יעוץ על פי הקבלה: פתיחה בספר הזוהר

יעוץ על פי הקבלה מאפשר לשואל לבחון את עצמו דרך הדנ"א של המקרא ופתיחה בספר הזוהר.

יעוץ על פי הקבלה מאפשר לשואל לברר בנושאים מהותיים כמו זוגיות: בחירת בן או בת זוג, מתי אמצא זוגיות או אהבה, האם בן הזוג או בת הזוג מתאים לי? עוד נושאים הקשורים בשותפויות, עסקים, פתיחת עסק ועוד. נושאים נוספים העומדים על הפרק עוסקים בבעיות בריאות, ודרכי החלמה. במקרים אחרים ניתן לשאול אודות אנשים שלא יודעים מה עלה בגורלם, נעדרים. ומהעבר השני ניתן להתייעץ היכן כדאי להשקיע כגון: מניות, מרבצי יהלומים, מאגרי נפט וגז וכו'.

פתיחה בספר הזוהר: יעוץ והכוונה וקבלת ברכה

יעוץ על פי הקבלה הינה למטרות זיווג, ברכה, הצלחה, פרנסה ופתיחת מזל. חדש. בדנ"א של המקרא נוכל לראות מהלכי חיים.


במהלך החיים אנו נתקלים בבעיות שאין לנו תשובות עליהם, מזוגיות שאינה מושלמת או מרצון למצוא את החצי השני. עניינים בריאותיים, שותפות עסקית, התלבטות. פתיחה בספר הזוהר מקורה משאלת תם של האדם בה הוא מבקש לקבל מידע, שאולי ישפוך אור על דרכו בהמשך. פתיחה בספר הזוהר אינה ממקום של ניבוי או ראית העתיד. בין השאר היא מספקת הצצה לחיים שמעבר, נותנת הכוונה, עצה ומחשבה זהירה.

אדם המבקש להגיע ליעוץ נדרש להבין את משמעות נקודת האיזון בחייו. נקודת האיזון היא נקודת המפנה.

ייעוץ אישי – ביעוץ אישי הבעיה מקבלת אור והשתקפות חדשה. ייעוץ אינו תחליף לאדם, וגם אינו תחליף לאיזה כפתור קסמים. בתור יועץ אני מספק את התבנית החדשה, את מה שהאדם אינו רואה, אלו הליקויים שלו. למעשה כל אחד מאיתנו רואה טוב יותר את הגיבנת של השני. אדרבא שיש לך את התובנות לכך.

ייעוץ עסקי – ייעוץ עסקי מאפשר למנהל, בעל הבית, זווית ראיה רחבה ובעלת מראות מגדילות ומקטינות. למעשה הפוטנציאל העסקי כבר גלום בתוכך, רק שאת הבעיות שנוצרו אין המנהל רואה. מרגע ששמים לפניך מראה, מרגע שמניחים לפניך אפשרויות חדשות התאבון מתגלה מחדש ורוח הקרב מפעמת. יש צורך לחשוף את החוליה החלשה ומנגד להמציא מחדש את החוליה החזקה. 

ייעוץ זוגי – יעוץ זוגי מומלץ לשניים הנמצאים בפני שוקת שבורה או שצריכים להכיר את המגרעות של השני. להכיר אחד את השני למרות שהעגלה כבר מסובכת בבוץ זה תהליך של מוכנות. הכל מותנה כמה בכח ובנחישות לשים בצד את משקעי העבר עם רצון לפתוח דף חדש.

כדאי לדעת:

אורך חייו של האדם נקבע על מאה ועשרים שנה. מאה ועשרים שנה הינו ביטוי המכיל בעצם את תכלית הנשמה המוכלת בתוכו. אם כן, אין במספר מאה ועשרים שנה בכדי לצין את אורך חייו עלי אדמות. מה שמלמד על כך כי יכול האדם לחיות שנים מועטות ואלו עדין יכילו את כל מלוא מאה ועשרים שנה.

לכל אדם ישנו צל ההולך עמו כמו הוא משמש כ'קופסה שחורה'. כל החיים על דורותיהם מתהווים ומשמשים את האדם באשר ילך. מה כתוב שם איש לא ידע, מה מזמן לאדם הוא לא ידע. מבקש אדם לדעת מה כתוב בקופסה שלו, אז נפתח בספר הזוהר ונחשוף מעט ממנה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *