אהוד אולמרט: ראש ממשלה ראשון בכלא

לראשונה בישראל, ראש ממשלה יושב בכלא

אהוד אולמרט הורשע בשוחד וישב בכלא 

לאחר ערעור של אהוד אולמרט ראש ממשלה לשעבר נקבע בבית המשפט העליון שיאלץ לשבת בכלא שנה וחצי.

אהוד אולמרט פוליטיקאי מבטן ומלידה. הבעיה החלה שהוא לא הפריד את שליחותו למען תושבי מדינת ישראל לשליחותו למען ביתו.

חיברתי 'אהוד אולמרט יחד עם תאריך לידתו פלוס משפט שוחד'. בדנ"א של המקרא נמצא "וְיַגֶּד לְךָ תַּעֲלֻמוֹת חָכְמָה כִּי כִפְלַיִם לְתוּשִׁיָּה וְדַע כִּי יַשֶּׁה לְךָ אֱלוֹהַ מֵעֲוֹנֶךָ" – ניגשתי למקור (איוב יא).

הֲרֹב דְּבָרִים לֹא יֵעָנֶה וְאִם אִישׁ שְׂפָתַיִם יִצְדָּק. וַתֹּאמֶר זַךְ לִקְחִי וּבַר הָיִיתִי בְעֵינֶיךָ:

אני מכחיש שלקחתי. יש לכם טעות. אין לכם הוכחות.

וְאוּלָם מִי יִתֵּן אֱלוֹהַּ דַּבֵּר וְיִפְתַּח שְׂפָתָיו עִמָּךְ. …כִּי כִפְלַיִם לְתוּשִׁיָּה וְדַע כִּי יַשֶּׁה לְךָ אֱלוֹהַ מֵעֲוֹנֶךָ. …מַה תִּפְעָל עֲמֻקָּה מִשְּׁאוֹל מַה תֵּדָע:

יש לי את היכולת להמלט מפסק דין מרשיע.

כִּי הוּא יָדַע מְתֵי שָׁוְא וַיַּרְא אָוֶן וְלֹא יִתְבּוֹנָן.

הבעיה היתה עם האנשים שעבד עמם. הם לא סגרו את הפה.

אִם אַתָּה הֲכִינוֹתָ לִבֶּךָ וּפָרַשְׂתָּ אֵלָיו כַּפֶּךָ. אִם אָוֶן בְּיָדְךָ הַרְחִיקֵהוּ וְאַל תַּשְׁכֵּן בְּאֹהָלֶיךָ עַוְלָה. כִּי אָז תִּשָּׂא פָנֶיךָ מִמּוּם וְהָיִיתָ מֻצָק וְלֹא תִירָא. כִּי אַתָּה עָמָל תִּשְׁכָּח כְּמַיִם עָבְרוּ תִזְכֹּר:

"תסתכלו לי בעיניים" אמר אהוד אולמרט "ובר הייתי בעיניך" כתוב

כל המוניטין של שנים ילך אחר המשפט.

בחיפוש לעומק נמצא: אסדר סדר יום לקח שוחד נכון למועד, שופטים יהללו מוסר, אם און בידך הרחיקהו, בית משפט פסק דין ישב בכלא, ראש ממשלה, ותאמר זך לקחי ובר הייתי בעיניך, שולה זקן מזכירה, חדל לו שית ממני ואבליגה (התחרטה ברגע האחרון), לא ידע בכלא, אזן מלין לו עצה (יד ימינו- עסקת טיעון), אגבה מלתו תושיה שמי (הקליטה אותו).

תלמידה שאלה: אני לא מבינה איך להסתכל על האותיות המודגשות… מה מבינים מהם?

אזן מלין לו עצה (יד ימינו – עסקת טיעון)

תשובה: קחי פרק כלשהו מהתורה. נאמר שהוא בן 1000 אות. עכשו יש להחליט כמה אותיות יהיו בכל שורה. 40 אות אולי 55 או 75 אות בשורה. לאחר שנקבע מספר האותיות בשורה יש את ענין הפרח. פרח פירושו ריצוף של אותיות שזורות לו מסביב – כשאין חשיבות לסדר הנכון של המילה, כל עוד אות נוגעת באות ונצמדת אליה. לדוגמא, המילה מחשב אני יכול לקרוא אותה כך: חמשב, שחמב, בשחמ וכך הלאה. האותיות המודגשות מציינות את ריצוף הפרח וכל מה שמסביב לו מאפיין את הסיפור המדובר. ניתן למצוא שלושה פרחים באירוע מדובר.

המדהים הוא שבתוך הפרח (וכל מה שמסביב לו) נמצא את הסיפור כתוב מבלי שנשפיע על תוכנו. במקרה שלפנינו, אהוד אולמרט היה יוצא זכאי בוודאות אלמלא המזכירה שלו שולה זקן שהקליטה אותו. הפרח עצמו הוא רב שכבתי, כך ניתן לקרוא בו מכל עבר, מכל צד. בעצם הכל כתוב בדנ"א של המקרא. הכל תלוי כמה זמן (שעות של חיפוש) אתה משקיע. יותר מכך, ככל שיש יותר עיניים, שותפים לדבר, ניתן יהיה לחדד את תשומת הלב ולהוציא יותר פרטים מהכתוב. הכל צפון ומקודד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *