אלברט איינשטיין, דן שכטמן, אליהו ריפס

אלברט איינשטיין: פיזיקאי גאון

אלברט איינשטיין קבע על ידי נוסחה שחומר שווה לאנרגיה.

אלברט איינשטיין ידוע בעיקר כפיזיקאי יהודי אשר נתן לעולם את הבסיס לתורת היחסות. תורת היחסות עוסקת בזמן, מרחב, מסה, תנועה וכוח משיכה.

אלברט איינשטיין נולד ב 14.3.1879 יט אדר תרלט.

בתאריך 18.4.1955 כו ניסן תשטו, כשהוא בן 76 אלברט איינשטיין נפטר.

שמות הוריו: פאולינה והרמן.

אלברט איינשטיין הצליח לפשט את העולם סביבנו. פשטות הנתפסת כאילו הרוב מבין את החדשנות שלו, ולמרות זאת המילה 'גאון' הוא שם נרדף לשמו. אלברט איינשטיין הוכיח שחומר ואנרגיה מקורם אחד. הוא גם הביא לידיעתנו שכח המשיכה (כח הכבידה) זה המושך אותנו כלפי מטה שקול לכח התאוצה – הכח המניע אותנו ליזום ולנוע.
חיברתי 'אלברט איינשטיין יד מרץ תרלט פלוס תורת היחסות'התקבל 3170. ניגשתי לאלפון דנ"א של המקרא שם נמצא "נָטַעְתִּי לִי כְּרָמִים עָשִׂיתִי לִי גַּנּוֹת וּפַרְדֵּסִים וְנָטַעְתִּי בָהֶם" (קהלת ב, ה).
ראו כיצד הגילויים של אלברט איינשטיין מקודדים ומוצפנים.
"כָּל הַנְּחָלִים הֹלְכִים אֶל הַיָּם וְהַיָּם אֵינֶנּוּ מָלֵא" – מחזור המים.
"לְעוֹלָם עָלָיו אֵין לְהוֹסִיף וּמִמֶּנּוּ אֵין לִגְרֹעַ" – חוק שימור החומר.
"כְּבָר הָיָה לְעֹלָמִים אֲשֶׁר הָיָה מִלְּפָנֵנוּ" – אחרת כברה, היא רשת צפופה של מרחב הזמן.
"הַכֹּל הוֹלֵךְ אֶל מָקוֹם אֶחָד הַכֹּל הָיָה מִן הֶעָפָר וְהַכֹּל שָׁב אֶל הֶעָפָר" – מרחב הזמן מבוסס מסה של העולם.
והארץ נסוב בסובב וזרח השמש – הארץ מקיפה את השמש כל העת וגם מסתובבת סביב צירה.
תיקון חסרון אור – שימור מסה אנרגיה.
בחיפוש לעומק בדנ"א של המקרא נמצא: ולבי נהג בחכמה, כח כבידה, שדה חשמלי, קרינה אלקטרומגנטית, אפקט פוטואלקטרי, מכניקת קוונטים.

פרופסור דן שכטמן: זוכה פרס נובל 

היה הראשון לגלות חומרים מוצקים בעלי סימטריה מחומשת. תגלית זו הביאה להבנה שחומר מוצק מתארגן לעתים בגבישים קוואזי מחזוריים, בהם האטומים מסודרים בסימטריה בעלת צורה מחומשת, דבר שעד אז נחשב כבלתי אפשרי.

דן שכטמן נולד ב 24 בינואר 1941, כה טבת תשא.

דן שכטמן הוא פרופסור מחקר בטכניון, וחוקר מבנה חומר, שגילה והביא לשינוי צבירה מחדש של גבישים קוואזי מחזורייםוזכה על כך גם בפרס נובל לכימיה לשנת 2011.

פרופסור דן שכטמן גילה כי האטומים אינם מסודרים במבנה סימטרי שחוזר על עצמו שוב ושוב אלא בדפוס שונה, שנחשב עד אז לבלתי אפשרי. שכטמן ניסה להגן על ממצאיו, אך בשל המסקנות השנויות במחלוקת הוא התבקש לעזוב את קבוצת המחקר שלו.

פרופסור דן שכטמן מספר, בהיותו צעיר לימים עמד על כך שתגליתו משנה את תפיסת העולם המוטעת של הקהילה המדעית. לדבריו, בקדמת המדע נמצא המדע משולב בדת ואלו כמו פנאטים סירבו להכיר בתגליתו למרות שהיא הוכחה ללא רבב. מעבר לכך, הוא הוקע על ידי הקהילה שלא רק שסרבה לקבל את תגליתו אלא הוסיפה חטא על פשע לבושתו.

לקחתי את שמו דן שכטמן והוספתי את תאריך לידתו כה טבת תשא ועוד הוספתי את המשפט פרס נובל. התקבל 2038. באלפון הרוחני נמצאו "וְנִצְּתָה מֵאֵין יוֹשֵׁב עֶגְלָה יְפֵה פִיָּה מִצְרָיִם קֶרֶץ" – תפיסת העולם המוטעת היתה בדבר גביש מסודר ואז הגיע דן שכטמן וטען לסידור חדש. עוד נמצא "אָזִין עַד תְּבוּנֹתֵיכֶם עַד תַּחְקְרוּן מִלִּין". לפסוק זה נגשתי למקור.

איוב לב, פסוק ו

…וַיֹּאמַר צָעִיר אֲנִי לְיָמִים וְאַתֶּם יְשִׁישִׁים עַל כֵּן זָחַלְתִּי וָאִירָא מֵחַוֹּת דֵּעִי אֶתְכֶם:

פסוק ז

אָמַרְתִּי יָמִים יְדַבֵּרוּ וְרֹב שָׁנִים יֹדִיעוּ חָכְמָה:

פסוק ח

אָכֵן רוּחַ הִיא בֶאֱנוֹשׁ וְנִשְׁמַת שַׁדַּי תְּבִינֵם:

פסוק ט

לֹא רַבִּים יֶחְכָּמוּ וּזְקֵנִים יָבִינוּ מִשְׁפָּט:

פסוק י

לָכֵן אָמַרְתִּי שִׁמְעָה לִּי אֲחַוֶּה דֵּעִי אַף אָנִי:

פסוק יא

הֵן הוֹחַלְתִּי לְדִבְרֵיכֶם אָזִין עַד תְּבוּנֹתֵיכֶם עַד תַּחְקְרוּן מִלִּין:

פסוק יב

וְעָדֵיכֶם אֶתְבּוֹנָן וְהִנֵּה אֵין לְאִיּוֹב מוֹכִיחַ עוֹנֶה אֲמָרָיו מִכֶּם:

לאחר שגילו אוזלת יד שינו במהלך השנים את הסתכלותם ואת סכלותם ולבסוף שוכנעו שאין ראוי לו לקבל את הפרס – פרס נובל על עיקשות ודבקות במטרה.

פרופסור אליהו ריפס: מתמטיקאי בעל שם עולמי 

פרופסור אליהו ריפס מתמטיקאי בעל שם עולמי. ידוע במחקריו בתחום האלגברה וצופן התנ"ך.

חיברתי אליהו ריפס י כסלו תשט פרופסור. התקבל 1869. באלפון הרוחני נמצא "מֵאֲשֶׁר יָקַרְתָּ בְעֵינַי נִכְבַּדְתָּ" – ניגשתי למקור (ישעיהו מג).

וְעַתָּה כֹּה אָמַר יְהוָה בֹּרַאֲךָ יַעֲקֹב וְיֹצֶרְךָ יִשְׂרָאֵל אַל תִּירָא כִּי גְאַלְתִּיךָ קָרָאתִי בְשִׁמְךָ לִי אָתָּה:

כִּי תַעֲבֹר בַּמַּיִם אִתְּךָ אָנִי וּבַנְּהָרוֹת לֹא יִשְׁטְפוּךָ כִּי תֵלֵךְ בְּמוֹ אֵשׁ לֹא תִכָּוֶה וְלֶהָבָה לֹא תִבְעַר בָּךְ:

בהיותו כבן עשרים פרופסור אליהו ריפס ביקש להצית את עצמו וניצל כמעט ללא פגע. הוא הבעיר את עצמו במחאה על הדיכוי האכזרי של השלטון הקומוניסטי.

כִּי אֲנִי יְהוָה אֱלֹהֶיךָ קְדוֹשׁ יִשְׂרָאֵל מוֹשִׁיעֶךָ נָתַתִּי כָפְרְךָ מִצְרַיִם כּוּשׁ וּסְבָא תַּחְתֶּיךָ. מֵאֲשֶׁר יָקַרְתָּ בְעֵינַי נִכְבַּדְתָּ וַאֲנִי אֲהַבְתִּיךָ וְאֶתֵּן אָדָם תַּחְתֶּיךָ וּלְאֻמִּים תַּחַת נַפְשֶׁךָ:

"מֵאֲשֶׁר יָקַרְתָּ בְעֵינַי נִכְבַּדְתָּ" – פרופסור אליהו ריפס בעל שם עולמי למתמטיקה.

אַל תִּירָא כִּי אִתְּךָ אָנִי מִמִּזְרָח אָבִיא זַרְעֶךָ וּמִמַּעֲרָב אֲקַבְּצֶךָּ. אֹמַר לַצָּפוֹן תֵּנִי וּלְתֵימָן אַל תִּכְלָאִי הָבִיאִי בָנַי מֵרָחוֹק וּבְנוֹתַי מִקְצֵה הָאָרֶץ:

בחיפוש לעומק בצופן התנ"ך נמצא: מקצועו: השכיל, "נָטָה קָו יְתָאֲרֵהוּ בַשֶּׂרֶד יַעֲשֵׂהוּ בַּמַּקְצֻעוֹת וּבַמְּחוּגָה" (מתמטיקאי).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *