מנהיגים: נלסון מנדלה

נלסון מנדלה: מעבדות לנשיאות

נדיר למצוא מישהו הנדרש לעבור קושי כשהוא כמו מדלג עליו, כאילו לא היה נוכח בו. היכולת לעבור בין תקופות חיים ולהבין את הלך העיתוי, להיות במקום הנכון. מי שנפל לבור במשך 27 שנים ועלה בבת אחת להיות לנשיא.

רוב הזמן אדם מתלונן על סביבתו, על חוסר מזלו ועל שיכלו להיות לו חיים אחרים. נלסון מנדלה מראה לנו שלא רק שניתן לגבור על הקושי, אדרבא, משמש אותו כמקפצה לאמונה, לזמן ולדעה.

נלסון מנדלה נולד בתאריך 18.7.1918 ט אב תרעח.

הורים: הנרי

מי שהיה כלוא 27 שנה בשל מיעוט לבן אשר שלט בדרום אפריקה, נלחם באפרטהייד (הפרדה גזעית מפלה נגד שחורים), ועלה מהבור (כלא) לנשיאות. מזכיר את יוסף שעלה מהבור להיות למלך על מצרים.

בחרתי לחבר את שמו הפרטי והמשפחה יחד עם תאריך לידתו העברי (נולד בחורבן הבית – ואין קשר לעבודה שהוא אינו יהודי). התקבל 1015. באלפון הרוחני נמצא 'נקודת מעלה לאדם + 235(נטית הצל וגם נטית כדור הארץ 23.55 מעלות) – הדבר מלמד על אדם שהצליח להעמיד על עצמו מעל הקושי.
הפעם אני מחבר את שמו הפרטי נלסון יחד עם שם אביו, הנרי, יחד עם תאריך לידתו העברי. התקבל 1151. באלפון הרוחני אני מוצא "כִי יָשׁוּב הַבָּשָר הַחַי וְנֶהְפַּךְ לְלָבָן" – מדהים לגלות את כפל המשמעות, כושי ולבן, אותם חוקי אפרטהייד שבוטלו לבסוף וגם שבסופם עמד כנשיא דרום אפריקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *