צלילים מהחלל: קולות פנימיים מהדהדים

צלילים מהחלל: קולות פנימים מהדהדים 

שטח המחיה של האדם אינו נמצא רק בגופו הפיזי כי אם בכל הסובב אותו. זו ההילה, האנרגיה המקיפה אותו בסוד "בַּמַּכְפֵּלָה אֲשֶׁר לִפְנֵי מַמְרֵא". והכל נקנה במחיר של ארבע מאת שקל כסף. זהו שדה חשמלי המאחד את הגוף הפיזי עם הגוף האתרי שלו. נראה היה שאדם הוא בודד ביקום, עם מחשבות ודעות משלו ולא כך. כל פעימת חיים משלחת את אוצרותיה הישר אל מעמקי היקום ובחזרה, כגלים משדרים לאדם היכן להיות, מה נכון לו ומה קורה שהוא פועל בניגוד לשדרים המועברים אליו.

סוד אנרגיה עודפת-נעלמה:

במדבר פרק ג, פסוק לט

כָּל-פְּקוּדֵי הַלְוִיִּם אֲשֶׁר פָּקַד משֶׁה וְאַהֲרֹן עַל-פִּי יְהוָֹה לְמִשְׁפְּחֹתָם כָּל-זָכָר מִבֶּן- חֹדֶשׁ וָמַעְלָה שְׁנַיִם וְעֶשְׂרִים אָלֶף:

פסוק מג

וַיְהִי כָל-בְּכוֹר זָכָר בְּמִסְפַּר שֵׁמֹת מִבֶּן-חֹדֶשׁ וָמַעְלָה לִפְקֻדֵיהֶם שְׁנַיִם וְעֶשְׂרִים אֶלֶף שְׁלשָׁה וְשִׁבְעִים וּמָאתָיִם:

כך נוצר עודף של 273 (א"ר-ב"ע) ואלו הומרו בהיפוך לעשרים אחוזים (ביחס של 5 ל-1) שהם נשמת חיים, האויר העליון. הכל מתקבל 1365 אחרת 1-365 חסר שבע (למספר 372).

זכרו כי ההמרה מתבצעת דרך מימן להליום אחרת "הלוים" בבחינת "שבעתים יקם" זו מידת שבע בשבע ארבע בארבע – שבע בארבע וארבע בשבע – זה מעבר נשימתי חלל יקום לכדור הארץ ממקור אור השמש בסוד "בראשית ברא".

פסוק מו

וְאֵת פְּדוּיֵי הַשְּׁלשָׁה וְהַשִּׁבְעִים וְהַמָּאתָיִם הָעֹדְפִים עַל-הַלְוִיִּם מִבְּכוֹר בְּנֵי יִשְׂרָאֵל:

פסוק מז

וְלָקַחְתָּ חֲמֵשֶׁת חֲמֵשֶׁת שְׁקָלִים לַגֻּלְגֹּלֶת בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ תִּקָּח עֶשְׂרִים גֵּרָה הַשָּׁקֶל:

פסוק מח

וְנָתַתָּה הַכֶּסֶף לְאַהֲרֹן וּלְבָנָיו פְּדוּיֵי הָעֹדְפִים בָּהֶם:

פסוק מט

וַיִּקַּח משֶׁה אֵת כֶּסֶף הַפִּדְיוֹם מֵאֵת הָעֹדְפִים עַל פְּדוּיֵי הַלְוִיִּם:

מעבר "כֶּסֶף הַפִּדְיוֹם מֵאֵת הָעֹדְפִים עַל פְּדוּיֵי הַלְוִיִּם" (בגימטריה 1256) עובר דרך יקום אהרן, אחרת אהר-ן' של נשמת חיים. אהרן בגימטריה 256.

פסוק נ

מֵאֵת בְּכוֹר בְּנֵי יִשְׂרָאֵל לָקַח אֶת-הַכָּסֶף חֲמִשָּׁה וְשִׁשִּׁים וּשְׁלשׁ מֵאוֹת וָאֶלֶף בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ:

"חֲמִשָּׁה וְשִׁשִּׁים וּשְׁלשׁ מֵאוֹת וָאֶלֶף" ובמספר 1365 הינם מחצית מ-2730.

נמצא אם כן כיצד הפכו 273 לעשרים אחוז מ-1365 שזו מידת הנשימה העליונה הנושקת לשמש, לאור העליון.

מענין כי יוסף המיר את הב"ר לשבע על כל הארץ בעזרת המעשר חמישית, הוא עשרים אחוזים בבחינת כתר. ב"ר בגימטריה 202 אל מול 22000 הלוים.

צלילים ויסודות מהחלל: 

כל אחד שמתעניין בעולמנו יודע שישנם 92 יסודות כימיים בטבע אך רק 16 מהם מהווה את הבסיס לחומר החי. כמו הפחמן אשר משמש קלף מרכזי בשל יכולתו למלא שלל שרשרות וטבעות מורכבות של תרכובות, ומתוך אלפי הצירופים מתייחדים להם עשרים חומצות אמיניות לבנית חלבונים. ובסדר הנשלט עליהם צפון בידי ארבע פרודות המכונות בסיסים נוקליאוטידים.

ומכיוון שהחיים של החומר באים במגע דווקא עם תהו ובהו מתערבת יד נעלמה ועושה סדר באי סדר בסוד "מרחפת" ובגימטריה 728 אחרת 7 תיבות ו28 אותיות בפסוק הראשון "בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ".

כי המאבק הוא על הכליה וההתפוררות ומולו צמיחה ולידה, ובאמצע האנרגיה הנעלמה. יוצא כי מתקיים שיתוף פעולה מלא בין הכוחות הקוסמים המפציצים את הארץ ללא הרף על כי מתח הפנים הוא בין אור לחשך, בין גלי אור למים כשבתווך מועבר מידע ותקשורת עם החיים המהווים מידתיות של אוויר אש עפר מים לדומם צומח חי ומדבר. יען שכל החיים תלויים זה בזה.

זכרו את המפגש המנוגד בין עבר-עתיד ותקבלו את הכוחות המפציצים ללא הרף היוצרים תנועת חיים בתווך.

הארץ מסתובבת מסתחררת ממזרח למערב בדומה לזריחת השמש ולשקיעתה.

הכל מבינים שקיים פער בין הספירה הנוצרית לספירה היהודית. הפער עומד על 166 שנה, לומר כי ה-166 מצוי מבחוץ, מחוץ לספר התורה והוא משמש את הרימונים של ספר התורה, הצלילים הרעשניים המודיעים על ספר התורה.

זכרו כי התורה נחתמה אחרי 3760 שנה שזו נקודת התא, שאין להוסיף ואין לגרוע ממנה אות.

הפלאסמה הינה גז מיונן – מצב צבירה, שבו אחדים מהאלקטרונים שבקליפה החיצונית או כל האלקטרונים הללו הופרדו מהאטום, והחומר הוא אוסף של יונים ואלקטרונים שאינם מחוברים זה לזה. כאשר חלקיקי החומר הגזי נתונים בלחץ ובטמפרטורות של מאות אלפי מעלות הגורמים לאלקטרונים החיצוניים של האטום להיקרע אל מחוצה לו ולפיכך החומר הוא מעין מרק של יונים חיוביים ואלקטרונים חופשיים. מעבר לכך, הפלאסמה חמה וצפופה ונוטה להתפשט.

יון בגימטריה 66.

גז מיונן בגימטריה 166.

מדהים להיווכח שקיים פער של 166 שנה למנין תקומת בית המקדש השני שנמשך 420 שנה.

הרי הקמת בית המקדש השני החלה בשנת 516 לפני הספירה וידוע שבית המקדש השני נחרב בשנת 70 אחרי הספירה. הפער עומד על 586 חסר 420 מתקבל 166.

זה הערך השנים 164-168 לפני הספירה עת פעלו החשמונאים.

זו מידת זמן בה כד אחד נהפך לשמונה ימים.

166 בגימטריה מתקבל נשמה ללא עצמה (ון ין מ י).

שימו לב: 'נשמה' אחרת 'שמנה' ימים. משמע הנשמה זוכה לאורה בלבד ללא עצמיותה.

'שמנה ימים' על משקל 'פך השמן' שהיה מיועד ליום אחד.

166 יחשב אור חיצוני הנמשך שמנה ימים הנצמד לנשמה ומחדש את עצמיותה.

אז מה היה לנו עד כה?

המים במצב צבירה רביעי (ארבע) הינם בעצם פלאסמה. כאשר מערכות החיים ביקום משילות מעל עצמם את המלבוש ובכך הם מאירות ככוכבים ביקום שומרים על הויברציות, על מקצבי החיים.

ידוע כי יונים חיוביים גורמים למצב רוח רע ואילו יונים שליליים מחדדים את החושים ומאפשרים לאדם לחיות בהרמוניה טובה.

הורמון סרוטונין המופץ על ידי בלוטת האצטרובל אחראי על המראה, על ההרגשה.

כך, האוויר סביבנו טעון בחשמל. אולם בעקבות סופות ברקים וקרינה רדיואקטיבית נוצרים באוויר חלקיקים טעונים בחשמל הנקראים יונים. יונים הם חלקיקים אטומים שאינם ניטרליים מבחינה חשמלית ואותם מקובל לסווג לחיוביים ושליליים. ביונים חיוביים קיים חוסר באלקטרונים ובשליליים קיים עודף של אלקטרונים. בטבע מתקיימים יונים שלילים המאפשרים לאדם להתקיים בהרמוניה ומנגד בעיר ישנו יותר לחץ וזיהום דבר המוליד יונים חיוביים המעידים על רמת תחלואה גבוהה יותר.

אם כן, עודף אלקטרונים עדיף על חוסר אלקטרונים. לומר כי גוף האדם נוטה להשלים את החסר בעזרת ויטמינים ומינרלים או בצורת מזון מעושר.

איוב פרק לז, פסוק י

מִנִּשְׁמַת-אֵל יִתֶּן-קָרַח וְרֹחַב מַיִם בְּמוּצָק:

פסוק יא

אַף-בְּרִי יַטְרִיחַ עָב יָפִיץ עֲנַן אוֹרוֹ:

זו הפלאסמה, גז מיונן, המפיץ אורו ביקום ככוכב. חי"ה אותיות, שבע תיבות.

פסוק יב

וְהוּא מְסִבּוֹת מִתְהַפֵּךְ (בְּתַחְבּוּלֹתָו) [בְּתַחְבּוּלֹתָיו] לְפָעֳלָם כֹּל אֲשֶׁר יְצַוֵּם עַל-פְּנֵי תֵבֵל אָרְצָה:

פסוק יג

אִם-לְשֵׁבֶט אִם-לְאַרְצוֹ אִם-לְחֶסֶד יַמְצִאֵהוּ:

בראשית פרק כג

פסוק יז

וַיָּקָם שְׂדֵה עֶפְרוֹן אֲשֶׁר בַּמַּכְפֵּלָה אֲשֶׁר לִפְנֵי מַמְרֵא הַשָּׂדֶה וְהַמְּעָרָה אֲשֶׁר-בּוֹ וְכָל- הָעֵץ אֲשֶׁר בַּשָּׂדֶה אֲשֶׁר בְּכָל-גְּבֻלוֹ סָבִיב: 

שטח המחיה של האדם אינו נמצא רק בגופו הפיזי כי אם בכל הסובב אותו. לומר כי זאת ההילה, האנרגיה המקיפה אותו בסוד "בַּמַּכְפֵּלָה אֲשֶׁר לִפְנֵי מַמְרֵא". והכל נקנה במחיר של ארבע מאת שקל כסף. זהו שדה חשמלי המאחד את הגוף הפיזי עם הגוף האתרי שלו. מעניין כי דיקור מאופיין במיוחד בשדות אנרגטים המשתייכים למערכות חיים המניע הלוך ושוב את מערכות עצביות בונות. כמו הדיקור יכול לחולל ולהאיץ בריפוי של האדם.

שדה "ארץ ארבע" הוא שדה חיוני לחיים עלי אדמות, המגן על התפוררות וכליה, הוא האוזון לו שלושה אטומי חמצן כנגד קרינה על סגול.

בראשית פרק כג

פסוק טו

אֲדֹנִי שְׁמָעֵנִי אֶרֶץ אַרְבַּע מֵאֹת שֶׁקֶל-כֶּסֶף בֵּינִי וּבֵינְךָ מַה-הִוא וְאֶת-מֵתְךָ קְבֹר:

סגול הוא הצבע בעל אורך הגל הקצר ביותר בטווח אורכי הגל של האור הנראה. אם תרצו ס'-גלה על שום היותו אור נסתר.

שמות פרק יט, פסוק ה

וְעַתָּה אִם-שָׁמוֹעַ תִּשְׁמְעוּ בְּקֹלִי וּשְׁמַרְתֶּם אֶת-בְּרִיתִי וִהְיִיתֶם לִי סְגֻלָּה מִכָּל-הָעַמִּים כִּי-לִי כָּל-הָאָרֶץ:

עם ישראל נקרא עם סגולה. ובאותה נשימה נאמר לעם ישראל "אִם-שָׁמוֹעַ תִּשְׁמַע לְקוֹל". ענין של האזנה שאינה נשמעת אלא לרק מי שהוא הנושא את הסגול בקרבו – לשון אוזן, אחרת אוזון – שכבת הגנה על מעטפת החיים מפני קרינה על סגול.

קרינה על סגול מסוכנת לאדם. בעיקר מייחסים חשיבות רבה לחור באוזון, דילול של האוזון, דבר שיכול להגביר את החשיפה לקרינה על סגולה, שתוצאתה מחלות קשות.

שמות פרק טו, פסוק כו

וַיֹּאמֶר אִם-שָׁמוֹעַ תִּשְׁמַע לְקוֹל יְהוָֹה אֱלֹהֶיךָ וְהַיָּשָׁר בְּעֵינָיו תַּעֲשֶׂה וְהַאֲזַנְתָּ לְמִצְוֹתָיו וְשָׁמַרְתָּ כָּל-חֻקָּיו כָּל-הַמַּחֲלָה אֲשֶׁר-שַׂמְתִּי בְמִצְרַיִם לֹא-אָשִׂים עָלֶיךָ כִּי אֲנִי יְהוָֹה רֹפְאֶךָ:

אוזון מורכב משלושה אטומי חמצן.

אוזון נמצא באטמוספירה באופן טבעי ומשמש כשכבה המגינה על האדם, החי והצומח מפני ההשפעה המזיקה של השמש – קרינה על סגולה ומפני התחממות יתר של כדור הארץ.

חלק מהאויר המיונן חודר לשכבות הנמוכות של האטמוספירה בצורה של אוזון. מלבד ההרגשה שהוא משרה בצורה של משב רוח מתקתק משתמשים באוזון לריפוי בשל היותו חומר החיטוי החזק ביותר של הטבע. את זאת מבצעים על ידי הזרקת אוזון ורידית או אלחוש מקומי.

באמצעות האוזון ניתן לטפל בדלקות קשות בשל יכולתו להתסיס את המקום. הוא אינו מזיק לתאים בריאים בדרכו לפגוע בטפילים בדם. יש לאוזון היכולת לחדור דרך העור.

מסתבר שדיקור מאופיין במיוחד בשדות אנרגטים המשתייכים למערכות חיים המניע הלוך ושוב את מערכות עצביות בונות. לא במקרה הדיקור יכול לחולל ולהאיץ בריפוי של האדם.

להרשמה לקורס





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *