יועץ ומרפא: החכמה לדעת את מקור הבעיה

כיועץ ומרפא החכמה לדעת מה מקור הבעיה

לפי התפיסה החדשה, כולנו חולים בגוף או בנפש או ברוח מאפשרת לנו להתמודד עם ציפיות ומשברים בדרך ברורה ונכונה. רפואת תדרים ומיתרים הינה שילוב מנצח של מגוון אמצעים חיוניים המיושמים בהצלחה. 


הגוף הפיזי בנוי בצורת שדה חשמלי אנרגטי של ויברציות ורטטים, כאשר מתקיים ניגודיות בין הראש לגוף, ניגודיות שלעיתים מפריעה למהלך הזרימה התקין של האדם. למעשה, האטומים השזורים בגוף כיחידות אורגניות מהן מורכב הגוף נמצאים כל הזמן בתנועה ורוטטים בתדרים שונים בהתאם לסוג האיבר ותיפקודו.

טריליוני תאים יוצרים רשת סבוכה של מיתרים האוחזים זה בזה ותלויים זה בזה. נקודות אור חשמליות אלו יוצרים הדים ובהתאמה מחוללים שדה חשמלי מתואם. הייחוד ריח אור ושמע מתגלה במיוחד במלוא הדרו בעת דיקור, הפנמת צליל ושימוש בריח כדוגמת מריחת שמנים אתרים. זכרו, מעצורים ועכבות הינם חלק ממערכת אנרגטית הפועלת ללא הרף על הגוף. אם נדמה את מערכת האנרגטית של הגוף מונעת במהירות של 80 קמ"ש הרי כל תנועה מוגברת מציירת את תכלית האדם על חלקו בשותפות הבריאה. כאשר אדם מאט את המהירות מסיבות שונות כמו חולי או הפוגה, קהות חושים או מחשבות שליליות יורדת מהירותו לרמה של 60 קמ"ש אז נתפס האדם על ידי מכמונת הסטרא אחרא – זו מדמה קללה, עיכוב, דלקות, אנרגיה ירודה, חולשה ועוד. בתנאי מחייה אלו עשוי האדם להשאר עד שיזכה להשתחרר או במקרה יגביר את מהירותו לרמה של 80 קמ"ש.

רפואת תדרים הינה חשיבה מהפכנית הפועלת על תדרים אנרגטים של מערכות הגוף. בגוף האדם קיימים מספר מערכות אנרגיה דומיננטיות המספקות מזון ושאר רוח לאדם. פגיעה באחד או יותר ממערכות אלו יכולה להביא לשיתוק נפשי או רוחני. ברפואת תדרים נהוג להשתמש בדיקור, באמצעי קול מוזיקלים, מחשבות חיוביות ועוד. מעבר לכך, המרדיאנים מספקים את האנרגיה התדרית לגוף כל העת. בקנה מידה ניתן לראות את השמש מעיפה ברוחה את האור לכדור הארץ. משאבי הרוח העזים מעכלים את פני כדור הארץ ועם זאת מוגנים על ידי חגורת ואן הלן, יוצרים ומשמידים באותה העת את הנקרה בדרכם. מערכי החיים נעים כל העת במהופך, כשעון חול, יוצרים את החומר על פני האדמה. עבר ועתיד משלימים ברוחם את ההווה ככתוב "אחור וקדם צרתני".

תקשורת וממסרים מעבירים בין התאים את חומרי המזון, מעבירים עמם את המחשבה. עוזרים לגוף להרפא.

חשבו על קבוצת כדורגל שיש לה קהל של שמונים אלף איש המריעים לקבוצתם וסוחפים את השחקנים להוציא נצחון. חשבו על המוראל המלבה את השחקנים, על החשיפה ורמת הפרסום, על ההכרה בנצחון ועל כניסתם לפניתאון של האלופות.

טייס אוטומט: 

לכולנו יש טייס אוטומט שיושב ומחשב עבורנו את הנסיעה, את הכלכלה, את החשיבה. הוא יושב ממש בפרונט מקדימה ומבלי משים תופס אחוז מאוד גבוה של ההחלטות המתקבלות מספר רב של פעמים ביום. טייס אוטומט מאפשר לנו להניע את הרכב בתל אביב ולהגיע לחיפה כשהוא עובר את כל המסלול מבלי שאנו היינו שותפים לו. רק בחיפה ננסה להזכר היכן היינו כל הנסיעה וכיצד לא שמנו לב לדרך. לא פעם הוא גם משנה לנו את המסלול רק בגלל שהעזנו לחשוב במקומו "חשבתי שאני צריך לפנות ימינה, לא אמרת שאתה גר ברחוב הזה?"

טייס אוטומט קורא את השעון, יודע בכל רגע נתון מה השעה אבל אם תשאלו את עצמכם כיצד נראים המחוגים בשעון – תגלו שאינכם יודעים. כי לא שמתם לב לצורה אלא רק לשעה, למרות שרק היום התבוננתם בשעון 10 פעמים לפחות.

טייס אוטומט מחשיב את עצמו כחכם על הזכרון. למרות זאת, מסתבר כשמחברים אותו לאינטלגנציה רגשית הוא מקבל ציון די נמוך. אתה יכול להיות חכם בחשבון ולהפסיד בעסקה כי שכחת להוסיף אפס או שניים.

אחרי שעשינו היכרות שטחית עם הטייס האוטומט נזכר שהוא גם זה שמכשיל אדם חולה. דומה הדבר לאדם שאבד את המצפן בלב הים והוא חוזר על עקבותיו שוב ושוב. או זה שאבדה דרכו בגונגל ואינו מצליח לחזור על עקבותיו ולצאת מהסבך. הדרך ליציאה מחייבת את האדם לשכוח את הזכרון או בשפה אחרת, להתעורר מהשכחה. המח האחורי הורדם כי מישהו שכח לכבות את המתג. ניסים ונפלאות שורים על האדם החולה כשהוא מתאפס על עצמו.

אחד מהדרכים לנצח בריאות לקויה: נשימה, דיבור וקול.

לחץ תעוקתי מדמה את האדם כשבאפו אין מספקי אוויר, חמצן, להשיב את נפשו לשעה הקרובה. כרגע מבקש הוא את החמצן כי עכשו הוא רוצה לנשום, עכשו ולא בעוד שעה. במצב של פאניקה וחרדה הגוף שורף אנרגיה אבל לשוא. ברירת המחדל של קוצר נשימה היא לחפש איזה כפתור קסם, משאף, תרופת פלא, כדור הרגעה – משהו, מישהו. והפתרון הוא רק זמני והפגיעה במערכי הגוף, הריאות מתחילה להשפיע על עתידך, על תפקודך.

ויש אחרת.

ברגע שאדם רוכש תובנות וכלים כי – מה שאלהים נתן לו זה שלו ולא אחרת. עליו ללמוד לא רק להצטמצם כי אם להרחיב את הצמצום, קרי, את הנחיר האחד שעובד. מה ששמעתם. אם נחיר אחד עובד אז צריך ללמוד להתפתח דרכו. צריך לראות אותו כעולם שלם וממנו לגדול ולצמוח. אם ידע אדם לחיות דרכו, דרך הנחיר האחד, ידע להבין שיש בידו את הפתרון לבעייתו ולא יזדקק למעשי קסמים כי אלו אינם הכלים הנדרשים ממנו לפרוץ החוצה את המחסומים הפנימים החבויים בו.

ספרים מומלצים:

"הקוד הסודי של ההחלמה"

"התובנות היקרות בעולם"

According to modern perception, we are all sick in one form or another. Physically, spiritually or mentally. We will learn how to deal with crises in a positive way. Frequency medicine is the future and the future is here. This form of treatment is a winning combination of various methods, vital to the success of the patient. 

צלצלו 050-6359000 ונתאם פגישה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *