קרינת התודעה: מעבדות לחירות

קרינת התודעה: מעבדות לחירות

כמה פנים יש לאדם או שבעים פנים לתורה

אדם הנדרש להגיע לידי החלטה או לקבלה זה לא ענין של נגד או בעד זה ענין של כמה התודעה רחוקה מהאדם. תודעה למי שעדין לא מובן היא דמיונית, לא קיימת, לא מציאותית. אי אפשר לראות אותה, אי אפשר לדמיין אותה, אין לה מקום בו היא יושבת או שוכנת. יש מי שחושב שהיא שוכנת בגופו של האדם במוחו ויש מי שחושב שהיא מצוייה מעליו, בהילה שלו.

אחת מהדרכים להגיע לתודעה היא על ידי אמונה ורגש.

אמונה היא ענין של אימון ואמירת אמן. אימון על ידי זה שאדם חוזר על המנטרה שלו כל כך הרבה פעמים עד שהיא משתרשת אצלו, מתקבעת, חלק ממנו. זה לא איזור הנוחות זה איזור הנוחות מיושב אצלו. זה ברור לו כאור השמש גם בלילה, באמצע השינה הוא ידקלם את ההחלטה שקיבל. ברגע שהיא נעשית חלק ממנו, חלק מעצמותו היא בבחינת אמן – זו ההוראה שמתקבלת ואינה חוזרת לאחור. ויש לדייק ולומר אמן אמן אמן שלוש פעמים.

במקרה אמן אמן אמן בגימטריה 273, הרי 'ארבע' (4) זה סוד קיומו והגשמתו של האדם עלי אדמות.

אמונה אצל איש המדע זה לשים גבולות לאמונה. למעשה מי שמצליח להתעלות מעל הגבול זוכה לקבל פרס נובל.

רגש היא פעולת חיבור וחיסור התלוייה בפעולות שאדם מקיים. רגש כמו גשר וגירוש. רק כאשר אדם מגורש מגן העדן שלו הוא נדרש להקים את גן העדן שלו שוב. גן העדן אצלו זה משפחתו, ביתו, גופו. ואם הוא פישל או איחר במעשה יהיה עליו לחכות לתורו שיגיע – מתי שהוא (שנתיים, עשרים שנה או 2000 שנה).

רגע אחד לפני שמגילת רות נכתבה רות היא רות המאביה, גרה וגויה, אשר חזרה בתשובה. כך חושב אדם מהישוב, מעולם הפשט. בעולם הסוד רות היא התורה בכבודה ובעצמה. ליהודי היתה לו את התורה מונחת בחיקו, כאשה אשר הביאה לו 5 ילדים. בגיל 40 כשהוא כבר בגיל העמידה ומעמדו הכלכלי מסודר הוא מתבונן באשתו שהתבגרה ומולו מצוייה צעירה ויפה, מושכת עד מאוד. היצר שלו, יצר הבהמה ממלא אותו והוא מסלק מעליו את אשתו. כשהיא כבר מגורשת היא כבר הופכת פנים, היא גויה לכל דבר והוא כבר בגלות, מאבד את הכלכלה, מאבד את היקר לו מכל. בגלות הוא חווה אנטישמיות, שנאה, ערך עצמי נמוך, חוסר כל. כל הקשיים האפשריים המיועדים להכין אותו לשלב הבא. הוא קורא לזה יסורים ממקום של סור והתרחק – הרי גירוש.

כך למעשה בנויים זוג המגנטים. כל עוד הם קרובים ברמת המתח ביניהם הרי שהם קשורים זה לזה בבחינת יחוד ואיחוד. ברגע שהקשר נפרם והאחד מתרחק מספיק מהשני המגנט האחר מתהפך.

במצב זה חולפות להם 20 שנה, 200 שנה או 2000 שנה ומתעורר אצלו הגעגועים. בחורה שתהיה יפה ומושכת לא תעשה לו את זה כי הגעגועים חזקים יותר מהכל. געגועים זה 'לגעת לא לגעת' לשון ידיעה, והוא רוצה להשיב את הידיעה למקומה. כשהיא מופיעה לו בתור גויה – לא פחות ולא יותר, ולמרות שהיא במדרגה נמוכה, לכאורה, היא התורה בכבודה ובעצמה. והוא שמצא עצמו בגלות, היא מעולם לא עזבה אותו, היא השכנה שלו, הרי היא השכינה.

וכשהוא מוכן ומזומן לפגוש בה חולפים להם יובלים. זה הגשר שהוא צריך היה לעבור לשם חבירה לרגש. רק שהפעם אין הוא מוכר אותו בעד שום הון שבעולם, בטח לא בנזיד עדשים. זה הזמן להחזיר עטרה ליושנה.

להיות מפוקס, לדעת להתכוונן

כל הפעולות הללו של חבירה אמונה ורגש מעלות את התודעה המוסתרת לתודעה אחת של הקרשת הגשמיות. יש מי שאין לו זוגיות, ואחר אין לו משפחה ושלישי אין לו ילדים ורביעי אין לו פרנסה. כי הפגימה בתודעה צריכה להרקם עד אשר היא בשלה להתקיים. כמעט כמו לעבור מצב צבירה מאין ליש – לברוא את עצמך מחדש.

כשהתודעה מתחברת לרגש ולאמונה והכל הוא אחד, מוכן האדם לבצע כל מעשה שנראה היה לו עד יום אתמול כלא אפשרי לביצוע. הלא אפשרי נהפך לאפשרי והתודעה ממש מאפשרת לדבר להתקיים. ממש לשון ממשות, מעולם של דמיון לעולם של מעשה, הגשמה, הקרנה על המציאות של התודעה.

קל מאוד לראות את מה שיש לך כמובן מאליו, וזה לא מובן מאליו. גם אם התודעה איפשרה לך לממש את הדבר (פרנסה, משפחה, ילדים) אין לזלזל "וישמן ישורון ויבעט" ואין להקל ראש. נדרש האדם לשמור ולבסס את הקיים ואת החלקים המוחלשים שלו עליו לחזק בכלי התודעה הנהדרים שברשותו. כל רגע הוא היה הווה ויהיה, מה שחולף כבר היה, לכן צריך לשמור על הרגע.

ונזכור שאדיסון נדרש ל-3000 ניסויים בשביל למצוא את נורת הלהט. אם הוא היה מתייאש סביר להניח שמישהו אחר עם תודעה מפותחת היה מחליף אותו בספרי ההיסטוריה.

לבירור מיקום ופתיחת הקורס התקשרו 050-6359000 או השאירו את פרטיכם כאן למטה.

להרשמה לקורס





קורס קבלה ותודעת הנסתר למתחילים

קורס קבלה ותודעת הנסתר למתקדמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *