מה בין תאריך לידה עברי ללועזי

מה בין תאריך לידה לועזי לעברי, כפרי וקליפה

מה בין תאריך לידה עברי לתאריך לידה לועזי 

מהות הקשר מצוי ביסוד הפרי והקליפה. זה בלעדי זה לא מתקיימים. תאריך לידה לועזי הינו המעטפת בדומה לקליפה השומרת על הפרי. תאריך לידה עברי הינו הפרי, התוכן והמהות.

עם היוולדו של האדם עוברים בירושה כל התורשה. למי הוא יהיה דומה, מה תהיה נטית ליבו, אחר מה הוא ימשך, מה יהיה צבע עיניו, גובהו ואפילו חולשותיו ילכו עמו.

מה שלאחד יהיה מותרות לו זה יבוא תחת השלכות. לאחד יהיה מותר לאכול סוכרים אצלו זה יהפך להשמנה ושומנים, לאחד יהיה מותר לקלל לו זה יחמיץ מידית בפה. קווי המשיכה שלו ירחיקו אותו מחברים מסויימים ויקרבו אותו את שחשקה נפשו.

עם לידתו הכל יזכירו לו את יום הולדתו והוא יזכיר להם את התאריך העברי המשולב בתאריך לועזי.

תאריך לידה לועזי הינו המעטפת בדומה לקליפה השומרת על הפרי. תאריך לידה עברי הינו הפרי, התוכן והמהות. אם כן הפגישה ביניהם עשוייה להתרחש פעמיים או שלוש בכל חייו של האדם. לעיתים אחרי 8 שנים, 11 שנה, 19 שנה וגם אחרי 30 שנה, 38 שנה, 46 שנה ואף 76 שנה. סה"כ שבעה מספרים כאשר המכנה המשותף היסודי להם הוא 8 ו-11.

כאשר האדם מהלך ללא מעטפת הגנה נאלץ הוא להתגונן, להסתתר, להתעבות. כך הפשוט נהיה מסובך. מה שאפשר לעשות ביום הוא יעשה זאת בשנה, כי השנים יחלפו להם כמו לא היו.

יהיה מי שהפרי קדם לקליפה ואז הוא יספיק רבות. יעבוד שעות רבות ביום ויראה עמל במעשיו. הוא אפילו לא יבין כיצד חשב כי העסקה הנוכחית תכניס לו חצי מיליון כשהיא עוברת את השני מיליון. הוא יהיה בטוח שהוא חכם וכל נגיעה שלו כמטה קסם הופכת חול לזהב. בהמשך, הוא יגלה שבלי קליפה ומערכות הגנה, אלו מעשר וצדקה וגם לראות את האחר לא יועילו לו ביום הנפילה.

יהיה מי שחסרה לו הגנה כי פוטנציאל הפרי ירדוף אותו בשל כך. אז הוא ילך סחור כנגד תום חלק הארי של חייו עד שיגלה וימצא את האור. מרגע שנגע באור לא ינוח עד שיחלפו שנים בטרם התאריך העברי והלועזי יגעו זה בזה. אז יושלם חלקו ועמלו ישוב לחלקו.

כפרי בסר אשר לא ינק בזמנו, אשר לא קלט את האור יתקשה לנווט את חייו, כלוא בתוכו כמו חליפה של משוגעים עוטפת ומחבקת אותו יתקשה לנוע, לא יבין. עד שהפרי יגדל ויהיה ראוי לשבת על שולחנם של נסיכים ומלכים.

יכול אדם לגלות שהוא קרוב לצלחת מזה שנים רבות ולא יבין כיצד הצלחת לא מלאה את פנימיותו. יען כי הפיטם של הפרי, כן, זה חלק הקליפתי נמצא פגום.

התורה אינה יכולה להתקיים בלי הקליפה שלה, בלי הכסות שלה.

אתה לא יכול להתבונן באור ללא מגינים. אתה חייב מסכים לעיניך.

ראו את תאריך הלידה של ישראל הלועזי – 14.5 כאשר ישראל בגימטריה ערכה 541.

תאריך הלידה של היהודי מחזיק את הפרי, פרי עליון, זה תאריך לידה עברי, אל מול הקליפה שהיא מכסה עליו. בניגוד ללא יהודי, שמטבעו הוא סובב מסביב לפרי. מה שאני מנסה לומר, שהקליפה נהפכת לפרי והפרי לקליפה. זה לא בשביל להוריד מערכו של הגוי. פשוט, כך אלהים ברא אותנו – עם סולמות וחבלים, כשלכל אחד יש את הרצון או הצורך לטפס וגם מכסה וגבול.

אנסה לדמות את התשובה ממקור אחר. הכושים נחשבים לאצנים המהירים בעולם. אם תקחו את האדם הלבן המהיר ביותר, כמה שהוא לא יתאמץ הוא יהיה אחרון. ואני מדבר על הטובים ביותר בעולם.

בסופו של דבר כל אחד מבקש לינוק מהאור, מההצלחה. ואין פרי שהוא מושלם. ועל כל פגם יש לעבוד קשה, לרצות לתקנו וכדאי בזמן.

ובענייני קבלה:

המאבק בין יעקב ועשו. עשו שקדם ליעקב, נמצא כי מכר לו את בכורתו ואת ברכתו. כאמור קליפה קדמה לפרי. זכרו כי טענתו של עשו שבעצם לא בקש למכור את בכורתו וברכתו היא בחלקה נכונה. עשו הושיט ידו, אלא שגופו נבעט בכח החוצה, אל השוליים. מכאן שתנועתו היתה רצוייה לדחות את יעקב והמשכו אחורנית אל מקומו ויתרה למעשה על רכושו, כי מקומו בקליפה ולא בפרי.

מלכים א פרק יז

פסוק א

וַיֹּאמֶר- אֵלִיָּהוּ הַתִּשְׁבִּי מִתֹּשָׁבֵי גִלְעָד אֶל-אַחְאָב חַי-יְהֹוָה אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל אֲשֶׁר עָמַדְתִּי לְפָנָיו אִם-יִהְיֶה הַשָּׁנִים הָאֵלֶּה טַל וּמָטָר כִּי אִם-לְפִי דְבָרִי:

"אִם-יִהְיֶה הַשָּׁנִים הָאֵלֶּה טַל וּמָטָר" עולה במנין 811.

הכל מוביל לצמצום, רעב, חסר ועד שפע, יבול, מבול. לומר כי האדם תלוי במעשיו והמעשים תלויים בו.

שמואל ב פרק א

פסוק כא

הָרֵי בַגִּלְבֹּעַ אַל-טַל וְאַל-מָטָר עֲלֵיכֶם וּשְׂדֵי תְרוּמוֹת כִּי שָׁם נִגְעַל מָגֵן גִּבּוֹרִים מָגֵן שָׁאוּל בְּלִי מָשִׁיחַ בַּשָּׁמֶן:

"אַל-טַל וְאַל-מָטָר עֲלֵיכֶם" הינו העדר חיות וחיים. חסר ניצוץ, שביב של תקווה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *