חוות דעת גרפולוגית משפטית: עד מומחה

חוות דעת גרפולוגית משפטית: עד מומחה 

לקבלת חוות דעת מקצועית התקשרו
050-635-9000

ניתן לקבל חוות דעת גרפולוגית משפטית לבית המשפט. כשיש ספק בענין חתימות, זיוף חתימה או אי התאמה למקור. ובכלל, זיוף מסמכים, תעודות, הסכמים, צ'קים.

  • השוואת מסמכים – השוואה בין מסמכים שונים: חוזים, ירושות, שטרי חוב, הסכמים, צוואות, תעודות משלוח.
  • השוואת חתימות – זיוף חתימה על צ'קים, חוזים או ערבות.
  • השוואת כתבי יד – השוואת כתבי יד על הסכמים, מסמכים וחוזים.

ניתן לקבל חוות דעת גרפולוגית משפטית, מהיום למחר, תוך 24 שעות

זיוף חתימה או חתימה מקורית

כשמגיעים אלי בבקשה לבדוק האם נעשה כאן זיוף חתימה או אימות חתימה אתה נדרש להעמיד באחוזים גבוהים את הזיוף מול המקור או חתימה מקורית מול חתימה שיש עליה ספק, ברמת פרמטרים שאינה מותירה ספק.

אם החתימה ממש זהה יש מקום לחשוב שמדובר דווקא בזיוף.

במקרים של טענה לזיוף המזייף מנסה להעתיק את המקור ויוצא לו חתימה "מזוייפת בעליל" – ממש ניסיון להעתיק, נסיון לא מוצלח. חתימה מזוייפת שהיא לקוייה בתשעים אחוזים קל להראות, קל להסביר אותה.

חוות דעת גרפולוגית – לא סוף סיפור 

אדם מבקש סעד בבית המשפט מן הסתם הוא טוען לצדק. טוען "זייפו את החתימה שלי". ומה אתם חושבים, שהצד השני יעמוד בשקט ולא יגיב! גם הוא יביא חוות דעת גרפולוגית של גרפולוג מוסמך התומך בדעתו. לומר, שתי דעות הפוכות ומנוגדות זו מזו.

עד מומחה: ההוכחה

לשם ביצוע לוקחים החתימות: המקורית והאחרת ומשווים לחצים והטית הכתב. מאתרים דפוס התנהגות ונטית המחשבה. מחפשים משהו להשען עליו. מחפשים את החלק הדומיננטי וממנו מושכים את כל חובת ההוכחה. כדאי להגדיל את הכתב על מנת לבצע השוואות. אתה חייב להאמין שמה שאתה רואה גם השופט רואה. וכדאי שהכל יהיה ברור כשמש.

אהרון לב הארי גרפולוג מעל 20 שנה. נתן עשרות חוות דעת גרפולוגיות לבית המשפט. מומחה עד מומחה לבית המשפט.

תעודה עדים מומחים 

תעודה בוררים

לקבלת חוות דעת מקצועית התקשרו
050-635-9000

אנו מספקים שירותי חוות דעת גרפולוגית לבית המשפט לכל הארץ.

להזמנת חוות דעת גרפולוגית





2 תגובות על “חוות דעת גרפולוגית משפטית: עד מומחה

  1. Avatar
    ahronlev אומר:

    כשיש ספק בדבר זיוף חתימה, כאשר קיים חשד סביר שמישהו מעל באמון וחתם במקום האדם, מתוך כוונה למשוך ממנו דבר מה בעל ערך כדאי להתייעץ עם הגרפולוג על מנת לבדוק עם מה שמופיע עומד "למשפט". הרי צריך להוכיח כוונות, צריך גם להוכיח סבירות אפשרית שהדבר אכן התקיים. משמע, חייבים לעגן את חוות הדעת הגרפולוגית עם ממצאים חזקים נוספים.
    חוות הדעת הגרפולוגית ברוב המקרים תשמש אסמכתא חזקה לענין הטיעון ולרוב בית המשפט מסתפק בכך ואינו טורח לזמן את הגרפולוג לשמש כעד מומחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *