מרצה לימי עיון, מסיבת הפתעה ורווקות, ערבי נשים, כנסים

לרשותכם מגוון הרצאות לערבי נשים, ימי כיף, ימי עיון, כנסים, ימי הולדת, הפתעות.

בין הנושאים: החיבור בין תורה ומדע, על קוונטים נפש ורוח, תודעת הנסתר.

פענוח חלומות מימי המקרא ועד ימינו 

נעשה זאת דרך פענוח ציורים של ציירים מפורסמים. נלמד כיצד לפענח חלומות דרך שלושת המימדים: חלם, מלח ולחם. בכל לילה, בשינה, אדם חולם חלום – נעמוד על צרכי החלום והשפעתו על המציאות. חלום – מכתב חתום ומסרים מהעולמות שמעבר.

זמן וחיים במקרא 

תפיסת העולם כבר מזמן גילתה שהעולם עגול, ובכל זאת עד היום נראה לאנשים שעולם הזמן הוא שטחי במובן של עבר הווה ועתיד. נכיר לוחות זמנים התלויים על בלימה. נמתח את חץ הזמן. ואם הזמן יעמוד לרשותינו נלמד אודות זמן ותדרים.בהרצאה: ישולב הומור עם הדגמות חיות מתוך הקהל.

שפת הפנים והגוף

מגוון הבעות ותדרים מהלכים על האדם מחברים אותו לצידו האפל של הנפש ולרוח המפיחה חיים. רושם ראשוני והשפעתו המידיית על התגובות מצידו של הצד השני. מהי תקשורת לא מילולית.

נומרולוגיה קבלית 

משמעות שם האדם ותאריך הלידה שלו. צפנים בתורה. נעמוד על החיבור בין תורה ומדע. הרצאה המשלבת בין רוח וחומר. ניתן לשלב בנושא פרשת השבוע.

גרפולוגיה

משמעות החתימה, זיוף חתימה. ציורי ילדים, כתבי יד ועוד.

מנפץ השלשלאות: מעבדות לחירות 

כל אדם בא לעולם עם שלשלאות המעכבות אותו. יש כאלה המשפיעים עליו בריאותית, יש כאלה המונעים אותו כלכלית. רק אדם המקבל עליו את אותם השלשלאות ילמד בטכניקה מיוחדת כיצד מבטלים אותם או מצמצמים את השפעתם המידיית.

נושאים נוספים: 

הכח הנסתר של החיוך 

אהרון לב הארי סוקר מגוון רעיונות על חיוך ומגלה כמה עובדות מפתיעות. הידעתם שהחיוך שלכם יכול לנבא את אורך חייכם, ושלחיוך פשוט יש השפעה נמדדת על תחושת הרווחה הכללית שלכם?

איך ללמוד מטעויות

אהרון לב הארי משתף אותנו בשבעה דברים מפתיעים על לימוד מטעויות. התפיסה הרווחת שטעויות הם סיבה לכשלון כשבעצם הם המתכון להצלחה בחיים.

לקחת את הדמיון ברצינות

הרצאה מאלפת על יצירתיות טהורה. לכל אחד מאיתנו מחשבה יוצרת ומזמינה. לעוף על הדמיון ולתת לעצמך הזדמנות רב פעמית להוציא לפועל את המהווים הכמוסים, שהם הפוטנציאל המחכה לפרוץ החוצה.

לראות מעבר למגבלות

קריאת תגר על התפיסות שלנו, לנוע מעבר למגבלות שעוצרים אותנו. מוח האדם הוא מכונה מופלאה הנעה בכל המישורים. האדם מבקש להגביל אותה בשל אמונות שגויות, דעות לא מבוססות ואמירות מותנות.

אם הייתי יכול להיות בכל מקום

כח המחשבה מרפא כל חולי וכל מעצור המונע אותנו מלנוע במרחבי היקום. ידוע שאדם נברא שחלקו העליון לקוח מעולמות עליונים וחלקו התחתון מושך אותו מטה. האיזון הוא שורש המרפא.

אודות המרצה אהרון לב הארי

אהרון לב הארי חוקר את המקרא עשרות שנים. כתב 18 ספרים ועוד מאות מאמרי קבלה. חיבר בין תורה ומדע, וגולת הכותרת, הצליח להראות שכל אדם וכל אירוע מופיע במקרא.

להזמנת הרצאה





 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *