
"מתקיימת כאן אמת פנימית, כשהחיפוש מתבצע בתום. אין תעתועים. פשוט מדהים" (פרופסור אליהו ריפס)

להזמנת התוכנה





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *