חברות ענק: גוגל, פייסבוק, מיקרוסופט

ביל גייטס, לנוע בין רוח וחומר

ביל גייטס: איש אשכולות המשלב חומר ורוח  

מעבר לכך שמדובר באיש העשיר בעולם נחשב ביל גייטס גם לתורם הגדול בעולם. נדיר למצוא תכונות המשלבות חומר ורוח יחדו. באלפון הרוחני נמצא את סוד ההצלחה שלו.

ביל גייטס ידוע כמי שהקים את חברת מיקרוסופט, חברת התוכנה הגדולה בעולם. נדיר למצוא אדם אשר הפך את עושרו הרב לדרך הרוח בה הוא נחשב לתורם הגדול בעולם.

אם נהפוך את שמו נקבל 'טיל בליסטי'.

ביל גייטס נולד ב 28.10.1955 יב חשון תשטז. הוא נולד בשם ויליאם הנרי גייטס השלישי.

הורים: מרי וויליאם.

אחבר את שמו ושם משפחתו עם תאריך לידתו ונקבל 1226. ניגשלאלפון הרוחני ונמצא "התיקון השלישי" – כפי שנקרא בילדותו וגם "ואגידה לך גדלות ובצרות" – דבר המייחס את הצלחתו הרבה וגם "ויעבר את אשר לו" – מה שהופך אותו לתורם הגדול בעולם.

עכשו אחבר את שמו הפרטי יחד עם שמות הוריו ותאריך לידתו פלוס כ' (בגיל עשרים הקים את חברת מיקרוסופט) כל זה נותן 1501. אגש לאלפון הרוחני ונמצא "כל המבין מאתים שמונים ושמונה" – זהו סוד רפ"ח ניצוצות בסיס קיומו של האדם. הדבר מדמה את ראשית לידתו וקיומו של האדם. סוד ט' פעמים ל"ב.

לסיום אחבר את שמו ושם משפחתו יחד עם מיקרוסופט פלוס תאריך לידתו בתוספת גיל כ' ונקבל 1756. ניגש לאלפון הרוחניונמצא "דלתות מסתובבות" – מדהים לגלות את שם התוכנהחלונות עמה זכה בכל הקופה בכל העולם.

להמציא את המציאות

סטיב גובס: התפוח לא נופל רחוק מהעץ 

סטיב גובס מי שמזוהה יותר מכל על המקינטוש, ממשק גרפי, אייפון ואייפד. באותה נשימה מדברים עליו כעל אמן שיווק, אחד אשר ידע לחבר ממשקים טכנולוגים לקדמת הטכנולוגיה. קראו מה יש לאלפון הרוחני לומר.

סטיב גובס בעלים של חברת אפל האחראית על הפריצה בקדמת הטכנולוגיה. נגישות, נוחות ותפעול מחשב/מכשיר בקלות יחסית.

סטיבן פול גובס נולד בתאריך 24.2.1955 כד פברואר תשטו.

הורים: גואן ועבדול.

אני מחבר את סטיבן פול עם תאריך הלידה שלו כד פברואר תשטו יחד עם גואן ומוסיף את גיל הקמת אפל – 21. אני מקבל 1556.באלפון הרוחני אני מוצא "וְלא שָׁאַלְתָּ עשֶׁר נְכָסִים וְכָבוֹד" – מה שהעניק לו את עושרו הרב. וגם "וְיִכָּתְבוּן מִלָּי מִי-יִתֵּן בַּסֵּפֶר וְיֻחָקוּ" – מדובר בתפיסת עולמו השיווקית וכן היכולת לראות את העתיד, במובן של קלות השימוש במחשב, במקרה זה אייפון ואייפד. מעבר לכך, הוא היה חרד ורכושני, פטנט מוגן, בגין העתקות ושיכפול סוד ההצלחה שלו.

בקשתי לברר לגבי תפיסת עולמו ביחס לחברה שלו – אפל. אם כן, הוספתי את המילה אפל ל 1556 התקבל 1667. באלפון הרוחנינמצא הפסוק "אֲפַתֵּחַ לִפְתֹּחַ לְפָנָיו דְּלָתַיִם" – אלו הפיתוחים והפטנטים הרבים עליהם שקד סטיב גובס בחברת אפל.

כמה צעיר וכמה נסיון חיים

מארק צוקרברג: פייסבוק 

תאמר לי מי חבריך ואומר לך מי אתה. מהות פייסבוק. היכולת לנבא את צורך ההמונים, רשת חברתית הגדול בעולם. זה כל הסיפור.

מארק צוקרברג רק בן 20 כשהוא קלט את הצורך להעמיד חלופה ברשת חברתית. כולם רוצים להיות חברים. אז למה לא להעמיד מקום בו החלפת חוויות יחד עם תמונות ודעות יכולות להקלט במקום אחד.

מארק צוקרברג נולד בתאריך 14.5.1984 יב אייר תשמד

הורים: קארן ואדוארד.

אני מחבר את שמו הפרטי, מארק עם יום וחודש הלידה, יב אייר יחד עם המילים רשת חברתית פייסבוק. מתקבל 2762. באלפון הרוחני אני מוצא "כִּי אֹזֶן שָׁמְעָה וַתְּאַשְּׁרֵנִי וְעַיִן רָאֲתָה וַתְּעִידֵנִי" – מה יותר מדהים לחיווכח שמהות רשת החברתית הגדולה בעולם היא לציין לייק ואף לאשר חברות.

למארק צוקרברג יש חזון, בידי תחליף טמפלט אינטרנט – רשת חברתית פייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *