יונתן פולארד: ממאסר עולם לחופשי

יונתן פולארד: ממאסר עולם לחופשי 

יונתן פולארד אזרח ארה"ב שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני. נתפס מרגל למען ישראל. נידון למאסר עולם. יונתן פולארד יושב בכלא משנת 1985. לאחר 26 שנה נזכרים לבקש עליו חנינה.

יונתן פולארד נולד בתאריך 7.8.1954 ח אב תשיד.

חיברתי את שמו הפרטי והמשפחה יחד עם תאריך הלידה. התקבל 1562. באלפון הרוחני נמצא "וְרָצַע אֲדנָיו אֶת אָזְנוֹ בַּמַּרְצֵעַ וַעֲבָדוֹ לְעלָם" – ניגשתי למקור.

שמות כא, פסוק ה

…לֹא אֵצֵא חָפְשִׁי:

פסוק ו

וְהִגִּישׁוֹ אֲדֹנָיו אֶל הָאֱלֹהִים וְהִגִּישׁוֹ אֶל הַדֶּלֶת אוֹ אֶל הַמְּזוּזָה וְרָצַע אֲדֹנָיו אֶת אָזְנוֹ בַּמַּרְצֵעַ וַעֲבָדוֹ לְעֹלָם:

"וְרָצַע אֲדנָיו אֶת אָזְנוֹ בַּמַּרְצֵעַ וַעֲבָדוֹ לְעלָם" – היתה לו הרגשת שליחות.

"וַעֲבָדוֹ לְעֹלָם" – קיבל מאסר עולם.

פסוק ז

וְכִי יִמְכֹּר אִישׁ אֶת בִּתּוֹ לְאָמָה לֹא תֵצֵא כְּצֵאת הָעֲבָדִים:

פסוק ח

אִם רָעָה בְּעֵינֵי אֲדֹנֶיהָ אֲשֶׁר לא [לוֹ] יְעָדָהּ וְהֶפְדָּהּ לְעַם נָכְרִי לֹא יִמְשֹׁל לְמָכְרָהּ בְּבִגְדוֹ בָהּ:

יונתן פולארד ריגל למען ישראל וכפי שהדבר נראה "יְעָדָהּ וְהֶפְדָּהּ לְעַם נָכְרִי לֹא יִמְשֹׁל לְמָכְרָהּ בְּבִגְדוֹ בָהּ" – בקול ענות חלושה מבקשת ישראל את שחרורו. מבחינת האמריקנים הוא בוגד חסר תקנה.

שנתיים לפני, הודעתי על זמן שחרורו מהכלא, בשנה השלשים

בחיפוש לעומק נמצא: שנתו השלושים בכלא חנינה, פילל פדיון נפשו שחרור, לחופשי ישלח חן נשיא, יונתן פולרד מרגל רגל ישראל, מידע מודעיני שימש תצפית, יענש, פדה לעם נכרי בבגדו בה, מאסר התהלך תאו בכלא בתנר קרולינה.

כל מה שאתם קוראים כאן זה רק קצה הקרחון. יש באפשרותי להמשיך ולחפש עד בלי די. אפשרויות החיפוש מדהימות ומרתקות. זה כמו לקרוא דף אחד מתוך ספר. אפשר תמיד לעבור לדף הבא במיוחד כאשר כל דף מראה לך את התמונה מזוית אחרת. מעבר לכך, אפשרויות החיפוש שאתם רואים או כפי שאתם תופסים הם רק דרך אחת מתוך אמצעים נוספים העומדים לרשותי. הייתי כמובן שמח אם אנשים רבים וטובים יצטרפו אלי.

חלק מכם תוהים אם ניתן לראות עתיד – "זה כל מה שמעניין אותנו", תאמרו. כאילו מישהו כבר המציא את המכונה שרואה עתיד ואני, דור ישן של ממציא מנסה לשחזר את העבר שאינו ניתן לשינוי. אז תציינו לפניכם את המצב הבא, אם ניתן לראות את העבר שלכם, ניתן לראות גם את ההווה שלכם וניתן לרואי העתיד מביניכם להציץ במשהו על העתיד. חברים יקרים, אנו בתחילתה של מערכה מיוחדת במינה, חזון ולא אחרית הימים, בו השכינה רוצה להגלות. בואו ותהיו שותפים גם אתם לתהליך ואולי בזכותכם ההיסטוריה תשתנה לטובה, ומהבחינה האישית תהפכו לאנשים טובים יותר, מועילים יותר לכם ולזולת.

נושאים שניתן לעסוק בהם: זוגיות, התאמה מקצועית, כדאיות השקעה בנכס או במניות, חיפוש מרבצי יהלומים, גז ונפט, חיפוש נעדרים, בריאות והחלמה, אמינות ויושרה ובחירת שם, שאלת חלום.

Jonathan Pollard: 

Jonathan Pollard an American citizen, worked as a civilian intelligence analyst. Was captured whilst spying for Israel. Sentenced to life imprisonment. In jail since 1985. After 29 years a parole is requested.

Gematria: I took his first and last name together with date of birth, the result:1562

The Spiritual Alphabet:"and his master shall bore his ear through with an awl; and he shall serve him for ever”…

I went to the source..(Torah)

" I will not go out free"(Exodus 21.5)

Then his master shall bring him unto the judges; he shall also bring him to the door, or unto the door post; and his master shall bore his ear through with an awl; and he shall serve him for ever.

“…serve him for ever– Life sentence

If she please not her master, who hath betrothed her to himself, then shall he let her be redeemed: to sell her unto a strange nation he shall have no power, seeing he hath dealt deceitfully with her”Israel requests the release Jonathan Pollard but in the eyes of America he is a traitor beyond redemption.

The DNA of the Bible reveals: 30 years imprisonment, Jonathan Pollard spy Israel, redemption free soul, punishment, intelligence, useful information, time in cell Carolina.

להזמנת התוכנה





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *