דינוזאורים: חית בראשית, חיות ענק

חית בראשית, חיות ענק: דינוזאור 

מה היה תפקיד הדינזאורים על כדור הארץ? למעשה הכחדתם נדרשה לשם יצירת שמן של הארץ. כמשל, חייו של אדם אינם חיים באם אין עליו שומן להגן את חומו ולבבו.

הדינוזאורים יקראו 'חית בראשית' אשר חיו ונכחדו כנאמר "וְהַאֲבַדְתִּי אֶת-כָּל-בְּהֶמְתָּהּ".

יחזקאל פרק לב, פסוק יג

וְהַאֲבַדְתִּי אֶת-כָּל-בְּהֶמְתָּהּ מֵעַל מַיִם רַבִּים וְלאתִ דְלָחֵם רֶגֶל-אָדָם עוֹד וּפַרְסוֹת בְּהֵמָה לא תִדְלָחֵם:

פסוק יד

אָז אַשְׁקִיעַ מֵימֵיהֶם וְנַהֲרוֹתָם כַּשֶּׁמֶן אוֹלִיךְ נְאֻם אֲדנָי יֱהוִה:

כאמור הכחדתם נדרשה לשם שמן את הארץ. חייו של אדם אינם חיים באם אין עליו שומן להגן את חומו ולבבו.

קיום דינוזאור:

חיות ענק אלו חיו לפני 250 מיליון שנה ונכחדו. רק עצמותיהם מגלות על עוצמתם, אורח חייהם, על התקופה שחלפה. מובן שחיות אלו, בעינינו 'מפלצות' התרבו להם בתוך כדור הארץ והם אלה ששלטו באותה תקופה.

מגוון רחב של חיות הילכו במים, ביבשה ובאויר ודגש על המתחרים הרבים שרבו על פיסת האדמה.

אין ספק, אלו הדינוזאורים נחשבים כאגדות לנו. מה מעשיהם על הכדור הארץ? מה תפקידם בחיינו? מדוע נכחדו?

בימינו נותרו מינים בודדים כמו הלויתן, התנין, הכריש, לטאות ענק אלו נותנים לנו מושג על מבנה גודלם.

מקור החיים דאז עסק באטמוספירה שונה משלנו, היינו האקלים, מזג אויר, איזון מזג אויר המותאם לדפוס החיים בתקופה זו, הטמפרטורה משל הרכב החנקן, חמצן והפחמן שבעינינו הדבר כה טבעי לחיינו. מערכת השמש דאז לחלוטין אינה תואמת את מערכת השמש הנוכחית.

האדמה היתה זקוקה לחיות הענק עבור השומן שלהם. אלף אלפי הבדלות, בתקופתינו מגדלים ומפטמים בעלי חיים לשחיטה ולמזון.

'שומן' בגימטריה 'יש אלהים' וזה מחזק את הקשר 'על הארץ'.

לאדמה יש חיים משלה, הרי היא היתה יבשה ונצטרכה להיות רויה, רויה בשומן.

'שומן אדמה' ערכו 'מות', ו'יוסף בן רחל' הופקד עליו.

והאדמה נזקקה לאדם, ובסיס שומן היה הפתרון.

'אדמה פלוס חיים' נותן 'חיק', הוא 'נשמה פחות זרע'. וממבט אחר, 'גלם אדם', זה קין הורג הבל.

'אדמה פלוס דינוזאור' נותן 'חושך', זו תחילת היווצרות החיים מבחינתו של האדם, זה 'לשד', אחרת 'שלד', הוא בסיס הקמה עפר אדם עפר. להזכירכם נמצאו עצמות המאובנים במקומות רבים בעולם.

אחר, 'לשד עצמות' מביא עמו 'בראשית-זך', זה 'תמצית' הקיום הראשוני על פני הארץ בחלל היקום.

'עפר אדם עפר' בגימטריה 'קרן השמן', 'שת-אדם' וגם לסבר את האוזן "בחמר ובזפת", זה 'ת-שמה' חסר משה-ן' לנשמה, יחדו 'תן-משה', זמן זכיכות העולמות ומוכנותן להשלים את היצירה משל הבריאה והאצילות.

'תן-משה' ערכו 'חזון אחרית הימים', זה המוביל לאמת משל 'לשון הקדש', היא 'כלת משה', המכונה זיו וזוהר חכמה עליונה.

כך נתקבל 'קין הורג הבל' ערכו בהיווצרות העולמות עד עולמות אדם קדמון 'יש מאין' אל האצילות 'תהו' ועם עולמות הבריאה 'אטמוספירה', זה 'חלל שכבה גבוה' עד עולמות עשיה לטובת ה'פרימיטיבים'.

יש לדעת, שומן אדמה הינו 'נפט' בגימטריה 139, אחרת 913, זה בראשית.

שומן אדם: כדי לקיים את הרקמות והאיברים נזקק הגוף ל"חומרי בניה ולדלק". אלה מספקים את האנרגיה הדרושה לתחזוקה תקינה של הגוף, מדובר בעיקר בחילוף חומרים.

שומן – צף על פני המים.

שומן – משמש רזרווה ליצירת חיים.

חילוף חומרים, זה מזון המספק אנרגיה לתפקוד איברים לגדילה ולפעילות שרירי השלד. כל האנרגיה העודפת נהפכת לשומן ונאגרת. ויסות חילוף החומרים נעשה בעיקרו על ידי בלוטת התריס.

'רעב פלוס מח', הינו שדר המספק צורך ראשוני ובסיסי, הוא משפיע על מצב הרוח, נטית הלב, ובעיקר תובנות. 'רעב פלוס מח' בגימטריה 'שך' דינים שזכה לו האדם חסר לב אחד לקבל עליו את עול החיים משל פר"ח. זה מוביל 'הריון פלוס לידה' לענין תיקון דור, מחזק את הגן התורשתי והתאלמותו על האדמה מחדש.

'נפט גלמי' מוביל את נהר 'כבר', מלשון, ברך הויה את הארץ. תוספת של האות ו' לגלמי יתקבל 'עץ חיים' וגם הוא משלים עצמו עם האות ה', 'עץ החיים', ועתה בא אדם ועמו כל 'בכור'.

'הסנה הבער' הינו התפתחות 'שיח' משל 'אנטי חמר' עבור 'פחמן ומימן' ממנו מופק הנפט הגולמי. הנפט הינו מרכיב עיקרי להתפתחות החיים. ידוע, התרכבות אורגנית של צמחים ובעלי חיים עם חידקים רבי עוצמה במשך מיליוני שנים הביאה את השומן הדרוש לקיום ולרווחה של האדם על פני כדור הארץ.

'צמחים פלוס בעלי חיים' הביאו עמם 'רוח אלהים חיים' וגם מהצד המקבל עליו את אות החיים, התרכבות החיידקים ושלמות החמר, קרי נפט, מוביל למכה השישית – שחין, וזה סוד גדול.

התפרקות 'צמחים פלוס בעלי חיים עם חידקים' ('חידקים' בגימטריה 'בקע') נקבל 540 ועם עצמו נתקבל 'ישראל' על שם י'-עקב נקרא. אם נוסיף ל'בקע את ים סוף' נחזור ל'שחין', ולהמשך המסע נחזק אותו עם 'סולם יעקב', זה המעבר בין העולמות וזכות קיום לישראל.

דינוזאור, אחרת 'דין זה אור' המספק את השומן (הנפט), קרי שמן למאור להביא את 'שלטון האדם' על הארץ יחדו 'תמה' – מלשון, נגמרה התקופה הקודמת, עתה האדמה מוכנה לקליטת האדם והאדם 'תמ-ה' יזכה בה. זכרו, 'שלטון' בגימטריה 'נשמה'. והכל להשיב את האדמה והאדם לתמתה. 

'שלטון האדם' בגימטריה 'תא-דם', אחרת אתה אדם, זה אות חיים לתרבות לצאת לדרכה.

האדמה זכתה לדינוזאור על שום 'חטא אדמה' בגימטריה 'חיים', זה תיקון ראשוני לאדמה. משזכתה האדמה לשומן השתנה מידתה מחטא לחית, זה 'חית אדמה', מלשון, חיות על פי מידותיהן ינועו לקצבו של האדם והוא ישלוט בהם. 'חית אדמה' מיועד להכיל מחדש את תכונות המים: 'פעמים מימן פלוס חמצן' ואף 'נוזל ואדים וקרח'.

עם קבלת 'אדמה פלוס מים' זכתה האדמה (אמא ונקבה) לקבל עליה את האדם (זה זכרי) לזיווג. ועתה יכול האדם להוציא מזון מן הארץ, היא תורה – 'חטה פלוס חוט פלוס אדם פלוס אדמה'. עם הזיווג מתקבל 'מימן' – היסוד הקל ביותר, אחרת מים-ן', זה זמן הקבלה המוביל משה את העולמות משל הספירות ובתורה אדם.

לגלות את התורה שהכל רשום, ובעצם לא רק שניתן למצוא בה ולהפוך בה כי אם ללכת לאורה, להבין שניתן למצוא את סודות היקום, את סודות הקיום, את נתיב החיים, את המרפא והמזור למחלות רבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *