שעון ביולוגי בין כוכבי: קצב החיים

שעון ביולוגי בין כוכבי: קצב החיים

קיימים מספר שעונים בחיים שלנו המושפעים מהסובב אותנו. שעון הארץ – הוא שעון המקושר לסיבובי כדור הארץ מסביב לעצמו. ברור שהירח שותף מלא כל העת לסיבובים הללו בגין גאות ושפל. שעון זה אחראי על מחזור האשה.

זמני גאות ושפל נמשכים על פני יממה פלוס 56 דקות. לפיכך ארבע מחזורים אלו אורכם שש שעות ו-13 דקות. הכל משום שתנועת כדור הארץ מבצעת רבע מהסיבוב ומיד נמשכת אחר הירח. יחדו 613 לשם תיקון תרי"ג האדם.

שעון שמשי – הוא שעון המורה על סיבובי כדור הארץ מסביב לשמש. עניינים היוצרים ליקוי חמה וליקוי לבנה. מטבע הדברים יש לו ענין עם כתמי שמש. שעון זה אחראי על זרע הזכר.

שעון יקומי-אטומי – הוא שעון המהלך ביקום דרך המסלול שנקבע לו. שעון זה פועל על שנים. שעון זה פועל מחזוריות הטבע שעניניו שכבת קרום כדור הארץ, סופות וסערות, ימים ואגמים.

שעון ביולוגי מונע על פי "מִקְרָאֵי קֹדֶשׁ אֵלֶּה הֵם מוֹעֲדָי".

אנו משתמשים בשעון חול, לשון ימי חול, אלו ששת הימים בהם האדם מתבונן בשעון היד שלו לדעת את השעה, מבחינת ימי המעשה. ויש שעון שבת בו הזמן מקבל משמעות אחרת. שעון אורכי הינו שעון בו אנו מצויים בחגים ובמועדים בסוד "מוֹצָאֵיהֶם לְמַסְעֵיהֶם עַל-פִּי יְהוָֹה".

תמצית חייו של האדם נמדדת "מִסְפַּר יְמֵי- חַיָּו חַיָּיו אֲשֶׁר-נָתַן-לוֹ הָאֱלהִים כִּי-הוּא חֶלְקוֹ".

אנרגיה זמינה

שעון הינו נקודת 'בקע חומר' שם האדם מהלך.

למעשה הקשר בין כל השעונים מצוי במושג שע"ן – עולם שנה נפש.

כך קשר תקין בין מידות הזמן מאפשר לאדם למלא את יעודו, לשמור על אמונתו ודעתו, מאפשר לו לנוע בין החומר והרוח בצורה מאוזנת. קיים קשר בין נשימה וחיות, זכרון וריח בשילוב ידע ודעת ותבונה דרך יראה ושמירה על דרך הישר.

קשר פרום או מפורק, קשר שאינו חזק דיו מוליד בעיות נפש, חוסר איזון הורמונלי, הרס עצמי, שיתוק, ליקויים במערכת החיסונית ועד אובדן קשר עם המציאות משל הלם קרב, רצון להתאבד, עלפון, אובדן התמצאות, חשך ותהום לשון דכאון.

מענין יהיה לראות את הקשר בין מרחק כדור הארץ מהשמש – מרחק ממוצע העומד על 149,597,887 ק"מ לבין היקף כדור הארץ העומד בממוצע על 40,008 ק"מ. כך אם נחלק זה בזה נקבל את המספר 3739 חסר 21 למספר 3760.

3760 עולה במנין י' פעמים שלום והוא מספר המבטא את החתימה של התורה. חתימת התורה הינה גמר כתיבת התורה שבכתב. כך אם נוסיף את תאריך השנה של הקמת ישראל 1948 נקבל את מנין בריאת העולם 5708.

עוד נמצא כי המימן המצוי בעיקר על השמש יוצר תהליך מיזוג גרעיני של ארבע גרעיני מימן הנהפכים להליום יחיד. למעשה יצירה זו מולידה לאובדן של 0.71 מהמסה לטובת האנרגיה הבאה על הארץ. לומר כי רק בשל הטמפרטורה הגבוהה מסוגלת להמיר מימן להליום.

יונה פרק ד, פסוק ח

וַיְהִי כִּזְרֹחַ הַשֶּׁמֶשׁ וַיְמַן אֱלֹהִים רוּחַ קָדִים חֲרִישִׁית וַתַּךְ הַשֶּׁמֶשׁ עַל-רֹאשׁ יוֹנָה וַיִּתְעַלָּף וַיִּשְׁאַל אֶת-נַפְשׁוֹ לָמוּת וַיֹּאמֶר טוֹב מוֹתִי מֵחַיָּי:

פסוק י

וַיֹּאמֶר יְהֹוָה אַתָּה חַסְתָּ עַל-הַקִּיקָיוֹן אֲשֶׁר לֹא-עָמַלְתָּ בּוֹ וְלֹא גִדַּלְתּוֹ שֶׁבִּן-לַיְלָה הָיָה וּבִן-לַיְלָה אָבָד:

קיקיון דיונה הוא האנרגיה החסרה הבאה על הארץ ואשר מצוייה ביקום המואר בכוכבים. 'קיקיון דיונה' עולה במנין אנ"ש חסר ו' (בגימטריה 351). מענין כי קיקיון במילוי עולה במנין 531 וענינו שיחזור (השלמת חיים).

מימן בגימטריה 141 מלמד כי בתוכו מצוי המספר 4 זה היוצר את שרשרת החיים על פני כדור הארץ.

קודם לו בראשי"ת חסר ארב"ע – זה נקודת האפס המוחלט מינוס 273 מתקבל שמ"ש – תחילת חיים עלי אדמות.

עוד ידוע כי רק ארבע אחוז מהחומר הקיים ידוע וכי השאר מתחלק ל-73 אחוזים אנרגיה אפלה ו-23 אחוזים חומר אפל. הרי 73-23 ובאיחוד 273, הוא סימן הארבע המתהפך לשבע.

שעון יקומי

שעון ביולוגי-כוכב הינו שעון המבוסס על מערכות עליונות ותחתונות פנימיות המשפיעות על החיים מבחוץ ומבפנים. שעון ביולוגי-כוכב עולה במנין ישרא"ל, בבחינת אור וחשך, ענין המגלה לנו על ייחודיות האנרגיה הבאה על העולם ועל התדרים המושפעים ממנה על האדם בפרט. מעבר לכך, נמצא כי השעון הביולוגי, הנקרא מקצב צירקדי פועל על מידת זמן הנמשכת לאורך היממה, וליתר דיוק, 23 שעות ו-56 דקות ו-4 שניות. הדבר מלמד על העדר של מעלה אחת שאורכה 4 דקות לפי חשבון של 24 שעות ביממה כפול 60 דקות הרי 1440 לחלק ל-360 מעלות. אלא כאמור חסרה מעלה אחת ביממה בשיעור של 3 דקות ו-56 שניות.

אם כן שעון ביולוגי-כוכבי מבוסס על הקשר בין אור וחשך, בין יום ולילה.

בראשית פרק א, פסוק ג

וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים יְהִי-אוֹר וַיְהִי-אוֹר:

"יהי אור" הינו תהליך בו מומר ארבע גרעיני מימן להליום יחיד. זכרו כי "יהי אור" עולה במנין 'מימן-הליום' כשהכל נושא פניו לעבר האדם שם 'דם-חמצן' מתרכבים להם לשם נשימה.

ואם החיים מבצבצים מתוך הגרעין הרי הכל ענין של ר"ג-ע' (ג"ר-עין) אחד.

ידוע כי היקום מתפשט בקול כל העת על שום "ורוח אלהים מרחפת על פני המים", הרי תפ"ח – ר"ם ונישא מעל כולם. כשבעצם ההתפשטות נעשית לאחור בחשבון רוח-אל ההפך מקדימה במובן של ארץ, עבר-הווה-עתיד בסוד 'תפח רחם מילה אחור'. זכרו כי כל מה שהאדם צופה בו ליקום בעצם כבר קרה בשל המרחקים העצומים – שנות אור בבחינת "מְקוֹם-נְהָרִים יְאֹרִים רַחֲבֵי יָדָיִם".

ישעיה פרק לג, פסוק כא

כִּי אִם-שָׁם אַדִּיר יְהֹוָה לָנוּ מְקוֹם-נְהָרִים יְאֹרִים רַחֲבֵי יָדָיִם בַּל-תֵּלֶךְ בּוֹ אֳנִי-שַׁיִט וְצִי אַדִּיר לֹא יַעַבְרֶנּוּ:

מרחבי היקום

מרחבי היקום הם למעשה שדה מגנטי בבחינת "ההפכי הצור". 

השילוב בין אנרגיה אפלה (73 אחוזים מהיקום) לחומר אפל (23 אחוזים מהיקום) הינו בעצם החיים והמוות שהאדם נמצא בינותם בסוד "ויפח באפיו" אל מול "ויפח לקץ". אם כן נמצא כי פעולת החיים הינה 'חכמה חיה' בבחינת 'כח המחיה'. אם תרצו חומר ואנטי חומר.

החיים ביקום נטולי השפעת כח הכבידה וככזה הנסיעה לאחור היא בבחינת מידת ארב"ע קבוע קוסמולוגי – רח"ף. ראו את המים על פני כדור הארץ עת ירידת טמפרטורה בארבע מעלות מתחילים להתרחב, להתפשט עד למידה של תשעה אחוזים. כאשר תשע היא מידת החיים הראשונית בחשבון תשע פעמים ל"ב הרי רפ"ח ניצוצות. לומר כי היקום המכיל מים בתוכו נשאר קבוע ארבע קוסמולוגי כשהוא מתפשט קבוע.

זכרו כי כדור הארץ נמצא על בלימה בבחינת השיפוע 23.45 מעלות לשם קבלת אורחות חיים, אלו ארבע עונות אביב קיץ חרף סתו.

איוב פרק כו

פסוק ז

נֹטֶה צָפוֹן עַל-תֹּהוּ תֹּלֶה אֶרֶץ עַל-בְּלִימָה:

יען כי כוכב הצפון אחוז במקומו כל 26000 שנה.

צריך לראות את ענין עבר-עתיד כתנועה הפוכה זה לזו. ככזו הלחצים היוצרים ביניהם מולידים לויברציה וזו נקראת הווה.

תהלים פרק קלט, פסוק ה

אָחוֹר וָקֶדֶם צַרְתָּנִי וַתָּשֶׁת עָלַי כַּפֶּכָה:

למעשה לא רק שהתנועה תחשב להווה יען כי התנועה יוצרת בעצם את האנרגיה החסרה מהשמש, אנרגיה שנאבדה בעקבות הפיכת ארבע מימן להליום יחיד. והתוצאה היא כדור הארץ על יושביו, זו המציאות שנוצרה.

מעבר לכך, החיכוך עבר-עתיד הינו תולדה של היחיד בעל מקצב אישי ייחודי לו זה המיחד אותו משאר אחיו, זה המעניק לאחד את היכולת לשרוד ולשני לשיר, לאחד לרקוד ולשני להיות יהודי וכך הלאה.

לאדם ישנה הילה, זו אנרגיה הסובבת אותו כמין בצל רק שכבתי. השכבות הללו נעות בהרמוניה כאשר מפעם לפעם הם נשברות או נקרעות בגין כעס או הפעלת רגש מסויים, ומעבר לכך תנועה קיצונית כמו תאונה או אירוע קיצוני אחר. בכל מקרה מדובר בסיומת כשל אנטנה – קווי אורך ורוחב. אנטנה הקולטת שדרים חיוביים ואנטנה של שדרים שליליים. כאשר מישהו מדבר עליך לטובה יכולים השדרים הללו לעורר אותך כמו מתרדמה וכאשר האנטנה שלך קולטת שדרים שלילים יכול הדבר לפגוע בהתאמה לרגישות ולמערכות ההגנה של האדם.

שעון ביולוגי-כוכבי משפיע על הניווט – התמצאות במרחב בהתאמה לנדידת הציפורים ובעלי חיים ממקום למקום בגין מזון ורביה.

שיבושים מולידים לאסונות, התנגשויות, חוסר ריכוז, בעיות מוטוריות, התאבדות הלויתנים, מחלת נפש, הלם קרב.

מי שאחראי על מערכות הבקרה היא בלוטת האצטרובל ולה הורמון הנקרא מלאטונין.

מלאטונין בגימטריה 196 שרש 14. 'אור שעון חשך' בגימטריה 961 שרש 31. יחדו יד-אל הרי אדם הנושא עמו את כח החיות הנעלם – כח המצוי באדם והוא לא מודע לו או שאינו מכיר בכוחו או שנדרש להתמודד עמו לא אחת על מנת להתעלות מעבר לדפוסי מחשבתו המקובעות.

בלוטת האצטרובל היא העין השלישית מכח התבונה וארך ימים בסוד "וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָאוֹר כִּי-טוֹב" זה המפריד בין יום ולילה, בין רעב ושבע, בין שינה ועירות, בין גדילה וצמיחה עת ינקות, בגרות וזקנה.

בראשית פרק א, פסוק ד

וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָאוֹר כִּי-טוֹב וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים בֵּין הָאוֹר וּבֵין הַחשֶׁךְ:

קיים איזון בין אור לחשך. הרי אור הוא אש חמה וחשך הינו אש קרה. השילוב בינהם מוליד את טבע האדם, את העשיה והמנוחה, היא מנוחת לילה, מנוחת שבת ולבסוף מנוחת עולמים.

על כדור הארץ מופעל כח עצום, מעין מכסה עליו הכוחות המשפיעים, מושכים אותו מטה, בני זמן מוגבל. הכח של הזמן ועליו עת הנשען על השעון הביולוגי הקשור בין שמים וארץ.

השעון ביולוגי-כוכבי מושפע מנקודת "וַיְהִי-עֶרֶב וַיְהִי-בֹקֶר" כשהאדם מצוי בינותיו אחוז תחת אנרגיה נעלמה, אנרגיה חסרה ממלא את עצמו באשליה – במציאות שהוא מדמה אותה בין עיניו.

בראשית פרק א

פסוק ה

וַיִּקְרָא אֱלֹהִים לָאוֹר יוֹם וְלַחשֶׁךְ קָרָא לָיְלָה וַיְהִי-עֶרֶב וַיְהִי-בֹקֶר יוֹם אֶחָד:

מענין כי מולקולת מים מכילה H2O שזה 'מימן חמצן מימן' בגימטריה 468 אחרת 4-68.

להרשמה לקורס





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *