דיקור במחטים: אקופנטורה

דיקור מחטים: אקופנטורה 

גוף האדם בנוי מערוצים, אלו מרדיאנים אשר משפיעים על תקשורת בין תאי. מכאן, המחטים משפיעים על הגוף ברמה המיידית, דבר המאפשר היכולת לשחרר כימיכלים, הורמונים המאיצים את הריפוי לבלי היכר.


אחד מהכלים המעשיים ביותר לריפוי מלא או חלקי מצוי במחטים. אלו מחטים דקות מאוד החודרות פנימה לבשרו של האדם והמבשרות עם בואם את פרץ האנדורפינים המשתחרר ממערכת העצבית. גוף האדם הינו מכונה מופלאה, פלא עליון המכיל הכל. דווקא המחטים עושות את כל ההבדל. לכל מחלה, לכל בעיה, יש להם התשובה. כדאי לזכור ולהבין, גוף האדם הינו כנהר הזורם לו בינות הגוף נשפך למסלוליו ואינו מחפש לעצמו דרכי קיצור. דווקא כשהאדם לוקה באחד מאיבריו ועוד ניתן להצילו מידי המשחית אז פועלות המחטים כנמלים המזמזמות את בוא האביב. כאשר המחטים חודרות אל הבשר מתוך המסלול, הן מתאספות להם כאילו רוח שורקת להם, שואלות לבקשתם.

ערוצי האנרגיה, הקרוים מרדיאנים, עוסקים כל העת בחסימות הערוצים ובפתיחתם, תוך שהם משיגות את הרעיון השאוב מהמחשבה "מקדים תרופה למכה". כמו משהו מהמודעות נגלה לפניהם והם ממהרות לפתוח ערוצים חדשים.

היכולת הזאת לשחרר כימיכלים, הורמונים ומשככי כאבים היא משהו שרק המח מסוגל להכיל.

כה נפלא הגוף שלנו שיש לו ערוצי תקשורת על חושיים, עצביים, מכניים.

The needles in acupuncture:

The human body consists of channels. These meridians affect the communication between cells. The needles in acupuncture, have an immediate effect on the body,allowing the release of chemicals and hormones in the body which speeds up the healing process tremendously.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *